in , , ,

Οι Διατροφολόγοι Μοιράζονται 12 Τροφές που Δεν Τρώνε Ποτέ

Οι Διατροφολόγοι Μοιράζονται 12 Τροφές που Δεν Τρώνε Ποτέ
Οι Διατροφολόγοι Μοιράζονται 12 Τροφές που Δεν Τρώνε Ποτέ

Οι επιστήμονες έμαθαν πώς να φτιάχνουν διαμάντια από φυστικοβούτυρο και το κέτσαπ δεν ήταν αρχικά σάλτσα αλλά πατενταρισμένο φάρμακο για τη διάρροια. Υπάρχουν τόσα πολλά πράγματα που μπορεί να μην γνωρίζετε για ότι τρώτε, αλλά αυτό που ίσως θέλετε να ξέρετε με βεβαιότητα είναι αν μπορείτε να καταναλώσετε διαφορά προϊόντα με ασφάλεια. Για να σας βοηθησουμε ανακαλύψαμε ποια προϊόντα δεν θα έτρωγαν ποτέ οι διατροφολόγοι. 12 Τροφές που οι Ειδικοί στην Υγεία μας Συνιστούν Ανεπιφύλακτα

Μπάρες δημητριακών

© Depositphotos.com, © Depositphotos.com

Έχουν συσχετιστεί στενά με έναν υγιεινό τρόπο ζωής και θεωρούνται ένα καλό σνακ για όσους θέλουν να χάσουν βάρος. Όμως, οι διατροφολόγοι θεωρούν το αντίθετο επειδή περιέχουν μεγάλη ποσότητα ζάχαρης, αλατιού και κορεσμένου λίπους. Αποδεικνύεται, ότι δεν υπάρχει διαφορά εάν τρώτε μια καραμέλες ή μια μπάρα δημητριακών. Και τα δύο μπορεί να είναι εξίσου επιβλαβή.

Ψωμί ολικής αλέσεως

© Unsplash.com, © Depositphotos.com

Παρασκευάζεται από λεπτά αλεσμένους κόκκους που του δίνουν το ελκυστικό καφέ χρώμα. Θεωρείται ένας από τους πιο υγιεινούς τύπους ψωμιού, καθώς είναι πλούσιο σε φυτικές ίνες και μας κάνει να νιώθουμε χορτάτοι για περισσότερο. Ωστόσο, οι διαιτολόγοι ισχυρίζονται ότι αυτό που αγοράζεται στο κατάστημα είναι πλούσιο σε συντηρητικά, αλάτι και σάκχαρα. Το σπιτικό ψωμί θεωρείται μια καλή και υγιεινή εναλλακτική λύση και ο τρόπος να το διατηρήσετε πιο φρέσκο, χωρίς επιβλαβή συστατικά, είναι προσθέτοντας βιταμίνη C στη ζύμη.

Προϊόντα που φέρουν την ένδειξη «χαμηλά σε λιπαρά» ή «χωρίς ζάχαρη»

© Shutterstock.com, © Depositphotos.com

Ενώ οι λέξεις «χαμηλά σε λιπαρά» ή «χωρίς ζάχαρη» μπορεί να αποτελέσουν έναυσμα για την αγορά για όσους κάνουν διατροφή, οι διαιτολόγοι τα θεωρούν ανθυγιεινά. Επειδή είναι άγευστα, προστίθενται πολλά τεχνητά ενισχυτικά γεύσης και χημικά, τα οποία στην πραγματικότητα μπορεί να καταστρέψουν τόσο τη διατροφή σας όσο και την υγεία σας.

