in ,

13 Συνδυασμοί Τροφών που Επιταχύνουν την Απώλεια Βάρους

συνδυασμοί τροφών για απώλεια βάρους,διατροφή για απώλεια βάρους,συμβουλές διατροφής,διατροφή
13 Συνδυασμοί Τροφών που Επιταχύνουν την Απώλεια Βάρους

Αλλάζετε τη διατροφή σας για να αποκτήσετε όμορφο σώμα σαν μοντέλο; Γνωρίζατε ότι ο συνδυασμός τροφών μπορεί να σας βοηθήσει να χάσετε περισσότερο βάρος από το να τρώτε λιγότερο; Σε κανέναν δεν αρέσουν οι περιορισμοί όταν πρόκειται για απώλεια βάρους. Σε όλους αρέσει μια ποικιλία από ένοχες απολαύσεις που θα δώσουν στο γεύμα μας μια υπέροχη γεύση. Η Δίαιτα του Αστροναύτη για Χάσιμο Βάρους και Αντιμετώπιση Στομαχικών Προβλημάτων

Βρώμη + φυστικοβούτυρο

© depositphotos.com, © depositphotos.com

Η βρώμη είναι από τα πια υγιεινά δημητριακά καθώς δεν περιέχει γλουτένη και είναι επίσης πηγή σημαντικών βιταμινών, μετάλλων, φυτικών ινών και αντιοξειδωτικών. Η βρώμη έχει υψηλή περιεκτικότητα σε διαλυτές φυτικές ίνες βήτα-γλυκάνη που βοηθά στη μείωση της χοληστερόλης και των επιπέδων σακχάρου στο αίμα, προάγει υγιή βακτήρια του εντέρου και αυξάνει το αίσθημα κορεσμού.

Το φυστικοβούτυρο είναι βασικά ένας πουρές φτιαγμένος από φυστίκια. Αποτελείται από περίπου 25% πρωτεΐνη φυτικής προέλευσης. Επιπλέον, έχει χαμηλή περιεκτικότητα σε υδατάνθρακες και είναι καλή πηγή υγιεινών λιπαρών, που το καθιστά κατάλληλο για άτομα με διαβήτη τύπου 2 ή που ακολουθούν δίαιτα χαμηλών υδατανθράκων.

Καρότα + Ταχίνι

© depositphotos.com, © depositphotos.com

Τα καρότα θεωρούνται μια απίστευτα υγιεινή τροφή. Περιέχουν περίπου 10% υδατάνθρακες, αποτελούνται από άμυλο, φυτικές ίνες και απλά σάκχαρα και κατατάσσονται χαμηλά στην κλίμακα του γλυκαιμικού δείκτη. Επιπλέον, αποτελούν εξαιρετική πηγή βιταμίνης Α με τη μορφή βήτα-καροτίνης και καλή πηγή αρκετών βιταμινών Β, βιταμίνης Κ και καλίου. Όταν καταναλώνετε καρότα ως μέρος ενός κύριου γεύματος, θα βοηθήσουν στην αύξηση του κορεσμού και στη μείωση της συνολικής πρόσληψης θερμίδων.

Το ταχίνι, το οποίο είναι επίσης γνωστό ως σουσάμι βούτυρο, παρέχει μεγάλη ποικιλία βιταμινών και μετάλλων. Είναι επίσης μια μεγάλη φυτική πηγή πρωτεΐνης, που το καθιστά μια θρεπτική επιλογή για vegans και χορτοφάγους. Οι φυτικές ίνες στο ταχίνι αποδεδειγμένα μειώνουν την πρόσληψη θερμίδων, επιταχύνοντας την απώλεια βάρους. Επιπλέον, το σουσάμι έχει αντιφλεγμονώδεις ιδιότητες και προάγει ένα υγιές έντερο.

