in , ,

9 Επιστημονικές Συμβουλές για να Χάσετε Βάρος Χωρίς Εξαντλητικές Δίαιτες

επιστημονικές συμβουλές για χάσιμο βάρους,χάσιμο βάρους χωρίς αυστηρή δίαιτα,διατροφή για χάσιμο βάρους,συμβουλές διατροφής
9 Επιστημονικές Συμβουλές για να Χάσετε Βάρος Χωρίς Εξαντλητικές Δίαιτες

Υπάρχουν πολύ λίγοι άνθρωποι που μπορούν να πουν ειλικρινά ότι δεν προσπάθησαν ποτέ να χάσουν βάρος κάποια στιγμή. Σύμφωνα με τους επιστήμονες μόνο ένας στους 6 ανθρώπους καταφέρνει να χάσει βάρος και να το διατηρήσει. Τα καλά νέα είναι ότι υπάρχουν μερικές απλές επιστημονικές συμβουλές για να αποκτήσετε το σώμα που θέλετε χωρίς εξαντλητικές δίαιτες! 12 Τρόποι για να Χάσετε Βάρος Χωρίς να Κόψετε τα Αγαπημένα σας Φαγητά

Προσθέστε υγιεινά λιπαρά στη διατροφή σας.

© dariapanafidina / Instagram, © katya_super_4elovek / Instagram

Όταν προσπαθείτε να μειώσετε τον αριθμό των θερμίδων που καταναλώνετε, φαίνεται λογικό να σταματήσετε να τρώτε τροφές με λιπαρά. Ωστόσο, χρειάζεται περισσότερος χρόνος για την πέψη των λιπαρών από τις πρωτεΐνες και τους υδατάνθρακες, οπότε δεν θα αισθάνεστε πεινασμένοι για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα. Επίσης, τα μονοακόρεστα λιπαρά βοηθούν το σώμα να αφομοιώσει το λυκοπένιο, τη λουτεΐνη και τη βήτα-καροτίνη.

Μην υπερεκτιμάτε την απώλεια θερμίδων κατά τη διάρκεια της φυσικής δραστηριότητας.

© Depositphotos, © Depositphotos

Οι επιστήμονες ανακάλυψαν ότι τα άτομα με επιπλέον βάρος συχνά υπερεκτιμούν τον αριθμό των θερμίδων που καίγονται κατά την άσκηση. Ως αποτέλεσμα, επιτρέπουν στον εαυτό τους να τρώνε περισσότερο φαγητό, νομίζοντας ότι ξόδεψαν πολλή ενέργεια.

Θα πρέπει να τρώτε μετά την άσκηση, αλλά μην υπερβαίνετε το όριο της ημερήσιας θερμιδικής σας πρόσληψης. Διαφορετικά, θα χαθεί όλο το όφελος της γυμναστικής.

Πλύνετε καλά τα φρούτα και τα λαχανικά.

© Depositphotos, © Amazon

Τα φρούτα και τα λαχανικά μπορεί στην πραγματικότητα να είναι ένας λόγος για να πάρετε επιπλέον βάρος εάν δεν τα πλένετε καλά. Ο λόγος είναι ότι τα εναπομείναντα φυτοφάρμακα μπορούν να επιβραδύνουν τον μεταβολισμό, προκαλώντας αύξηση βάρους. Αυτές οι χημικές ουσίες υποτίθεται ότι προστατεύουν τα τρόφιμα από τα παράσιτα, αλλά καταλήγουν να έχουν αρνητική επίδραση στην ανθρώπινη υγεία.

Τα φυτοφάρμακα διαταράσσουν τη λειτουργία του θυρεοειδούς που οδηγεί σε ορμονική ανισορροπία. Οι επιστήμονες πιστεύουν ότι βλάπτουν επίσης τα μιτοχόνδρια – τα μέρη των κυττάρων που μετατρέπουν τις τροφές που καταναλώνετε σε ενέργεια.

Αναπνεύστε τη μυρωδιά του ελαιολάδου.

© arbuzova_hudeet / Instagram, © alchemy_gothic.livemaster.ru / Instagram

Γερμανοί επιστήμονες ανακάλυψαν ότι η προσθήκη ελαιολάδου στα φαγητά μπορεί να σας κάνει να νιώσετε χορτάτοι πιο γρήγορα. Αποδεικνύεται επίσης ότι ακόμη και η μυρωδιά του παρατείνει το χρόνο που το επίπεδο σακχάρου είναι σταθερό, ώστε να μην νιώθετε πεινασμένοι.

Δείτε ακόμη 12 Επιστημονικοί Τρόποι για να Χάσετε Βάρος Χωρίς Αυστηρές Δίαιτες

Φάτε με ευχαρίστηση.