Επεξεργασμένο κρέας

© Depositphotos.com, © Depositphotos.com

Περιέχει επιβλαβή πρόσθετα που το καθιστούν πιο ελκυστικό και συμβάλλουν στη μεγαλύτερη διάρκεια ζωής του προϊόντος. Περιλαμβάνει μπέικον, λουκάνικα, χοτ-ντογκ, παστό και κονσερβοποιημένο κρέας. Όμως και ο κιμάς μπορεί επίσης να θεωρηθεί επεξεργασμένο καθώς μπορεί να περιέχει και συντηρητικά. Έτσι, κιμάς από το κρεοπωλείο είναι μια πιο υγιεινή εναλλακτική λύση από τα κεφτεδάκια και τα μπιφτέκια που αγοράζονται στο κατάστημα, καθώς είστε σίγουροι για τα συστατικά και μπορείτε επίσης να ελέγξετε την ποσότητα λίπους στο κρέας σας.

Ρυζογκοφρέτες

© Depositphotos.com, © Depositphotos.com

Είναι πολύ δελεαστικές επειδή δεν περιέχουν λιπαρά, ζάχαρη, φυτικές ίνες, μέταλλα και θερμίδες. Αλλά οι διαιτολόγοι δεν θα τις τρώνε ποτέ, γιατί μετατρέπονται σε σάκχαρα αμέσως μόλις φτάσουν στο πεπτικό σύστημα. Ο γλυκαιμικός δείκτης μπορεί να αυξηθεί έως και 82, ενώ η καθαρή ζάχαρη είναι 100 και ένα μπολ με παγωτό είναι 66. Μπορεί να αυξήσουν τον κίνδυνο για διαβήτη και συνεπώς δεν θεωρούνται υγιεινά σνακ λόγω αυτού.

Δείτε ακόμη Κέικ, κοτομπουκιές, ψωμί μερικές από τις άκρως επεξεργασμένες τροφές που προκαλούν καρκίνο

Χρωστικές τροφίμων, ακόμη και οι λιγότερο ακίνδυνες

© Depositphotos.com, © Depositphotos.com

Δεν χρησιμοποιούνται μόνο σε καραμέλες και ντόνατς, αλλά προστίθενται ακόμη και σε ορισμένες μάρκες τουρσί, καπνιστό σολομό και σάλτσα σαλάτας. Τα παιδιά είναι οι μεγαλύτεροι καταναλωτές τεχνητά χρωματισμένων τροφίμων και η έρευνα συνδέει αυτόν τον παράγοντα με την αύξηση της ΔΕΠΥ στα παιδιά. Μεταξύ των άλλων επιβλαβών επιπτώσεων μπορεί να είναι η κατάθλιψη και οι αλλαγές στη διάθεση, καθώς και η δυσκολία στον ύπνο. Οι διατροφολόγοι συμβουλεύουν να μένετε μακριά από έντονα χρωματισμένες τροφές.

Πράσινος χυμός λαχανικών που αγοράζεται στο κατάστημα

© Depositphotos.com, © emzymeme / Reddit

Οι διατροφολόγοι είναι δύσπιστοι για το χυμό και την αποτοξίνωση, και ιδιαίτερα για τον δημοφιλή χυμό πράσινων λαχανικών. Πρώτον, οι χυμοί μπορεί να αλληλεπιδράσουν με τα φάρμακα που παίρνετε και να προκαλέσουν επιβλαβείς συνέπειες. Δεύτερον, ο πράσινος χυμός λαχανικών που πωλείται στα καταστήματα μπορεί στην πραγματικότητα να περιέχει κάποιο χυμό φρούτων, γεγονός που καθιστά την όλη ιδέα μάλλον άσκοπη, καθώς περιέχει πολλή ζάχαρη.

Γάλα σόγιας

© Depositphotos.com, © Depositphotos.com

Οι επιστήμονες εξηγούν ότι η σόγια περιέχει ισοφλαβόνες, οι οποίες δρουν σαν τη γυναικεία ορμόνη οιστρογόνο. Εάν οι άνδρες έχουν υπερβολικό οιστρογόνο στο σώμα τους, μπορεί να αναπτύξουν μαστούς. Για τις γυναίκες, το υπερβολικό επίπεδο οιστρογόνων μπορεί να οδηγήσει σε αύξηση βάρους. Οι διατροφολόγοι προτιμούν να μην πίνουν γάλα σόγιας λόγω πιθανών ορμονικών προβλημάτων.

