in , , ,

7 Διατροφικά Λάθη που Προκαλούν Ημικρανίες

ημικρανίες,αιτίες ημικρανίας,διατροφή και ημικρανία,διατροφικά λάθη,συμβουλές διατροφής,συμβουλές υγείας,διατροφή,υγεία
7 Διατροφικά Λάθη που Προκαλούν Ημικρανίες

Αν και η ακριβής αιτία των ημικρανιών είναι ακόμα άγνωστη, οι ειδικοί συμφωνούν ότι μπορεί να προκληθούν από φάρμακα που παίρνετε, απότομες αλλαγές στο ενδοκρινικό σύστημα και έλλειψη ύπνου, μεταξύ άλλων λόγων. Οι διατροφικές συνήθειες επηρεάζουν επίσης τον τρόπο που νιώθετε. Σύμφωνα με μελέτες, περίπου το 10% των ανθρώπων πάσχουν από ημικρανίες που προκαλούνται από λάθη στη διατροφή τους. 8 Απροσδόκητες Θεραπείες για τις Ημικρανίες

Τυριά μακράς ωρίμανσης

© depositphotos.com, © depositphotos.com

Το τυρί μακράς ωρίμανσης μπορεί να είναι η αιτία της ημικρανίας σε πολλούς ανθρώπους καθώς έχει υψηλή περιεκτικότητα σε τυραμίνη. Η τυραμίνη προέρχεται από το αμινοξύ, τυροσίνη και συνήθως σχηματίζεται σε τρόφιμα που είναι ξινισμένα, τουρσί, ωριμασμένα, καπνιστά, έχουν υποστεί ζύμωση ή μαριναρισμένα.

  • Τα τυριά μακράς ωρίμανσης περιλαμβάνουν: τσένταρ, φέτα, μπλε, μπρι, παρμεζάνα, γκούντα, γραβιέρα, ελβετικό και μούνστερ.
  • Τα φρέσκα τυριά δεν περιλαμβάνουν πολύ τυραμίνη και μπορεί να είναι ασφαλές για κατανάλωση, ακόμη και αν έχετε μερικές φορές ημικρανία. Τα φρέσκα τυριά περιλαμβάνουν: ανθότυρο, μυζήθρα, ανεβατό, κοπανιστή, κατίκι, μανούρι, κότατζ, τυρί κρέμα και ρικότα.
  • Η μοτσαρέλα μπορεί να είναι ή όχι ωριμασμένη, γι’ αυτό ελέγξτε την ετικέτα πριν την αγοράσετε.

Εσπεριδοειδή

© depositphotos.com

Τα ξινά φρούτα περιέχουν πολύ οξύ που μπορεί να επηρεάσει το επίπεδο pH του αίματος και να αυξήσει τις πιθανότητες ημικρανίας. Ορισμένες μελέτες δείχνουν ότι περίπου το 11% των ατόμων με ημικρανία έχουν αναφέρει εσπεριδοειδή ως αιτία.

Εκτός αυτού, αυτά τα φρούτα περιέχουν τυραμίνη και ισταμίνη που μπορούν επίσης να επηρεάσουν την υγεία σας εάν έχετε δυσανεξία σε αυτά.

Κρύα τρόφιμα

© depositphotos.com, © depositphotos.com

Εάν έχετε συνηθίσει να τρώτε παγωτό ή να πίνετε κρύα ροφήματα γρήγορα όταν έχετε υπερθερμανθεί από σωματικές ασκήσεις ή ζεστές θερμοκρασίες, μπορεί να έχετε έναν έντονο πονοκέφαλο από το κρύο ερέθισμα που διαρκεί συνήθως από 25-60 δευτερόλεπτα έως 1-2 λεπτά.

Γλουτένη

© depositphotos.com

Η γλουτένη είναι μια πρωτεΐνη που βρίσκεται στα δημητριακά όπως σιτάρι, σίκαλη και κριθάρι. Τα προϊόντα που παράγονται από αυτά, μπορεί να προκαλέσουν ημικρανίες σε άτομα με δυσανεξία στη γλουτένη.