Σπανάκι + Μήλο + Τζίντζερ

© depositphotos.com, © depositphotos.com, © depositphotos.com

Το σπανάκι περιέχει λίγους υδατάνθρακες και πολλές αδιάλυτες φυτικές ίνες. Αυτός ο τύπος φυτικών ινών έχει πολλά οφέλη για την πέψη, περιέχει υψηλές ποσότητες καροτενοειδών, βιταμίνης C, βιταμίνης Κ, φυλλικού οξέος, σιδήρου και ασβεστίου και μειώνει το οξειδωτικό στρες. Επιπλέον, έχει υψηλές ποσότητες νιτρικών που βοηθούν στη ρύθμιση της αρτηριακής πίεσης.

Τα μήλα αποτελούνται από 85% νερό, έχουν χαμηλή ενεργειακή πυκνότητα και λίγες θερμίδες και όλα αυτά βοηθούν στην απώλεια βάρους. Είναι πλούσια σε φυτικές ίνες, οι οποίες βοηθούν στο αίσθημα κορεσμού, στη μείωση της όρεξης και επομένως στον έλεγχο του βάρους. Επιπλέον, τα μήλα έχουν πολλά οφέλη στον έλεγχο του σακχάρου στο αίμα, στην υγεία της καρδιάς, στον κίνδυνο καρκίνου και στη λειτουργία του εγκεφάλου.

Το τζίντζερ είναι πλούσιο σε gingerol, μια θρεπτική ουσία με πολύ ισχυρές αντιφλεγμονώδεις και αντιοξειδωτικές ιδιότητες. Το τζίντζερ φαίνεται να επιταχύνει την κένωση του στομάχου, το οποίο μπορεί να είναι ευεργετικό για άτομα με δυσπεψία και παρόμοιες ενοχλήσεις στο στομάχι.

Σύκα + Καρύδια Βραζιλίας

© depositphotos.com, © depositphotos.com

Τα σύκα είναι χαμηλά σε θερμίδες και δεν έχουν λιπαρά, γεγονός που τα καθιστά ιδανική αντικατάσταση για ένα ανθυγιεινό σνακ. Είναι πλούσια σε φυτικές ίνες, οι οποίες βοηθούν στην καταπολέμηση της δυσκοιλιότητας και σας κρατούν χορτάτους για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα. Επιπλέον, είναι πλούσια σε αντιοξειδωτικά τα οποία μειώνουν τις ελεύθερες ρίζες που βλάπτουν τα κύτταρα στο σώμα.

Τα καρύδια Βραζιλίας είναι πλούσια σε φυτικές ίνες, οι οποίες βοηθούν στη μείωση της χοληστερόλης. Είναι επίσης μια καλή πηγή αντιοξειδωτικού που ονομάζεται σελήνιο, το οποίο υποστηρίζει τη λειτουργία του ανοσοποιητικού συστήματος και ενισχύει το μεταβολισμό. Η συχνή κατανάλωση μπορει να βοηθήσει στην απώλεια βάρους, καθώς σας κάνει να αισθάνεστε χορτάτοι και αυτό μπορεί να οδηγήσει σε λιγότερη κατανάλωση ανθυγιεινών σνακ.

Ανανάς + Χυμός λάιμ

© depositphotos.com, © depositphotos.com

Ο ανανάς έχει λίγες θερμίδες και υψηλή περιεκτικότητα σε νερό που το καθιστά ένα ιδανικό υγιεινό σνακ για απώλειας βάρους. Επιπλέον, είναι πλούσιος σε φυτικές ίνες που προάγουν τη διέλευση των τροφών μέσω του πεπτικού συστήματος με φυσιολογικό ρυθμό και διεγείρουν την απελευθέρωση γαστρικών και πεπτικών υγρών για να βοηθήσουν τη διάλυσή τους.