Γκρανόλα

© Depositphotos.com, © Depositphotos.com

Ενώ θεωρείται ένα εύκολο και γρήγορο φαγητό, οι διαιτολόγοι δεν το επιλέγουν. Η γκρανόλα περιέχει πολύ ζάχαρη και εξευγενισμένους υδατάνθρακες. Η έναρξη της ημέρας με αυτό το πρωινό μπορεί να αυξήσει το σάκχαρο στο αίμα και στη συνέχεια να πέσει, κάνοντάς σας να πεινάτε κι άλλο και να φάτε περισσότερο. Ως μια πιο υγιεινή εναλλακτική λύση, οι διατροφολόγοι προτείνουν βρώμη ολικής αλέσεως.

Φρούτα κονσερβοποιημένα σε σιρόπι

© Depositphotos.com, © Depositphotos.com

Πολλές κονσέρβες φρούτων τείνουν να χρησιμοποιούν το σιρόπι ως συντηρητικό και αυτό είναι το κακό που μας προειδοποιούν οι διατροφολόγοι. Το σιρόπι μπορεί να περιέχει υπερβολική ποσότητα σακχάρου και η θρεπτική αξία του φρούτου μειώνεται σημαντικά λόγω αυτού. Η βασική σύσταση είναι να επιλέξετε φρούτα που έχουν κονσερβοποιηθεί με το δικό τους χυμό και όχι σε σιρόπι, για να διατηρηθεί χαμηλά η περιεκτικότητα σε ζάχαρη.

Εμπλουτισμένα ζυμαρικά

© Shutterstock.com, © Depositphotos.com

Οι περισσότεροι προτιμούν τα εμπλουτισμένα ζυμαρικά, πιστεύοντας ότι ο πυρήνας του σιταριού έχει υποστεί επεξεργασία με τέτοιο τρόπο ώστε να διατηρεί όλα τα θρεπτικά συστατικά που περιέχει. Αλλά οι διαιτολόγοι δεν θα τρώγανε ποτέ αυτό το είδος ζυμαρικών, καθώς είναι υψηλότερο σε θερμίδες και περιέχει λιγότερες φυτικές ίνες. Αυτό μπορεί να σας αφήσει πεινασμένους αφού τα φάτε και προκαλεί υπερκατανάλωση τροφής. Αντ’ αυτού, συνιστάται να τρώτε ζυμαρικά υψηλής περιεκτικότητας σε φυτικές ίνες.

Φυστικοβούτυρο

© Shutterstock.com, © Depositphotos.com

Ενώ το αυθεντικό φυστικοβούτυρο περιέχει πολλά χρήσιμα συστατικά, αυτό που πωλείται στα περισσότερα καταστήματα μπορεί να είναι μάλλον επιβλαβές, σύμφωνα με τους διατροφολόγους. Αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι περιέχει επιπλέον συστατικά όπως trans λιπαρά, φυτικά έλαια και άφθονη ζάχαρη. Οι διαιτολόγοι επιλέγουν το φυστικοβούτυρο από γνωστά καταστήματα υγιεινής διατροφής αντί να το αγοράσουν από ένα σούπερ μάρκετ.

Δείτε επίσης 5 “Υγιεινές τροφές” που πρέπει να αποφεύγουμε

© Απαγορεύεται η αναδημοσίευση χωρίς προηγούμενη γραπτή άδεια του εκδότη ή χωρίς τοποθέτηση ενεργού link της πηγής σε εμφανές σημείο

Written by Jimmy Taylor

Η Επιστήμη Εξηγεί Γιατί Παίρνετε Βάρος το Χειμώνα και Πως να το Αποφύγετε

Η Επιστήμη Εξηγεί Γιατί Παίρνετε Βάρος το Χειμώνα και Πως να το Αποφύγετε

10 Ροφήματα που Μπορούν να Κάνουν Θαύματα