in , ,

10 Τροφές που Μπορείτε να Αντικαταστήσετε με Υγιεινά Προϊόντα Χωρίς να Θυσιάσετε τη Γεύση

διατροφή,συμβουλές διατροφής,αντικατάσταση ανθυγιεινών τροφών,χρήσιμα
10 Τροφές που Μπορείτε να Αντικαταστήσετε με Υγιεινά Προϊόντα Χωρίς να Θυσιάσετε τη Γεύση

Το να κάνετε υγιεινή διατροφή μπορεί να είναι δύσκολο, ειδικά όταν γνωρίζετε πόσο νόστιμο είναι το πρόχειρο φαγητό. Τα ανθυγιεινά τρόφιμα μας περιβάλλουν και είναι σχεδόν αδύνατο να τους αντισταθούμε. Αυτό δεν σημαίνει ότι δεν μπορείτε να απολαύσετε αυτές τις γεύσεις ξανά. Μπορείτε να ικανοποιήσετε την λαχταρά σας αντικαθιστώντας τροφές πλούσια σε θερμίδες με υγιεινά υποκατάστατα χωρίς να θυσιάσετε τη γεύση τους. 7 Τροφές που Κρύβουν Περισσότερη Ζάχαρη από ό, τι Νομίζετε

Αντικαταστήστε τα ζυμαρικά με ζυμαρικά γλυκοπατάτας

© depositphotos, © thelemonbowl.com

Αν σας αρέσουν τα ζυμαρικά αλλά θέλετε επίσης να κάνετε διατροφή, ίσως πρέπει να αγοράσετε έναν λαχανοκόπτη. Είναι ιδανικό για να κόψετε λαχανικά όπως πατάτες, αγγούρια και καρότα σε σχήμα ζυμαρικών για να αντικαταστήσουν τα ζυμαρικά και να κάνουν το πιάτο σας λιγότερο θερμιδικό. Μια συνταγή που ίσως θέλετε να δοκιμάσετε είναι ζυμαρικα γλυκοπατάτας με ψητές αγκινάρες και κοτόπουλο.

Αντικαταστήστε τη ζύμη πίτσας με κουνουπίδι

© depositphotos, © depositphotos

Η πίτσα είναι η αγαπημένη όλων. Υπάρχουν όμως πολλές συνταγές με πιο υγιεινά συστατικά που είναι εξίσου εύκολα και οικονομικά να γίνουν. Για να κάνετε αυτό το νόστιμο φαγητό λιγότερο θερμιδικό, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε κουνουπίδι για λιγότερους υδατάνθρακες. Ένα άλλο μεγάλο πλεονέκτημα του κουνουπιδιού είναι ότι είναι μια εξαιρετική επιλογή για όσους έχουν δυσανεξία στη γλουτένη.

Αντικαταστήστε το πουρέ πατάτας με πουρέ κουνουπίδι

© depositphotos

Αγαπάμε όλοι τον πουρέ πατάτας, αλλά συνήθως φτιάχνετε με πολύ γάλα και βούτυρο που οδηγεί σε μια βόμβα θερμίδων. Εάν ψάχνετε έναν τρόπο να ελαφρύνετε αυτό το πιάτο, τότε χρησιμοποιείστε πουρέ κουνουπίδι που προσφέρει πολλά οφέλη στην υγεία.

Αντικαταστήστε το βούτυρο, τη μαγιονέζα και τα επεξεργασμένα έλαια με γιαούρτι

© depositphotos, © depositphotos

Πολλές συνταγές περιλαμβάνουν παχυντικά υλικά όπως το βούτυρο και το επεξεργασμένο λαδί που περιέχουν κορεσμένα λιπαρά. Η συχνή κατανάλωση τους μπορεί να οδηγήσει σε αυξημένο κίνδυνο καρδιακών παθήσεων.

Αν ψάχνετε για μια πιο υγιεινή επιλογή, χρησιμοποιήστε γιαούρτι ως μια πιο υγιεινή εναλλακτική λύση για το λάδι, το βούτυρο και τη μαγιονέζα. Είναι επίσης πολύ καλό για την υγεία επειδή είναι γεμάτο με προβιοτικά.

Αντικαταστήστε τις τηγανητές πατάτες με τηγανητές γλυκοπατάτες

© depositphotos, © depositphotos

Οι τηγανητές πατάτες είναι ένα από τα πιο επιθυμητά πρόχειρα φαγητά καθώς είναι πολύ εύκολες και γρήγορες. Το ανθυγιεινό δεν είναι απαραίτητα η πατάτα, αλλά ο τρόπος που συνήθως τηγανίζονται στη φριτέζα. Αντ’ αυτού μπορείτε να τις ψήσετε στο φούρνο με λάδι καρύδας.

Αν θέλετε να απολαύσετε τηγανητές πατάτες αλλά και υγιεινά χρησιμοποιήσετε γλυκοπατάτες. Είναι γεμάτες βιταμίνες όπως οι Α, Β6, Β5 και άλλα θρεπτικά συστατικά όπως η νιασίνη και η ριβοφλαβίνη.