Το λαιμ έχει μια ποικιλία βασικών θρεπτικών συστατικών που βοηθούν στη μείωση τόσο του σωματικού βάρους όσο και της κατανάλωσης τροφής. Λόγω του ότι περιέχει κιτρικό οξύ, βοηθά στην καύση του σωματικού λίπους πιο γρήγορα και πιο αποτελεσματικά από άλλες τροφές. Τα φλαβονοειδή στο λαιμ διεγείρουν το πεπτικό σύστημα και αυξάνουν την έκκριση χωνευτικών χυμών.

Αυγά + αβοκάντο

© depositphotos.com, © depositphotos.com

Τα αυγά είναι γεμάτα σημαντικές πρωτεΐνες που χρειάζεται το σώμα για ανάπτυξη. Τείνουν επίσης να είναι μια πολύ ικανοποιητική και χορταστική τροφή. Δίνουν ενέργεια, σταθερότητα και ικανοποιούν την πείνα. Είναι ο τέλειος τρόπος για να μείνετε υγιείς χωρίς να καταναλώνετε πάρα πολλές θερμίδες, να διατηρήσετε το βάρος σας και να αυξήσετε την απώλεια κιλών.

Τα αβοκάντο έχουν υψηλή θρεπτική αξία και βοηθούν στον έλεγχο του βάρους. Παρέχουν σημαντικά θρεπτικά συστατικά για τη διατήρηση υψηλών επιπέδων ενέργειας, καθώς και καλή υγεία. Επιπλέον, περιέχουν φυτοχημικές ουσίες που αποτελούν φυσική πηγή καυσίμου για το σώμα.

Ελιές + Ντομάτες

© depositphotos.com, © depositphotos.com

Οι ελιές είναι μια υγιεινή πηγή φυτικών ινών, που καλύπτουν σχεδόν το 20% των ημερήσιων αναγκών. Η υψηλή πρόσληψη φυτικών ινών εξασφαλίζει τη σωστή λειτουργία του πεπτικού συστήματος και διεγείρει την κίνηση στα έντερα. Οι τροφές που είναι πλούσιες σε φυτικές ίνες παρέχουν την “ψευδαίσθηση” του κορεσμού, επομένως, η γκρελίνη (η ορμόνη της πείνας) δεν απελευθερώνεται και αυτό βοηθά στη διαχείριση του βάρους και την απώλεια κιλών.

Οι ντομάτες περιέχουν μεγάλη ποσότητα λυκοπενίου, ένα αντιοξειδωτικό που είναι εξαιρετικά αποτελεσματικό στην απομάκρυνση των ελεύθερων ριζών που προκαλούν καρκίνο και βλάβες στα συστήματα του σώματος. Επιπλέον, περιέχει αφθονία βιταμίνης Α και καλίου, καθώς και σίδηρο. Οι φρέσκες ντομάτες είναι επίσης χαμηλές σε υδατάνθρακες (4%) που αποτελούνται κυρίως από απλά σάκχαρα και αδιάλυτες ίνες.

Δείτε ακόμη 7 Λάθη Πριν τον Ύπνο που μας Προσθέτουν Βάρος

Καρπούζι + Βαλσαμικό ξίδι

© depositphotos.com, © depositphotos.com

Τα οφέλη του καρπουζιού περιλαμβάνουν την πρόληψη νεφρικών διαταραχών, υψηλής αρτηριακής πίεσης, καρκίνου, διαβήτη, καρδιακών παθήσεων, θερμοπληξίας, εκφύλισης της ωχράς κηλίδας και ανικανότητας. Περιέχει μόνο 46 θερμίδες ανά φλιτζάνι και η 92% περιεκτικότητα σε νερό το καθιστά ένα τέλειο σνακ για απώλεια βάρους. Επίσης, έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε βιταμίνη C, βιταμίνη Α και πολλές υγιείς φυτικές ενώσεις.

