in , , ,

8 Τροφές που θα Τονώσουν τη Διάθεσή σας

8 Τροφές που θα Τονώσουν τη Διάθεσή σας
8 Τροφές που θα Τονώσουν τη Διάθεσή σας

Όλοι γνωρίζουμε ότι μερικές φορές η διατροφή μας μπορεί να είναι το καλύτερο φάρμακο. Ίσως να μην κάνει θαύματα, αλλά εάν τρώτε σωστά και περιλαμβάνει όλα τα απαραίτητα φρούτα, λαχανικά, δημητριακά ολικής αλέσεως και πρωτεΐνες χωρίς λιπαρά, το σώμα σας θα ενεργοποιηθεί και η διάθεσή σας θα τονωθεί. Δείτε παρακάτω μια λίστα με τις πιο υγιεινές τροφές που χρειάζετε το σώμα και το μυαλό σας. 10 Τροφές που Ενισχύσουν το Ανοσοποιητικό

Αμύγδαλα

Μια χούφτα αμύγδαλα θα κρατήσει το σώμα σας ενεργό και διαυγές το μυαλό σας. Ξεκινήστε τη μέρα σας με ένα smoothie πρωινού πλούσιο με αμύγδαλα. Μπορείτε να τα πάρετε ως σνακ την επόμενη φορά που θα πάτε μια βόλτα.

source

Μπανάνες

Οι μπανάνες είναι πλούσιες σε βιταμίνη Β6 που βοηθά στην πρόληψη της πρόωρης εγκεφαλικής γήρανσης και στη μείωση των συμπτωμάτων του προεμμηνορροϊκου σύνδρομο που σχετίζονται με τη διάθεση. Είναι πλούσιες σε φυτικές ίνες (καθεμία από αυτές παρέχει το 12% της ημερήσιας απαιτούμενης ποσότητας για καλύτερη πέψη), οπότε είναι ένας άλλος λόγος για να ξεκινήσετε τη μέρα σας με μια μπανάνα.

source

Φασόλια Σόγιας (Ενταμάμε)

Το ενταμάμε θεωρείται ένα από τα καλύτερα τρόφιμα που μπορείτε να φάτε. Παρέχουν μια φυτική πηγή πρωτεϊνών, βιταμίνες και μέταλλα ζωτικής σημασίας για τη μείωση του κινδύνου χρόνιας νόσου, οπότε πρέπει να τα συμπεριλάβετε στο καθημερινό σας μενού εάν δεν το έχετε κάνει ακόμα.

source

Πράσινο τσάι

Το πράσινο τσάι είναι ένα από τα ροφήματα που μπορείτε να πιείτε για να ενισχύσετε τη διάθεσή σας. Περιέχει αντιοξειδωτικές ενώσεις που έχουν ιδιότητες καταπολέμησης του καρκίνου και μπορεί να μειώσει τον κίνδυνο άλλων χρόνιων παθήσεων. Πίνετε τουλάχιστον ένα φλιτζάνι πράσινο τσάι για να διατηρηθείτε υγιείς.

source

Δείτε ακόμη 8 Τροφές με Μεταβαλλόμενα Οφέλη

Σύκα

Τα σύκα είναι πλούσια σε κάλιο, μαγνήσιο, ασβέστιο και σίδηρο και αυτό τα καθιστά έναν από τα πιο υγιεινά φρούτα. Αυτά τα στοιχεία βοηθούν στη ροή του αίματος και τη συστολή των μυών που θεωρείται το κρίσιμο κλειδί για τον ύπνο.

source

Σαλάτα σάλσα

Πάρτε ντομάτα, κρεμμύδια, πιπεριές, βότανα και ψιλοκόψτε τα σε μικρές φέτες. Το μείγμα που προκύπτει επίσης γνωστό ως salsa είναι μία από τις πιο υγιεινές σαλάτες που θα λατρέψετε.

source

Αβοκάντο

Λόγω των ακόρεστων λιπαρών, ινών και φυτοχημικών που το αβοκάντο είναι πλούσιο με αυτό θεωρείται ότι ένα από τα πιο υγιεινά φρούτα που βοήθα στην καταπολέμηση ασθενειών. Γι’ αυτό είναι ένα από τα φρούτα που προτείνουν όλες οι δίαιτες.

source

Σμέουρα

Τα σμέουρα είναι πιθανώς ένα από τα πιο νόστιμα φρούτα και σίγουρα ένα από τα πιο υγιεινά. Ένα φλιτζάνι από αυτά έχει 8 γραμμάρια ινών – το οποίο είναι το ένα τρίτο από αυτό που χρειαζόμαστε ημερήσιες με μόνο 5 γραμμάρια ζάχαρης.

source

Δείτε επίσης Έλλειψη βιταμίνης C: Τα 10 ύπουλα συμπτώματα της ανεπάρκειας – Ποιες τροφές πρέπει να τρώτε

© Απαγορεύεται η αναδημοσίευση χωρίς προηγούμενη γραπτή άδεια του εκδότη ή χωρίς τοποθέτηση ενεργού link της πηγής σε εμφανές σημείο

Written by Jimmy Taylor

Δημιουργικές Δραστηριότητες με τα Παιδιά εν Μέσω Πανδημίας

Δημιουργικές Δραστηριότητες με τα Παιδιά εν Μέσω Πανδημίας

Ξεπερασμένες Τάσεις Διακόσμησης που Δεν Πρέπει να Επιστρέψουν Ξανά

Ξεπερασμένες Τάσεις Διακόσμησης που Δεν Πρέπει να Επιστρέψουν Ξανά