in , , , ,

Τι θα Συμβεί αν Τρώτε 4 Αμύγδαλα Καθημερινά

οφέλη αμυγδάλων,καθημερινή κατανάλωση αμυγδάλων,διατροφή,συμβουλές διατροφής,υγεία,συμβουλές υγείας,ομορφιά,συμβουλές ομορφιάς
Τι θα Συμβεί αν Τρώτε 4 Αμύγδαλα Καθημερινά

Δεν σημαίνει πάντα ότι το νόστιμο είναι επίσης υγιεινό αλλά τα αμύγδαλα είναι μια από αυτές τις εξαιρέσεις. Περιέχουν πολλές βιταμίνες και άλλα στοιχεία ώστε να είμαστε όμορφοι και υγιείς. Τι θα Συμβεί εάν Τρώτε Πάρα Πολύ Κρέας

Μείωση χοληστερόλης

© depositphotos

Τα αμύγδαλα είναι μια από τις 5 πιο αποτελεσματικές τροφές για τη μείωση της «κακής» χοληστερόλης. Εάν είναι ήδη πολύ υψηλή, αυξήστε τον αριθμό των αμυγδάλων σε 20-30 την ημέρα. Τα συμπτώματα είναι λευκές κηλίδες στα κάτω βλέφαρα, πόνοι στα πόδια και πρόωρα γκρίζα μαλλιά.

Υγιή μαλλιά

brightside

Τα αμύγδαλα περιέχουν σχεδόν όλες τις βιταμίνες και τα μέταλλα που χρειάζονται την ανάπτυξη και την ενδυνάμωση των μαλλιών σας. Το μαγνήσιο και ο ψευδάργυρος διεγείρουν την ανάπτυξη τους, η βιταμίνη Ε τα δυναμώνει και η βιταμίνη Β προσφέρει στιλπνότητα και μακροζωία.

Πρόληψη καρδιακών παθήσεων

© depositphotos

Τα αντιοξειδωτικά, τα μονοακόρεστα λίπη, το μαγνήσιο και ο χαλκός στα αμύγδαλα υποστηρίζουν σε μεγάλο βαθμό την καρδιά και τα αιμοφόρα αγγεία. Για την αποφυγή ισχαιμικών επεισοδίων καρδιακών παθήσεων και άλλων καρδιακών παθήσεων, φάτε αμύγδαλα με τη φλούδα.

Δείτε ακόμη Τι θα Συμβεί εάν Τρώτε Πιπεριές Καθημερινά

Πρόληψη ρυτίδων

© depositphotos

Τα αμύγδαλα περιέχουν άφθονη ποσότητα μαγγανίου που βοηθά στην παραγωγή κολλαγόνου, μιας πρωτεΐνης που είναι υπεύθυνη για την αναζωογόνηση του δέρματος. Η βιταμίνη Ε, ένα αντιοξειδωτικό, βοηθά επίσης στην καταπολέμηση των σημείων γήρανσης.

Υγιής βακτηριακή χλωρίδα

© depositphotos

Τα αμυγδάλα περιέχουν πρεβιοτικά που απαιτούνται για την ανάπτυξη και τον πολλαπλασιασμό των καλών βακτηρίων του εντέρου. Εάν υπάρχει ανισορροπία (με συμπτώματα όπως πόνος στο στομάχι, κακή αναπνοή και δυσπεψία), συνιστάται να τρώτε 30-35 αμύγδαλα την ημέρα.

Χάσιμο βάρους

© depositphotos

Μια επιστημονική μελέτη απέδειξε ότι οι άνθρωποι που τρώνε αμύγδαλα καταναλώνουν λιγότερους υδατάνθρακες. Η ομαλοποίηση του μεταβολισμού συμβάλλει επίσης στην απώλεια βάρους, που εξασφαλίζεται από τις βιταμίνες και τις φυτικές ίνες των αμυγδάλων.

Βελτίωση της εγκεφαλικής δραστηριότητας

© depositphotos

Η τακτική κατανάλωση αμυγδάλων βελτιώνει τη μνήμη χάρη στη βιταμίνη Ε και τα λιπαρά οξέα. Επιπλέον, βοηθούν στην αναστολή της γήρανσης του εγκεφάλου.

Δείτε επίσης Τι θα Συμβεί στο Έντερο σας εάν Τρώτε Αβοκάντο Καθημερινά

© Απαγορεύεται η αναδημοσίευση χωρίς προηγούμενη γραπτή άδεια του εκδότη ή χωρίς τοποθέτηση ενεργού link της πηγής σε εμφανές σημείο

Written by Jimmy Taylor

κόλπα μαγειρέματος,συμβουλές μαγειρικής,χρήσιμα κόλπα,χρήσιμα

6 Χρήσιμα Κόλπα Μαγειρέματος

Τα 5 μυστικά για την επιλογή της ιδανικής ταπετσαρίας για το χώρο σας

Τα 5 μυστικά για την επιλογή της ιδανικής ταπετσαρίας για το χώρο σας