in , , , , ,

Οι Μεγαλύτερες Διαφορές Μεταξύ 10 Ειδων Γάλακτος και Ποιο Πρέπει να Πίνετε

είδη γάλακτος,διαφορές ειδών γάλακτος,συμβουλές διατροφής,διατροφή,υγεία,συμβουλές υγείας,
είδη γάλακτος,διαφορές ειδών γάλακτος,συμβουλές διατροφής,διατροφή,υγεία,συμβουλές υγείας,

Οι διαιτολόγοι μοιράζονται τις ποια γαλακτοκομικά ή μη είδη γάλακτος είναι καλύτερα για διαφορετικούς τρόπους ζωής. 5 Επικίνδυνοι Συνδυασμοί Τροφών που Πρέπει να Αποφεύγετε

Το αγελαδινό γάλα έχει πολλά οφέλη εάν μπορείτε να ανεχτείτε τη λακτόζη.

S_E/Shutterstock

Το αγελαδινό γάλα είναι μια καλή πηγή σημαντικών πρωτεϊνών, βιταμινών και μετάλλων. Ένα φλιτζάνι αγελαδινό γάλα παρέχει περίπου 8 γραμμάρια πρωτεΐνης εκτός από υψηλές ποσότητες ασβεστίου και βιταμίνης D.

Αλλά, φυσικά, περιέχει και λακτόζη, οπότε αν είστε ευαίσθητοι σε αυτήν, καλύτερα να αναζητήσετε μια εναλλακτική.

Το γάλα αμυγδάλου είναι μια αξιοπρεπής επιλογή για όσους κάνουν δίαιτα κετο.

Hollis Johnson

Το μη ζαχαρούχο γάλα αμυγδάλου είναι μια εξαιρετική επιλογή για όποιον ακολουθεί δίαιτα χαμηλών υδατανθράκων ή κετογονική δίαιτα. Περιέχει λίγες θερμίδες, ζάχαρη και λίπος και είναι ενισχυμένο με αντιοξειδωτικά.

Αλλά το γάλα αμυγδάλου είναι επίσης χαμηλό σε πρωτεΐνη.

Το γάλα βρώμης σας προσφέρει φυτικές ίνες.

Shutterstock

Το γάλα βρώμης έχει γίνει μια δημοφιλής εναλλακτική λύση φυτικής προέλευσης.Έχει υψηλή περιεκτικότητα σε φυτικές ίνες και βήτα-γλυκάνη –ένα είδος διαλυτής ίνας που μπορεί να μειώσει τη χοληστερόλη και να βοηθήσει στην επούλωση του εντέρο.

Αλλά το γάλα βρώμης είναι υψηλότερο σε υδατάνθρακες και φυσικά σάκχαρα από τις περισσότερες ποικιλίες γάλακτος με βάση τους ξηρούς καρπούς.

Το γάλα αρακά έχει απαλή και κρεμώδη γεύση.

Flickr / Kari Söderholm

Το γάλα αρακά μπορεί να έχει τόση πρωτεΐνη με το αγελαδινό γάλα και έχει μια κρεμώδη υφή που συχνά λείπει από άλλες μη γαλακτοκομικές επιλογές. Επίσης, περιέχει αρκετο κάλιο.

Αλλά το αν επιλέγετε γάλα αρακά ή όχι μπορεί να έχει κάποια σχέση με τους γευστικούς σας κάλυκες καθώς μερικές φορές έχει “μια γεύση φασολάδας ή γρασιδιού”.

Όσον αφορά τα θρεπτικά συστατικά, το γάλα σόγιας είναι το πλησιέστερο ισοδύναμο με το αγελαδινό γάλα.

Shutterstock

Το γάλα σόγιας είναι το πλησιέστερο ισοδύναμο με το αγελαδινό. Είναι πλούσιο σε πρωτεΐνες, περιέχει απαραίτητα αμινοξέα και συχνά εμπλουτίζεται με ασβέστιο για την υγεία των οστών.

Το γάλα σόγιας είναι επίσης μια καλή επιλογή μετά την άσκηση λόγω της περιεκτικότητάς του σε πρωτεΐνη. Περιέχει 8 γραμμάρια ανά φλιτζάνι —όσο και το αγελαδινό γάλα— και θεωρείται τροφή υγιεινή για την καρδιά για όσους διατρέχουν κίνδυνο καρδιαγγειακών παθήσεων.

Δείτε ακόμη 10 Τρόφιμα που Κάνουν Περισσότερο Κακό παρά Καλό

Το γάλα καρύδας είναι μια χαμηλής περιεκτικότητας σε θερμίδες, μη γαλακτοκομική επιλογή.

