in , , ,

Τι Είναι η Διαισθητική Διατροφή και Γιατί Είναι Καλύτερη από Οποιαδήποτε Άλλη Δίαιτα

διαισθητική διατροφή,αρχές διαισθητικής διατροφής,πλεονεκτήματα διαισθητικής διατροφής,συμβουλές διατροφής,διατροφή
Τι Είναι η Διαισθητική Διατροφή και Γιατί Είναι Καλύτερη από Οποιαδήποτε Άλλη Δίαιτα

Η διαισθητική διατροφή δεν μοιάζει με καμία δίαιτα καθώς θεωρεί ότι ο περιορισμός του φαγητού είναι ένας αναποτελεσματικός και ανθυγιεινός τρόπος για να χάσετε βάρος. Έχει 10 βασικές αρχές και είναι καλύτερη από οποιαδήποτε αλλη δίαιτα καθώς βοηθά στη σταθεροποίηση του βάρους σας ακούγοντας μόνο τα σήματα του σώματός σας. 10 Διατροφικές Συνήθεις που Πρέπει να Υιοθετήσετε Μετά τα 40

Αρχή 1: Απορρίψτε τη νοοτροπία της δίαιτας.

© depositphotos.com, © depositphotos.com

Σύμφωνα με αυτήν την αρχή, είναι απαραίτητο να καταλάβετε ότι όλες οι δίαιτες είναι αναποτελεσματικές και ότι πραγματικά δεν υπάρχουν δίαιτες στον κόσμο που μπορούν να σας βοηθήσουν. Το κυριότερο είναι να απορρίψετε κάθε εξωτερικό έλεγχο στη διατροφή σας και να συμβιβαστείτε με την πεποίθηση ότι υπάρχει μόνο η δική σας αίσθηση της πείνας.

Αρχή 2: Ακούστε την πείνα σας.

© depositphotos.com, © depositphotos.com, © depositphotos.com

Σύμφωνα με αυτήν την αρχή, πρέπει να φάτε μόλις πεινάσετε. Δεν χρειάζεται να περιμένετε έως ότου η πείνα σας γίνει πολύ έντονη γιατί μπορεί να οδηγήσει σε υπερκατανάλωση τροφής.

Είναι σημαντικό να χτίσετε μια φιλική και υγιή σχέση με το φαγητό και να εκπαιδεύσετε τον εαυτό σας να το χρησιμοποιεί μόνο για να ικανοποιήσει την πείνα σας.

Αρχή 3: Εκτιμήστε την πληρότητά σας.

© depositphotos.com, © depositphotos.com

Είναι σημαντικό να ακούτε το σώμα σας κατά τη διάρκεια των γευμάτων και να σταματάτε όταν είναι απαραίτητο. Η αίσθηση της πληρότητάς σας πρέπει να είναι επαρκής και το στομάχι σας δεν πρέπει να είναι πολύ φουσκωμένο.

Για να ακούσετε το σώμα σας, προσπαθήστε να κάνετε μικρές παύσεις κατά τη διάρκεια του γεύματος. Πρέπει να σταματήσετε να τρώτε ακόμα κι αν υπάρχει ακόμα φαγητό στο πιάτο.

Αρχή 4: Σταματήστε να ελέγχετε το μενού σας

© pixabay.com, © pixabay.com

Σταματήστε να κατηγορείτε τον εαυτό σας για την κατανάλωση ενός μάφιν ή να επαινείτε τον εαυτό σας που τηρήσατε το όριο των θερμίδων σας.

Ξεχάστε τις επιβεβαιώσεις από τις δίαιτες ότι οι τρόφες μπορεί να είναι “χαμηλές σε λιπαρά”, “καλές” ή “κακές”. Πρέπει να καταλάβετε ότι το φαγητό δεν είναι εχθρός σας και ότι είναι φίλος σας καθώς σας δίνει ενέργεια.

Από όλα τα κριτήρια που χρησιμοποιούσατε όταν επιλέγατε το φαγητό σας, αφήστε μόνο ένα. Πρέπει να φάτε ακριβώς αυτό που λαχταράτε τη συγκεκριμένη στιγμή.

Αρχή 5: Γίνετε φίλοι με το φαγητό.

© Friends/Warner Bros. Television

Μην φοβάστε το φαγητό και μην το αντιμετωπίζετε ως εμπόδιο για τοσώμα που θέλετε. Αφήστε το σώμα σας να σας στείλει σήματα και ακούστε τα δίνοντάς του τις τροφές που θέλει.

Τα απαγορευμένα φρούτα έχουν την πιο γλυκιά γεύση. Εάν πιέζετε συνεχώς τον εαυτό σας να απορρίψει αυτό που λαχταράτε περισσότερο, μπορεί να βρεθείτε με μια ανεξέλεγκτη εμμονή. Ως αποτέλεσμα, μπορείτε πραγματικά να καταλήξετε να τρώτε υπερβολικά αυτό που δεν επιτρέπετε στον εαυτό σας να πάρει ακόμη και μια μπουκιά.

Δείτε ακόμη 11 Συνήθειες που Βοηθουν να Χάσετε Βάρος Γρήγορα

Αρχή 6: Απολαύστε νόστιμο φαγητό.