© The Big Bang Theory / Warner Brothers, © The Big Bang Theory / Warner Brothers

Η όρεξη ρυθμίζεται από μια ορμόνη που ονομάζεται γκρελίνη. Το επίπεδό της αυξάνεται όταν αγχώνεστε και μειώνεται όταν νιώθετε ευχαρίστηση από το φαγητό. Με άλλα λόγια, εάν αισθάνεστε ευχαρίστηση ενώ τρώτε κάτι, δεν θα νιώσετε πεινασμένοι σύντομα. Και αν δεν σας αρέσουν κάποια φαγητά, θα βρεθείτε νωρίτερα να στέκεστε μπροστά σε ένα ανοιχτό ψυγείο. Επομένως αντικαταστήστε τα με κάτι που σας αρέσει.

Επιλέξτε τα σωστά ζυμαρικά.

© Depositphotos, © Depositphotos

Ο γλυκαιμικός δείκτης αντιπροσωπεύει μια αύξηση στα επίπεδα σακχάρου στο αίμα ενός ατόμου 2 ώρες μετά το φαγητό. Όσο χαμηλότερος είναι ο δείκτης, τόσο πιο αργά εισέρχεται το σάκχαρο στο αίμα. Έτσι, το σώμα παράγει μικρότερες δόσεις ινσουλίνης για να το επεξεργαστεί.

Ωστόσο, εάν πολύ σάκχαρο εισέλθει γρήγορα στο αίμα, το σώμα θα πρέπει να παράγει μεγάλη ποσότητα ινσουλίνης η οποία θα στείλει σήμα στον εγκέφαλο ότι είναι ώρα να φάει ξανά. Έτσι, οι τροφές με χαμηλό γλυκαιμικό δείκτη είναι καλύτερες για όσους προσπαθούν να χάσουν βάρος.

Διαφορετικά είδη ζυμαρικών έχουν διαφορετικό γλυκαιμικό δείκτη. Σύμφωνα με τους ερευνητές, η καλύτερη επιλογή είναι τα σπαγγέτι και η χειρότερη το κοραλλάκι.

Πάρτε συμπλήρωμα ασβεστίου εάν δεν μπορείτε να αφομοιώσετε γαλακτοκομικά προϊόντα.

© Depositphotos, © Pexels

Πολλοί άνθρωποι έχουν δυσανεξία στη λακτόζη, επομένως απλώς αποκλείουν εντελώς τα γαλακτοκομικά από τη διατροφή τους. Ωστόσο, το τυρί, το γάλα και το τυρί cottage είναι εξαιρετικές πηγές ασβεστίου που συμβάλλουν στην επιτάχυνση του μεταβολισμού των λιπών, σύμφωνα με τους επιστήμονες. Το βάρος των συμμετεχόντων στο πείραμα που έλαβαν συμπλήρωμα ασβεστίου μειώθηκε κατά 26% έως 70%.

Έτσι, εάν έχετε δυσανεξία στη λακτόζη, δοκιμάστε να πάρετε συμπλήρωμα ασβεστίου και βιταμίνη D.

Τρώτε στερεά τροφή το πρωί.

© Depositphotos, © mumlera / Instagram

Οι επιστήμονες θεωρούν ότι το πρωινό είναι απαραίτητο. Οι μελέτες έχουν πλέον στραφεί στο φαγητό και την επιρροή του στο σώμα. Για παράδειγμα, απέδειξαν ότι η αποτελεσματικότητα της πρωτεΐνης αυξάνεται όταν καταναλώνεται σε στερεή μορφή. Το συμπέρασμα είναι απλό: αν φάτε τυρί cottage αντί για smoothie, θα νιώσετε πεινασμένοι αργότερα.

Φάτε μαύρη σοκολάτα

© Depositphotos

Όπως αποδείχθηκε, η μαύρη σοκολάτα δεν έχει μόνο θετική επίδραση στην υγεία αλλά μπορεί επίσης να σας βοηθήσει να χάσετε και να διατηρήσετε το βάρος σας. Οι επιστήμονες ανακάλυψαν ότι οι άνθρωποι σε δίαιτα χαμηλή σε υδατάνθρακες που τρώνε μικρές ποσότητες μαύρης σοκολάτας δεν κερδίζουν ξανά το βάρος που έχασαν.

Δείτε επίσης Δίαιτα με Νόμπελ για να Χάσετε Βάρος και να Επιβραδύνετε τη Γήρανση

© Απαγορεύεται η αναδημοσίευση χωρίς προηγούμενη γραπτή άδεια του εκδότη ή χωρίς τοποθέτηση ενεργού link της πηγής σε εμφανές σημείο

Written by Jimmy Taylor

λάθη μόδας,συμβουλές μόδας,μόδα,συμβουλές για ρούχα,ρούχα,lifestyle

7 Λάθη Μόδας που Πρέπει να Σταματήσετε να Κάνετε

επαγγελματικά κόλπα μαγειρικής,συμβουλές μαγειρικής,χρήσιμα

10 Κόλπα Μαγειρικής που Μόνο οι Επαγγελματίες Γνωρίζουν για να σώσετε το φαγητό σας!