Η υψηλή περιεκτικότητα σε αντιοξειδωτικα στο ξύδι μπαλσάμικο έχει πολλά εκπληκτικά οφέλη για την υγεία, συμπεριλαμβανομένου του ελέγχου του διαβήτη, του ελέγχου της αρτηριακής πίεσης, της κυκλοφορίας του αίματος και της πρόληψης των λίθων στα νεφρά. Επιπλέον, βελτιώνει την οξύ-αλκαλική ισορροπία του σώματος. Το ξύδι βοηθά στον έλεγχο της όρεξης και αυξάνει τα επίπεδα κορεσμού και επομένως, ενισχύει αποτελεσματικά την απώλεια βάρους. Βοηθά επίσης στην πρόληψη του μεταβολικού συνδρόμου μειώνοντας τον κίνδυνο παχυσαρκίας.

Μπανάνες + Σπανάκι

© depositphotos.com, © depositphotos.com

Τα κυριότερα οφέλη της μπανάνας στην υγεία είναι: η απώλεια βάρους, η μείωση της παχυσαρκίας, η θεραπεία των εντερικών διαταραχών, η ανακούφιση από τη δυσκοιλιότητα και η αντιμετώπιση παθήσεων όπως η δυσεντερία, η αναιμία, η φυματίωση, η αρθρίτιδα, η ουρική αρθρίτιδα, οι νεφρικές και ουρολογικές διαταραχές. Επιπλέον, οι μπανάνες δεν περιέχουν λιπαρά και η κάθε μία έχει περίπου 90 θερμίδες. Αποτρέπουν επίσης την υπερκατανάλωση τροφής εξαιτίας όλων των φυτικών ινών που περιέχουν, οι οποίες εμποδίζουν την απελευθέρωση της ορμόνης της πείνας, την γκρελίνη.

Το σπανάκι περιέχει πρωτεΐνη που διασπάται εύκολα από ένζυμα σε αμινοξέα από το σώμα που βοηθούνε στην ανάπτυξη και ενδυνάμωση των μυών. Αυξάνουν επίσης την ικανότητα του σώματος να επουλώνει πληγές και δίνει ώθηση σε ολόκληρο τον μεταβολισμό ώστε όλα τα όργανα να λειτουργούν στο βέλτιστο επίπεδο.

Σολομός + Αβοκάντο

© depositphotos.com, © depositphotos.com

Ο σολομός είναι η τέλεια επιλογή γεύματος για όσους επιθυμούν να χάσουν βάρος και να το διατηρήσουν λόγω της υψηλής περιεκτικότητάς του σε πρωτεΐνη που ρυθμίζει τις ορμόνες που ελέγχουν την όρεξη. Λόγω του ότι είναι πλούσιος σε πρωτεΐνη με λίγες θερμίδες, αυξάνει το μεταβολικό ρυθμό και τα πολυακόρεστα λίπη προάγουν την υγιή απώλεια βάρους.

Το αβοκάντο συνδυάζεται τέλεια με τον σολομό – είναι γεμάτο από βασικά θρεπτικά συστατικά που θα κρατήσουν τα επίπεδα ενέργειας υψηλά και την όρεξη χαμηλή.

Κοτόπουλο + πιπέρια καγιέν

© depositphotos.com, © depositphotos.com

Οι τροφές που έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε πρωτεΐνη είναι γνωστό ότι είναι πολύ αποτελεσματικές στη μείωση του βάρους και το κοτόπουλο είναι μια από αυτές. Αυτό συμβαίνει επειδή έχει λίγες θερμίδες αλλά πολλές πρωτεΐνες.

Οι πιπεριές καγιέν είναι πλούσιες σε καψαϊκίνη – την ένωση βοηθά στον έλεγχο της όρεξης και αυξάνει τον ρυθμό με τον οποίο το σώμα καίει θερμίδες. Οι πιπεριές μπορούν να παρέχουν στο σώμα μια τεράστια ποσότητα θρεπτικών συστατικών ενώ επηρεάζουν ελάχιστα τον αριθμό των θερμίδων που καταναλώνετε σε μια μέρα.

