in ,

Ποια Τρόφιμα Είναι Καλύτερο να μην Αγοράζετε στο Σούπερ Μάρκετ

Ποια Τρόφιμα Είναι Καλύτερο να μην Αγοράζετε στο Σούπερ Μάρκετ

Η ευχάριστη ατμόσφαιρα, η φωτεινή συσκευασία και οι τιμές με έκπτωση κάνουν το σούπερ μάρκετ το ιδανικό μέρος για ψώνια. Όμως δεν είναι όλα τα προϊόντα καλής ποιότητας και μερικά από αυτά μπορούν να μας βλάψουν. Επιπλέον, οι προσφορές συχνά δεν είναι καθόλου κερδοφόρες. Για να κάνετε έξυπνες αγορές, δείτε ποια προϊόντα πρέπει να σταματήσετε να αγοράζετε για να εξοικονομήσετε χρήματα και να διαφυλάξετε την υγεία σας. Πώς να Επιλέξετε Τρόφιμα στο Σούπερ Μάρκετ

Πρέπει να δώσετε ιδιαίτερη προσοχή στις συνθήκες αποθήκευσης και τη διάρκεια ζωής.

Η ετικέτα με την ημερομηνία σε συσκευασία τυριού σε φέτες μπορεί να κολληθεί εύκολα πολλές φορές έως ότου το προϊόν να μην φαίνεται πλέον κατάλληλο. Τις περισσότερες φορές, αυτό συμβαίνει με ακριβά τυριά που πωλούνται λιγότερο συχνά.

© MamaLada / Pikabu, © pxfuel.com

Πρέπει να είστε πιο προσεκτικοί όταν επιλέγετε γαλακτοκομικά προϊόντα, δίνοντας προτεραιότητα στις μάρκες που έχουν δοκιμαστεί στο χρόνο. Εδώ είναι μια ιστορία από έναν υπάλληλο σε μια αποθήκη, «Αντιμετώπισα ένα πραγματικό θαύμα. Ο παράγωγος εφηύρε τη μηχανή χρόνου και ξεκίνησε τη μαζική παραγωγή γάλακτος από το μέλλον. ” Η φωτογραφία τραβήχτηκε σχεδόν ένα μήνα πριν από την ημερομηνία παραγωγής που αναγράφεται στη συσκευασία.

© cann1ball / Pikabu

Οι πλαστικές σακούλες δεν είναι η ασφαλέστερη συσκευασία. Για να διατηρηθεί το προϊόν, θα πρέπει να τηρούνται αυστηρά η διάρκεια ζωής στο ράφι και οι συνιστώμενες συνθήκες θερμοκρασίας.

© Culber / Pikabu, © MichelXavier / Pikabu

Ορισμένα τρόφιμα μπορεί να είναι επικίνδυνα για την υγεία.

Οι ειδικοί δεν συνιστούν την αγορά μαριναρισμένου κρέατος επειδή περιέχει πολλά πρόσθετα και νερό. Ένας υπάλληλος του τμήματος κρέατος μοιράστηκε μια ακόμη πιο δυσάρεστη λεπτομέρεια: «Είναι πάντα ένα προϊόν που σχεδόν έχει λήξει. Τα μπαχαρικά προστίθενται για να πνίξουν τη μυρωδιά αμμωνίας. ” Αυτό το κρέας μπορεί επίσης να μετατραπεί σε κιμά για κεφτεδάκια, λουκάνικα και άλλα «έτοιμα» πιάτα από σούπερ μάρκετ.

© Depositphotos.com

Στα σούπερ μάρκετ, τα πουλιά μπαίνουν συχνά μέσα, και μερικές φορές, ακόμη και τρωκτικά και γάτες. Είναι απίθανο κάποιος να θέλει να αγοράσει προϊόντα που πωλούνται χύμα αφού δει αυτές τις φωτογραφίες.

© agrarward / Pikabu, © MichelleGun / Pikabu

Μερικές φορές οι χουρμάδες φαίνονται λαμπεροί και κολλώδεις επειδή έχουν εμποτιστεί με σιρόπι ζάχαρης. Αυτό είναι παράδεισος για τα βακτήρια. Και τα αποξηραμένα βερίκοκα μπορεί να είναι έντονα πορτοκαλί λόγω διοξειδίου του θείου, το οποίο μπορεί να προκαλέσει πονοκεφάλους και πονόλαιμο. Οι φυσικοί χουρμάδες είναι ματ και σφιχτοί και τα αποξηραμένα βερίκοκα είναι σκούρα και πιο κοντά στο καφέ.

© Mike Mozart / flickr, © Zeynel Cebeci / Wikimedia Commons

Η ελαφριά αλατισμένη ρέγγα σε πλαστική συσκευασία και το κόκκινο χαβιάρι είναι προϊόντα που πρέπει να αποθηκεύονται μόνο σε λάδι. Αλλά αν δεν υπάρχει λάδι μέσα στη συσκευασία ή μέσα στο βάζο (με το χαβιάρι), τότε έχει προστεθεί στο προϊόν μια απαγορευμένη εθιστική ουσία που ονομάζεται ουροτροπίνη.

© Depositphotos.com, © staspi / pikabu

Μαγιονέζα σε πλαστική συσκευασία. Εάν το υλικό της συσκευασίας δεν είναι αρκετά παχύ, το οξυγόνο μπορεί να διεισδύσει μέσω αυτού. Αντιδρά με τη μαγιονέζα και οξειδώνεται, αλλοιώνεται γρηγορότερα και χάνει το χρώμα και τη γεύση της. Έτσι, διατρέχετε τον κίνδυνο να αγοράσετε ένα προϊόν που έχει ήδη λήξει.

© Depositphotos.com

Αξίζει να μελετήσετε προσεκτικά τη λίστα συστατικών.

