in , ,

Γιατί Πρέπει να Τρώτε Σοκολάτα για Πρωινό

Γιατί Πρέπει να Τρώτε Σοκολάτα για Πρωινό
Γιατί Πρέπει να Τρώτε Σοκολάτα για Πρωινό

Εάν θεωρείτε τη σοκολάτα αυστηρά ως επιδόρπιο, χάνετε. Η σοκολάτα χρησιμοποιείται από την αρχαιότητα για τη θεραπεία πολλών προβλημάτων υγείας και έχει αποδειχθεί ότι είναι αναντικατάστατη για οποιαδήποτε διατροφή. Έτσι, εάν θέλετε να τρώτε σοκολάτα κάθε μέρα, ειδικά για πρωινό, τώρα έχετε μια δικαιολογία. Πώς να φτιάξουμε μόνοι μας σπιτική σοκολάτα κουβερτούρα! Εύκολα και υγιεινά!

Βελτιώνει τη νοημοσύνη.

© unsplash.com, © unsplash.com

Άτομα που τρώνε μαύρη σοκολάτα τουλάχιστον μία φορά την εβδομάδα τείνουν να αποδίδουν καλύτερα σε διάφορα τεστ νοημοσύνης και μνήμης, σύμφωνα με μελέτη. Οι φλαβανόλες στο κακάο αυξάνουν τη ροή του αίματος στον εγκέφαλο και συγκεντρώνονται σε σημεία που είναι υπεύθυνα για τη μάθηση και τη μνήμη. Επομένως, εάν θέλετε να τονώσετε τον εγκέφαλό σας, ειδικά πριν από εξετάσεις, η σοκολάτα για πρωινό είναι η ιδανική λύση.

Ελαττώνει τις λιγούρες.

brightside

Η κατανάλωση σοκολάτας φαίνεται να είναι ο τελευταίος τρόπος για να χάσετε βάρος, αλλά ένα κομμάτι για πρωινό μπορεί να μειώσει τις κακές διατροφικές συνήθειες, ελαττώνοντας τις λιγούρες για το υπόλοιπο της ημέρας. Βοηθά στη ρύθμιση της όρεξης και μειώνει τον κίνδυνο υπερφαγίας. Η έρευνα έχει δείξει ότι ένα πρωινό με σοκολάτα βοηθά στη μείωση των θερμίδων καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας.

Είναι ένα φυσικό ενισχυτικό διάθεσης.

© freeimages.com

Τα πρωινά μπορεί να είναι δύσκολα και είναι καλύτερο να έχετε τη σωστή διάθεση στην αρχή της ημέρας. Η σοκολάτα μπορεί να βελτιώσει τη διάθεση και να τονώσει τα θετικά συναισθήματα. Η κατανάλωση σοκολάτας διεγείρει την παραγωγή ενδορφινών και αλληλεπιδρά με την σεροτονίνη και την ντοπαμίνη. Η σοκολάτα είναι επίσης γνωστή για την αντικαταθλιπτικλη της επίδρασης.

Κάνει καλό στην υγεία.

© depositphotos.com, © depositphotos.com

Αποδεικνύεται ότι οι άνθρωποι που τρώνε σοκολάτα καθημερινά έχουν μικρότερο κίνδυνο καρδιακών παθήσεων και εγκεφαλικού επεισοδίου. Η κατανάλωση μαύρης σοκολάτας μειώνει την αρτηριακή πίεση και βοηθά τα αιμοφόρα αγγεία να χαλαρώσουν χάρη στο νιτρικό οξείδιο που παράγεται από τα φλαβονοειδή.

Μικρές ποσότητες μαύρης σοκολάτας που είναι πλούσιες σε κακάο μπορούν επίσης να βελτιώσουν τον τρόπο με τον οποίο το σώμα μεταβολίζει τη γλυκόζη, βοηθώντας έτσι στην καταπολέμηση του διαβήτη. Τέλος, η μαύρη σοκολάτα μπορεί να μειώσει τα επίπεδα της «κακής» LDL χοληστερόλης, η οποία μπορεί να φράξει τις αρτηρίες σε υψηλές ποσότητες και να αυξήσει τα επίπεδα της «καλής» HDL χοληστερόλης.

Δείτε ακόμη Το Σοκολατούχο Γάλα Είναι πιο Αποτελεσματικό από Οποιοδήποτε Αθλητικό Ποτό

Σας βοηθά στην εργασία.

© pexels.com, © unsplash.com

Όπως και ο καφές και το τσάι, το κακάο περιέχει καφεΐνη. Η ποσότητα μπορεί να ποικίλει, αλλά κατά κανόνα, η πιο μαύρη σοκολάτα έχει περισσότερη με τη λευκή σοκολάτα να μην έχει καθόλου. Μια άλλη χημική ουσία από το κακάο είναι η θεοβρωμίνη. Δίνει στη σοκολάτα την πικρή γεύση και αυξάνει το ενεργειακό σας επίπεδο. Ακριβώς αυτό που χρειάζεστε το πρωί.

Είναι θρεπτική και υποστηρίζει το ανοσοποιητικό σύστημα.

© unsplash.com

Πέρα από όλα τα άλλα οφέλη, η σοκολάτα είναι γεμάτη με θρεπτικά συστατικά. Οποιαδήποτε σοκολάτα με 70% κακάο περιέχει περισσότερα αντιοξειδωτικά και από το πράσινο τσάι. Ασβέστιο, χαλκό, κάλιο και μαγνήσιο. Οι φλαβανόλες βοηθούν στην καταπολέμηση των κυτταρικών βλαβών που προκαλούνται από τα οξειδωτικά στα οποία εκτιθόμαστε καθημερινά: καπνός τσιγάρων, ατμοσφαιρική ρύπανση και αλκοόλ. Έτσι, προστατευθείτε με κακάο πριν φύγετε από το σπίτι.

Βοηθά στη γυμναστική.

© shutterstock.com, © unsplash.com

Η μαύρη σοκολάτα αυξάνει τα επίπεδα του μονοξειδίου του αζώτου και παρέχει καλύτερη ανάκτηση και ανάπτυξη των μυών. Οπότε προσθέσετε μαύρη σοκολάτα ή κακάο στο πρωινό πριν ή μετά τη γυμναστική.

Δείτε επίσης Συνταγή για σπιτικά πουράκια!!!

© Απαγορεύεται η αναδημοσίευση χωρίς προηγούμενη γραπτή άδεια του εκδότη ή χωρίς τοποθέτηση ενεργού link της πηγής σε εμφανές σημείο

Written by Jimmy Taylor

10 Ασυνήθιστες Συμβουλές για να Κοιμηθείτε Γρηγορότερα

10 Ασυνήθιστες Συμβουλές για να Κοιμηθείτε Γρηγορότερα

Οδηγός Σπιτικού Γραφείου με 22 Ιδέες

Οδηγός Σπιτικού Γραφείου με 22 Ιδέες