Μέλι + Λεμόνι = Απώλεια βάρους

© depositphotos.com, © depositphotos.com, © depositphotos.com

Αυτός είναι ο τέλειος συνδυασμός απώλειας βάρους.

Ο χυμός λεμονιού έχει ένα ενεργό συστατικό που ονομάζεται κιτρικό οξύ, το οποίο χρησιμοποιείται συνήθως ως καθαριστικό αφού έχει ισχυρές αντιβακτηριακές και αντισηπτικές ιδιότητες.

Το μέλι περιέχει μικρές ποσότητες βασικών βιταμινών και μετάλλων, συμπεριλαμβανομένης της ριβοφλαβίνης, σιδήρου, ψευδαργύρου, βιταμίνης Β6 και φυτικών ινών.

Παρόλο που υπάρχει πολύ ζάχαρη σε αυτές τις υγιεινές ουσίες, υπάρχει μια πολύ μικρή ποσότητα θερμίδων σε αυτά και η πυκνότητα τόσο των μετάλλων όσο και των βιταμινών μπορεί πραγματικά να κάνει το σώμα να αισθάνεται χορτάτο. Συνδυάστε το με την ενίσχυση του μεταβολισμού που προέρχεται από αυτό το μείγμα και έχετε ένα τέλειο εργαλείο απώλειας βάρους.

Αβοκάντο + γκρέιπφρουτ

© depositphotos.com, © depositphotos.com, © depositphotos.com

Όχι μόνο τα γκρέιπφρουτ είναι νόστιμα, αλλά είναι επίσης ένα υπέροχο σνακ για απώλεια βάρους. Περιέχουν λίγες θερμίδες και πολλά θρεπτικά συστατικά. Διάφορες μελέτες αποκαλύπτουν ότι η τακτική κατανάλωση γκρέιπφρουτ θα επιταχύνει την απώλεια βάρους. Αυτό οφείλεται σε ένα ένζυμο στο σώμα που ονομάζεται πρωτεϊνική κινάση ενεργοποιημένη από τη μονοφωσφορική αδενοσίνη (AMPK) που ενεργοποιείται από μια οργανική ένωση στο γκρέιπφρουτ που ονομάζεται νοοκατόνη. Ενισχύει τον μεταβολισμό που οδηγεί σε απώλεια βάρους.

Το αβοκάντο και το γκρέιπφρουτ ταιριάζουν υπέροχα σε μια σαλάτα. Το γκρέιπφρουτ μπορεί να βοηθήσει στην απορρόφηση των θρεπτικών συστατικών του αβοκάντου. Τα υγιή λιπαρά του αβοκάντο βοηθούν στην αύξηση της απορρόφησης του λυκοπενίου στο πεπτικό σύστημα, καθιστώντας το πιο διαθέσιμο για χρήση από το σώμα, δίνοντάς έτσι περισσότερη ενέργεια ενώ σας κρατά χορτάτους για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα. Το γκρέιπφρουτ και το αβοκάντο είναι εξαιρετικά υποκατάστατα της πατάτας ή των σαλατών ζυμαρικών.

Δείτε επίσης 12 Επιστημονικοί Τρόποι για να Χάσετε Βάρος Χωρίς Αυστηρές Δίαιτες

© Απαγορεύεται η αναδημοσίευση χωρίς προηγούμενη γραπτή άδεια του εκδότη ή χωρίς τοποθέτηση ενεργού link της πηγής σε εμφανές σημείο

Written by Jimmy Taylor

κόλπα μαγειρικής,σπιτικά κόλπα,χρήσιμα

Έξυπνο Κόλπο σας Λέει αν το Λάδι σας Είναι Έτοιμο

τάσεις επίπλων φθινόπωρο 2021,έπιπλα,διακόσμηση σπιτιού,ιδέες για έπιπλα

Οι 4 Μεγαλύτερες Τάσεις Επίπλων για το Φθινόπωρο 2021 Σύμφωνα με τους Διακοσμητές