© depositphotos.com, © depositphotos.com

Είναι σημαντικό να απολαύσετε νόστιμο φαγητό. Δώστε προσοχή στο πώς παρουσιάζεται το φαγητό. Μάθετε πώς να απολαμβάνετε το άρωμα και τη γεύση κάθε τροφής που τρώτε. Όταν τρώτε κάτι που σας αρέσει, η ικανοποίηση που λαμβάνετε από το φαγητό αυξάνεται εκθετικά ενώ την ίδια στιγμή, η αίσθηση της πληρότητας έρχεται γρηγορότερα.

Αρχή 7: Μην τρώτε για να νιώσετε άνετα.

© Bridget Jones’s Diary/Working Title Films

Πολλοί άνθρωποι που παλεύουν με την παχυσαρκία ανακουφίζουν το άγχος τους με την υπερκατανάλωση τροφής. Ενώ λογικά, οι περισσότεροι άνθρωποι καταλαβαίνουν ότι το φαγητό δεν θα εξαφανίσει τα προβλήματα, λειτουργεί ως ένα είδος ψυχικής αναισθησίας που μπορεί να οδηγήσει σε πολύ σοβαρά προβλήματα υγείας.

Μην λύσετε τα συναισθηματικά σας προβλήματα με το φαγητό. Βρείτε άλλους τρόπους για να ανεβάσετε τη διάθεσή σας και να ενθαρρύνετε τον εαυτό σας. Για παράδειγμα, να κάνετε μια βόλτα, να τρέξετε, να δείτε μια αστεία ταινία ή να αφιερώσετε λίγο χρόνο εστιάζοντας στα αγαπημένα σας χόμπι.

Αρχή 8: Αποδεχτείτε το σώμα σας.

© depositphotos.com, © depositphotos.com

Αυτό μπορεί να είναι ένα από τα πιο δύσκολα πράγματα για κάποιον που είναι αποφασισμένος να χάσει βάρος για να φαίνεται καλύτερα. Είναι σχεδόν αδύνατο να περάσετε μια ολόκληρη μέρα χωρίς να βρείτε συμβουλές και προτάσεις για το πώς να είστε λεπτοι και όμορφοι.

Είναι σημαντικό να μάθετε να μην επικρίνετε και να μην μισείτε το σώμα σας. Μάθετε να το αποδέχεστε όπως είναι και να το σέβεστε. Είναι αδύνατο να σταματήσετε τη δίαιτα εάν δεν είστε ικανοποιημένοι με το σώμα σας. Να το αγαπάτε πραγματικά και να είστε ευγνώμων γι’ αυτό γιατί, τελικά, έχετε μόνο ένα σώμα για το υπόλοιπο της ζωής σας και είναι σημαντικό να το φροντίζετε.

Αρχή 9: Επιλέξτε σωματικές δραστηριότητες που σας αρέσουν.

© depositphotos.com, © depositphotos.com

Όταν επιλέγετε τη διαισθητική διατροφή, είναι σημαντικό να σταματήσετε να αντιμετωπίζετε τις σωματικές ασκήσεις μόνο ως μέθοδο καταπολέμησης του υπερβολικού βάρους. Η σωματική δραστηριότητα σας παρέχει ενέργεια και ανεβάζει τη διάθεσή σας. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο είναι σημαντικό να επιλέξετε να ξοδεύετε το χρόνο σας κάνοντας αυτό που σας αρέσει, ώστε να μπορείτε να κάψετε λίπος χωρίς να εστιάζετε συνειδητά στο να υποφέρετε από μυϊκούς πόνους για να χάσετε βάρος.

Δεν χρειάζεται να πηγαίνετε σε γυμναστήριο αν το μισείτε και πάντα αναζητάτε έναν λόγο για να το αποφύγετε, ενώ κατηγορείτε τον εαυτό σας για αυτό μετά. Όταν πιέζετε τον εαυτό σας να κάνει κάτι, αρχίζετε να το μισείτε. Έτσι, επιλέξτε τις δραστηριότητες που σας φέρνουν χαρά – μόνο σε αυτή την περίπτωση θα είναι αποτελεσματικές.

Αρχή 10: Σεβαστείτε την υγεία σας.

© depositphotos.com, © depositphotos.com

Το κύριο πράγμα σε αυτήν την αρχή είναι να φροντίζετε το σώμα σας. Δεν υπάρχει τέλεια δίαιτα για να είστε υγιείς, αλλά πρέπει να έχετε υπόψη τι τρώτε σε μακροπρόθεσμη βάση.

Επιλέξτε τροφές που είναι υγιεινές και νόστιμες ταυτόχρονα. Υπάρχει μια τόσο μεγάλη ποικιλία διαθέσιμη στις μέρες μας που θα πρέπει να είναι απλό και ακόμη διασκεδαστικό να ακούτε τα σήματα του σώματός σας και να τρώτε αυτό που θέλει.

Δείτε επίσης 13 Συνδυασμοί Τροφών που Επιταχύνουν την Απώλεια Βάρους

© Απαγορεύεται η αναδημοσίευση χωρίς προηγούμενη γραπτή άδεια του εκδότη ή χωρίς τοποθέτηση ενεργού link της πηγής σε εμφανές σημείο

Written by Jimmy Taylor

χρήσιμα καθημερινά πράγματα,σπιτικά κόλπα,έξυπνα κόλπα,χρήσιμα

12 Καθημερινά Πράγματα που Βοηθούν σε Δύσκολες Καταστάσεις

4 DIY Κατασκευές με Φθινοπωρινά Φύλλα

4 DIY Κατασκευές με Φθινοπωρινά Φύλλα