Μπορείτε επίσης να φτιάξετε πατάτες από καρότο ή κολοκυθάκια!

Δείτε ακόμη 8 Υπερτροφές που Δεν Πρέπει να Καταναλώνετε Υπερβολικά

Αντικαταστήστε τις τηγανίτες με αυγά και μπανάνες

© depositphotos

Ποιος είπε ότι δεν μπορείτε να απολαύσετε τηγανίτες για πρωινό; Φτιάξτε υγιεινές και εύκολες τηγανίτες από δύο μόνο υλικά: μπανάνα και αυγό. Μπορείτε επίσης να προσθέσετε λάδι καρύδας στο τηγάνι αν θέλετε. Για να ενισχύσετε τη γεύση, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε μια πρέζα θαλασσινό αλάτι ή εκχύλισμα βανίλιας. Δεν χρειάζεται να προσθέσετε ζάχαρη, γιατί οι μπανάνες είναι ήδη γλυκές. Ένα μεγάλο όφελος σε αυτήν τη συνταγή είναι ότι είναι χωρίς γλουτένη και χωρίς γαλακτοκομικά προϊόντα.

Αντικαταστήστε τα πατατάκια με τσιπς λαχανίδας

© depositphotos, © depositphotos

Είναι γνωστό ότι τα πατατάκια δεν είναι ότι καλύτερο για τη διατροφή και την υγεία. Αντί να αισθάνεστε ένοχοι όταν τα τρώτε, δοκιμάστε τσιπς λαχανίδας. Θα εκπλαγείτε με τη γεύση τους.

Η λαχανίδα είναι μια εξαιρετική εναλλακτική λύση για το αγαπημένο σας σνακ γιατί είναι τόσο θρεπτική όσο και νόστιμη. Είναι γεμάτη με αντιοξειδωτικά , βιταμίνες Β και χαμηλή περιεκτικότητα σε υδατάνθρακες.

Αντικαταστήστε το παγωτό με γρανίτες φρούτων

© depositphotos, © depositphotos

Μερικές φορές μπορεί να είναι δύσκολο να αντισταθείτε σε ένα υπέροχο παγωτό – ειδικά τις ζεστές μέρες του καλοκαιριού. Την επόμενη φορά, δοκιμάστε κρύα επιδόρπια που είναι πιο υγιεινά όπως μια γρανίτα φρούτων.

Αντικαταστήστε τα αναψυκτικά με κομπούχα

© depositphotos, © amazon

Σίγουρα είναι υγιές να πίνετε νερό, αλλά αν είστε λάτρης των αναψυκτικών, είναι δύσκολο να κάνετε αυτή την αλλαγή. Υπάρχει ένα ρόφημα που μπορεί να διευκολύνει αυτή τη διατροφική αλλαγή. Ονομάζεται κομπούχα και γίνεται όλο και πιο δημοφιλές ως εναλλακτικό γλυκό ρόφημα.

Είναι ένα αφρώδες, ζυμωμένο τσάι με γεύση που μπορεί να ικανοποιήσει κάθε λαχτάρα για αναψυκτικό. Επιπλέον, έχει οφέλη για την υγεία, όπως η αποτοξίνωση του σώματος. Περιέχει επίσης μια μικρή ποσότητα βιολογικής ζάχαρης.

Αντικαταστήστε το κέικ με κέικ καρότου

© depositphotos

Τα περισσότερα κέικ στα σούπερ μάρκετ είναι υπερβολικά γλυκά και έχουν πολλές θερμίδες. Αλλά μπορεί να απολαύσετε αυτές τις λιχουδιές ακόμα και όταν βρίσκεστε σε υγιεινή διατροφή. Ένα κέικ καρότου με κρεμώδη επικάλυψη που δεν περιέχει ζάχαρη, βούτυρο και λευκό αλεύρι και έχει φυσικά γλυκαντικά.

Δείτε επίσης Πως να Φάτε Υγιεινά 14 Τροφές

© Απαγορεύεται η αναδημοσίευση χωρίς προηγούμενη γραπτή άδεια του εκδότη ή χωρίς τοποθέτηση ενεργού link της πηγής σε εμφανές σημείο

Written by Jimmy Taylor

κήπος φιλικός προς τα πουλιά,για τον κήπο,κατασκευές κήπου,συμβουλές για τον κήπο

Πως να Δημιουργήσετε έναν Κήπο Φιλικό προς τα Πουλιά

δάπεδο βινυλίου,ιδέες δαπέδου βινυλίου,πλεονεκτήματα δαπέδου βινυλίου,μειονεκτήματα δαπέδου βινυλίου,διακόσμηση σπιτιού,ιδέες διακόσμησης σπιτιού

30 Ιδέες Δαπέδου Βινυλίου – Πλεονεκτήματα και Μειονεκτήματα