Τα αγαπημένα ζελεδάκια αρκούδακια είναι απλώς ένα μείγμα ζάχαρης, αμύλου, κιτρικού οξέος και ζελατίνης. Όπως γνωρίζετε, η ζελατίνη παράγεται από τα απόβλητα της βιομηχανίας κρέατος όπως οστά, δέρμα και χόνδρο, τα οποία αλέθονται και βράζονται.

Η γκρανόλα υπήρξε εδώ και πολύ καιρό συνώνυμο για μια υγιεινή διατροφή. Ωστόσο, στα σούπερ μάρκετ περιέχει πολύ ζάχαρη. Θα ήταν πολύ φθηνότερο και πιο υγιεινό να φτιάξετε σπιτική γκρανόλα αναμειγνύοντας βρώμη, καρύδια, μούρα και φρούτα.

Πολλοί άνθρωποι γνωρίζουν ότι δεν υπάρχει ούτε ίχνος καβουριού στο σουρίμι, αλλά συνεχίζουν να τα αγοράζουν. Δεν έχει καμία σχέση με το καβούρι ή τα ψάρια. Και παρά την περιεκτικότητα σε χαμηλές θερμίδες, το προϊόν αποτελείται από υδατάνθρακες και χημικά πρόσθετα.

© STRONGlk7 / Wikimedia Commons

Δείτε επίσης 11 Μυστικά όταν Ψωνίζετε στο Σούπερ Μάρκετ

Οι προσφορές δεν είναι πάντα κερδοφόρες.

Οι φωτεινές τιμές προσελκύουν τους πελάτες και δημιουργούν την αίσθηση ότι βρήκαν μια καλή ευκαιρία. Αλλά μερικές φορές, αυτός είναι απλώς ένας τρόπος για να ξεχωρίσετε ένα συγκεκριμένο προϊόν από πολλά άλλα και το φωτεινό ταμπελάκι δεν εγγυάται πάντα ότι η αγορά θα είναι επικερδής για εσάς.

© thyratr0n / Pikabu

Αλλά η εξαπάτηση δεν συμβαίνει μόνο με προσφορές.

Πρέπει να προσέχετε τα λαμπερά και τέλεια λαχανικά, καθώς συχνά είναι γεμάτα με χημικές ουσίες που τους δίνουν μια ελκυστική εμφάνιση. Τα φυσικά καλλιεργημένα λαχανικά έχουν πιο θαμπό χρώμα.

Όταν αγοράζετε λαχανικά και φρούτα, πρέπει να ακολουθείτε έναν κανόνα. Αγοράστε προϊόντα της εποχής. Σε γενικές γραμμές, επιλέξτε φρούτα που έχουν συγκομιστεί πρόσφατα και κοντά. Όσο πιο φρέσκο είναι το φρούτο, τόσο πιο θρεπτικό είναι και τόσο λιγότερο ο πωλητής θα πρέπει να βρει διαφορετικά κόλπα για να διατηρήσει την εμφάνισή του.

© KostyaNark / Pikabu

Ακόμα και οι μελισσοκόμοι δεν θα μπορούν να αξιολογήσουν την ποιότητα του μελιού σε σφραγισμένη συσκευασία. Έτσι, ένα ελκυστικό προϊόν μπορεί είτε να γεμίσει με προσθήκη ζάχαρης ή να θερμανθεί προηγουμένως. Οι ειδικοί συμβουλεύουν ιδιαίτερα να αποφεύγετε τα υποκατάστατα. Η “κρέμα μελιού” ή το “mousse μελιού” είναι απλά προϊόντα ζαχαροπλαστικής.

Οι τσάντες με κατεψυγμένα λαχανικά περιέχουν συχνά τόσο πάγο όσο τα λαχανικά. Εκτός από αυτό, τα κατεψυγμένα λαχανικά είναι συνήθως εξίσου υγιή με τα φρέσκα. Αλλά αξίζει να θυμστε ότι μπορεί να χάσουν βιταμίνες κατά τη διάρκεια της διαδικασίας κατάψυξης.

Κεφίρ χαμηλών λιπαρών

Σύμφωνα με τη γιατρό και τη διατροφολόγο Mariat Mukhina, είναι καλύτερα να επιλέξετε κεφίρ με περιεκτικότητα σε λιπαρά 3,2%. Το κεφίρ χαμηλής περιεκτικότητας σε λιπαρά δεν περιέχει λίπος και οι λιποδιαλυτές βιταμίνες, όπως η βιταμίνη D, δεν μπορούν να απορροφηθούν απουσία μορίων λίπους. Και η βιταμίνη D είναι απαραίτητη για την απορρόφηση ασβεστίου.

Προϊόντα που περιέχουν γλυκαντικά

Οι Γερμανοί επιστήμονες λένε ότι αν και τα γλυκαντικά δεν προκαλούν κίνδυνο καρκίνου, η χρήση τους είναι αδικαιολόγητη. Dεν βοηθούν στην ομαλοποίηση της ποσότητας σακχάρου στο αίμα ή να χάσετε βάρος.

Δείτε ακόμη 9 κόλπα των σούπερ μάρκετ που σκοπό έχουν να μας ξεγελάσουν και να αγοράσουμε “λάθος” προϊόντα

© Απαγορεύεται η αναδημοσίευση χωρίς προηγούμενη γραπτή άδεια του εκδότη ή χωρίς τοποθέτηση ενεργού link της πηγής σε εμφανές σημείο

Written by Jimmy Taylor

19 Πρακτικές Χρήσεις για Λαστιχάκια

19 Πρακτικές Χρήσεις για Λαστιχάκια

Οι πιο Δημοφιλείς Τάσεις Διακόσμησης το 2021 για Κάθε Δωμάτιο