in , , , ,

10 Ροφήματα που Μπορούν να Κάνουν Θαύματα

Τα θρεπτικά ροφήματα όπως το τσάι ματέ είναι ιδανικά για να σας τονώσουν όλη την ημέρα, ενώ ο καφές κιχωρίου μπορεί να είναι ένα ευχάριστο χαλαρωτικό. Στην πραγματικότητα, υπάρχουν διάφορα ροφήματα που υπόσχονται να σας δώσουν ενέργεια τόσο στις καλές όσο και στις κακές σας. Η φύση μπορεί να μας προσφέρει πολλές νόστιμες λιχουδιές που είναι απλά υγεία σε ένα φλιτζάνι σε μέρη που δεν θα περίμενε κανείς.

Νερό σημύδας

© Shutterstock.com

Επειδή περιέχει λίγη ζάχαρη και θερμίδες, μπορεί να είναι μια νόστιμη εναλλακτική λύση για αναψυκτικό. Επίσης, περιέχει μαγγάνιο, βασικό μεταλλικό στοιχείο για την ανάπτυξη των οστών. Αυτό σημαίνει ότι μπορεί να είναι ωφέλιμο για τη διατήρηση δυνατών οστών καθώς μεγαλώνετε!

Χυμός τουρσί

flickr

Ναι, ο ίδιος χυμός που διατηρεί τα τουρσιά σας γεμίζει με θρεπτικά. Μία μελέτη αποκαλύπτει ότι μειώνει τις μυϊκές κράμπες. Έχει αποδειχθεί επίσης ότι ρυθμίζει τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα λόγω της υψηλής περιεκτικότητάς του σε ξύδι.

Γαρίφαλα στο τσάι

© Atudu / Wikimedia commons, © Crohnies / Reddit

Αυτό το μπαχαρικό μπορεί να προστεθεί στο τσάι για μια νόστιμη θρεπτική ενίσχυση. Μόνο ένα κουταλάκι του γλυκού έχει το 55% της ημερήσιας προσληψης μαγγανίου και το 2% σε βιταμίνη Κ. Είναι επίσης πλούσιο σε αντιοξειδωτικά, τα οποία μπορούν να σας βοηθήσουν να προστατευτείτε από βλάβες στα ερυθρά αιμοσφαίρια.

Τσάι Pu’er

© Tamorlan / Wikimedia Commons, © トトト / Wikimedia Commons

Αυτό το κινεζικό τσάι υφίσταται μια διαδικασία ζύμωσης, καθιστώντας το διαφορετικό από πολλά άλλα τσάγια. Σημαίνει επίσης ότι έχει και άλλα πλεονεκτήματα για την υγεία, όπως είναι τα προβιοτικά. Είναι επίσης καλό για τη χοληστερόλη, σύμφωνα με μια μελέτη, και χρήσιμο στην απώλεια βάρους.

Κομπούχα

© Kom_bu_cha / Reddit

Ένα ρόφημα, προϊόν ζύμωσης, ελάχιστα ανθρακούχο και αρωματισμένο με μαύρο ή πράσινο τσάι. Βοηθά στη ρύθμιση του μεταβολισμού. Επειδή έχει υποστεί ζύμωση, περιέχει επίσης προβιοτικά, τα οποία είναι φιλικά βακτήρια που μπορούν να ενισχύσουν την υγεία. Είναι σημαντικά για το ανοσοποιητικό σύστημα.

Καφές κιχωρίου

© dpa/picture-alliance/EAST NEWS, © EAST NEWS

Είναι γνωστό ως υποκατάστατο του καφέ χωρίς καφεΐνη, ωστόσο, είναι επίσης γεμάτο με μεταλλικά στοιχεία και βιταμίνες. Περιέχει μαγγάνιο και βιταμίνη Β6, τα οποία μπορούν να μειώσουν τα επίπεδα στρες και να βελτιώσουν τη λειτουργία του εγκεφάλου.

Είναι επίσης αντιφλεγμονώδες, που σημαίνει ότι μπορεί να βοηθήσει στη μείωση των επιπτώσεων ασθενειών όπως η αρθρίτιδα. Μια άλλη μελέτη λέει επίσης ότι μπορεί να βοηθήσει στην πέψη και να ρυθμίσει τις κινήσεις του εντέρου.

Τσάι ματέ

© Dick Culbert / Flickr.com, © PixelEDM / Reddit

Αυτό το τσάι παρασκευάζεται με τα κλαδιά του φυτού Ilex paraguariensis και είναι γεμάτο αντιοξειδωτικά και θρεπτικά συστατικά. Είναι επίσης διεγερτικό και τονωτικό, περιέχοντας 78 χιλιοστόγραμμα καφεΐνης ανά 150 ml, που είναι σχεδόν η ίδια ποσότητα με τον καφέ. Αυτό το καθιστά μια νόστιμη εναλλακτική λύση για όποιον δεν του αρέσει να πίνει καφέ.

Τσάι κουρκουμά

© hornyforplants / Reddit

Ως μέρος της οικογένειας τζίντζερ, αυτό το μπαχαρικό έχει πολλά θετικά οφέλη για την υγεία. Περιέχει μια ένωση που ονομάζεται κουρκουμίνη που θα μπορούσε να βοηθήσει στη διαχείριση της οστεοαρθρίτιδας, σύμφωνα με έρευνα. Μία μελέτη λέει επίσης ότι μπορεί να προστατεύσει το συκώτι από βλάβες λόγω των αντιοξειδωτικών ιδιοτήτων του.

Τσάι βαλσαμόχορτου

© East News, © Depositphotos.com

35 μελέτες έδειξαν ότι αυτό το φυτό μειώνει τα συμπτώματα της κατάθλιψης. Ήταν επίσης χρήσιμο στη μείωση των συμπτωμάτων της εμμηνόπαυσης, όπως οι εξάψεις. Ωστόσο, εάν παίρνετε φάρμακα, θα πρέπει να είστε προσεκτικοί, καθώς μπορεί να εξασθενήσει τη δράση τους, όπως και το γκρέιπφρουτ.

Χυμός κυδωνιού

© monswiki / Wikimedia Commons, © Depositphotos.com

Αυτό το φρούτο προσφέρει μια μεγάλη ποικιλία βιταμινών και θρεπτικών συστατικών, καθιστώντας το ένα τέλειο ποτήρι χυμό για να ξεκινήσετε τη μέρα σας! Σύμφωνα με μια μελέτη, είναι επίσης καλό για την εγκυμοσύνη, ειδικά όταν πρόκειται για την αντιμετώπιση της πρωινής ναυτίας.

© Απαγορεύεται η αναδημοσίευση χωρίς προηγούμενη γραπτή άδεια του εκδότη ή χωρίς τοποθέτηση ενεργού link της πηγής σε εμφανές σημείο

Written by Jimmy Taylor

Οι Διατροφολόγοι Μοιράζονται 12 Τροφές που Δεν Τρώνε Ποτέ

Οι Διατροφολόγοι Μοιράζονται 12 Τροφές που Δεν Τρώνε Ποτέ

15 Ιδέες για Σκανδιναβικά Παιδικά Δωμάτια

15 Ιδέες για Σκανδιναβικά Παιδικά Δωμάτια