Δείτε ακόμη Πώς να περάσει ο πονοκέφαλος – 8 Δραστικές λύσεις

Πρόσθετα τροφίμων

© depositphotos.com, © depositphotos.com, © depositphotos.com, © depositphotos.com

Οι πρόσθετες χημικές ουσίες στα τρόφιμα συνήθως δεν έχουν θρεπτική αξία και μπορούν να έχουν αρνητικές επιπτώσεις στην υγεία. Επομένως, εάν έχετε συχνά ημικρανίες, προσπαθήστε να μην καταναλώνετε τα ακόλουθα πρόσθετα:

  • Το γλουταμινικό νάτριο (MSG – E621) είναι τρυφεροποιητής κρέατος και βελτιωτικό της γεύσης του. Αυτό το συντηρητικό είναι ένα από τα κύρια συστατικά των ασιατικών τροφίμων, της σάλτσας σόγιας, των επεξεργασμένων τροφίμων και των κονσερβοποιημένων λαχανικών. Μπορεί να προκαλέσει ημικρανία εντός 20 λεπτών από την κατανάλωσή του.
  • Τα νιτρικά και τα νιτρώδη βρίσκονται συνήθως σε επεξεργασμένα κρέατα όπως χοτ ντογκ, λουκάνικα, ζαμπόν, πεπερόνι, μπέικον, καθώς και σε ορισμένα φάρμακα για την καρδιά. Όταν αυτά τα πρόσθετα εισέρχονται στο σώμα σας, τα αιμοφόρα αγγεία αρχίζουν να πρήζονται και μπορεί να προκληθεί έντονος πονοκέφαλος.
  • Η ασπαρτάμη (APM) και η σουκραλόζη (E955) είναι τεχνητά γλυκαντικά που μπορούν να βρεθούν σε διαιτητικά αναψυκτικά, αθλητικά ποτά, προϊόντα χωρίς ζάχαρη, ακόμη και σε παιδικές βιταμίνες. Εάν είστε ευαίσθητοι σε αυτά τα πρόσθετα, μπορείτε να πάθετε κρίση ημικρανίας μετά τη λήψη τους.
  • Η κόκκινη και κίτρινη χρωστική τροφίμων υπάρχει συνήθως σε γλυκά, παγωτά, πατατάκια, αναψυκτικά, κράκερ, μαρμελάδες, μπάρες δημητριακών και πολλά άλλα προϊόντα. Είναι κατασκευασμένα από πετρέλαιο, το ίδιο συστατικό που χρησιμοποιείται για την παραγωγή λαδιού κινητήρα, το οποίο σίγουρα δεν είναι καλό για την υγεία.

Καφεΐνη

© depositphotos.com

Η υπερβολική κατανάλωση καφεΐνης μπορεί να συμβάλει στην εμφάνιση ημικρανίας. Γι’ αυτό πρέπει να περιορίσετε την πρόσληψη καφεΐνης στα 200-300 χιλιοστόγραμμα (2-3 φλιτζάνια καφέ) την ημέρα. Η καφεΐνη μπορεί επίσης να βρεθεί σε προϊόντα όπως σοκολάτα, κακάο, τσάι, Coca-Cola, ακόμη και σε ορισμένα παυσίπονα.

Αλκοολούχα ποτά

© depositphotos.com

Οι περισσότεροι άνθρωποι γνωρίζουν ότι το κόκκινο κρασί μπορεί να προκαλέσει ημικρανίες, αλλά μελέτες δείχνουν ότι και άλλα αλκοολούχα ποτά όπως μπύρα, αφρώδες κρασί και ορισμένα δυνατά οινοπνευματώδη μπορούν επίσης να προκαλέσουν εντόνους πονοκέφαλους.

Υπάρχουν δύο τύποι πονοκεφάλων που προκαλούνται από αλκοολούχα ποτά. Ο πρώτος είναι ο τυπικός πονοκέφαλος που ξεκινά συνήθως μέσα σε λίγες ώρες (από 30 λεπτά έως 3 ώρες). Ο άλλος τύπος είναι ο καθυστερημένος πονοκέφαλος που προκαλείται από αλκοόλ (DAIH) ή κοινώς το hangover.

Δείτε επίσης 8 Τρόποι για να Απαλλαγείτε από Πονοκεφάλους Χωρίς Φάρμακα

© Απαγορεύεται η αναδημοσίευση χωρίς προηγούμενη γραπτή άδεια του εκδότη ή χωρίς τοποθέτηση ενεργού link της πηγής σε εμφανές σημείο

Written by Jimmy Taylor

θεραπείες για υγιή μαλλιά,θεραπείες για λαμπερά μαλλιά,φροντίδα μαλλιών,συμβουλές ομορφιάς,ομορφιά

7 Γρήγορες Θεραπείες για Υγιή και Λαμπερά Μαλλιά

παράθυρα Clerestory,ιδέες παραθύρων Clerestory,διακόσμηση σπιτιού,ιδέες διακόσμησης σπιτιού

55 Ιδέες Παραθύρων Clerestory για Περισσότερο Φυσικό Φως