Shutterstock

Για όσους έχουν αλλεργίες ή ευαισθησίες σε ξηρούς καρπούς, το γάλα καρύδας είναι μια εξαιρετική επιλογή χαμηλών θερμίδων, χωρίς γαλακτοκομικά προϊόντα. Έχει υψηλή περιεκτικότητα σε MCTs (τριγλυκερίδια μέσης αλυσίδας) που υποστηρίζουν τη λειτουργία του εγκεφάλου και συνήθως είναι ενισχυμένο με ασβέστιο και βιταμίνη D.

Αλλά το γάλα καρύδας στερείται πρωτεΐνης και είναι πλούσιο σε λιπαρά και απλούς υδατάνθρακες.

Το γάλα κάνναβης είναι πλούσιο σε θρεπτικά συστατικά.

Teri Virbickis/Shutterstock

Το γάλα κάνναβης είναι υψηλότερο σε θερμίδες από άλλα μη γαλακτοκομικά εναλλακτικά, αλλά είναι πλούσιο σε θρεπτικά συστατικά. Είναι πλούσιο σε πρωτεΐνες, βιταμίνες και μέταλλα, καθώς και ωμέγα-3 λιπαρά οξέα, τα οποία βοηθούν στην υγεία του εγκεφάλου και της καρδιάς.

Το γάλα κάνναβης είναι επίσης μια πλήρης φυτική πηγή πρωτεΐνης επειδή περιέχει και τα εννέα απαραίτητα αμινοξέα.

Το γάλα μακαντάμια είναι κοντά σε γεύση με το αγελαδινό.

Shutterstock

Αν ψάχνετε για ένα μη γαλακτοκομικό γάλα με γεύση σαν αγελαδινό γάλα, το γάλα με ξηρούς καρπούς μακαντάμια θα μπορούσε να είναι η καλύτερη επιλογή – εφόσον δεν είστε αλλεργικοί σε αυτους.

Αν και είναι λίγο πιο ακριβό από τις περισσότερες άλλες ποικιλίες, έχει μια λεπτή βουτυρώδη, ξηρή γεύση. Έχει επίσης υψηλή περιεκτικότητα σε μονοακόρεστα λιπαρά υγιεινά για την καρδιά.

Το γάλα ρυζιού είναι καλό για όσους έχουν πολλαπλές αλλεργίες ή ευαισθησίες.

4kodiak/Getty Images

Το γάλα ρυζιού είναι μια καλή επιλογή για άτομα με πολλαπλές διατροφικές ευαισθησίες, όπως αλλεργίες σε ξηρούς καρπούς, γαλακτοκομικά και σόγια

Αλλά προσφέρει μικρή θρεπτική αξία, καθώς είναι κυρίως άμυλο ρυζιού αναμεμειγμένο με νερό και μπορεί να αυξήσει τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα.

Το γάλα κάσιους είναι μια εξαιρετική εναλλακτική λύση με λίγες θερμίδες.

iStock

Το γάλα κάσιους περιέχει λίγες θερμίδες, υδατάνθρακες και ζάχαρη και συνήθως είναι εμπλουτισμένο με ασβέστιο και βιταμίνη D. Αλλά οι ποικιλίες που αγοράζονται στο κατάστημα είναι συχνά περιέχουν λίγη πρωτεΐνη.

Είναι μια καλή επιλογή για όσους έχουν ανισορροπίες σακχάρου στο αίμα ή για όσους αναζητούν μια εναλλακτική λύση γαλακτοκομικών χαμηλών θερμίδων.

Δείτε επίσης 8 «Υγιεινές» Τροφές που Μπορεί να Γίνουν Επιβλαβείς

Βαθμολόγησε το Άρθρο!

Διάλεξε αστέρια! Μας βοηθάτε να γίνουμε Καλύτεροι!

Βαθμολογία 1 / 5. Αξιολογήσεις: 1

Δεν υπάρχουν αξιολογήσεις ακόμα. Γίνε ο Πρώτος που θα δώσει αστέρια!

© Απαγορεύεται η αναδημοσίευση χωρίς προηγούμενη γραπτή άδεια του εκδότη ή χωρίς τοποθέτηση ενεργού link της πηγής σε εμφανές σημείο

Written by Jimmy Taylor

DIY μπορντούρες κήπου,DIY κατασκευές κήπου,για τον κήπο,επαναχρησιμοποίηση,διακόσμηση κήπου,ιδέες διακόσμησης κήπου,

DIY Μπορντούρες Κήπου με Επαναχρησιμοποίηση Αντικειμένων που Έχετε Σπίτι

κόλπα για μαλλιά,φροντίδα μαλλιών,συμβουλές για μαλλιά,ομορφιά,συμβουλές ομορφιάς,

7 Κόλπα για τα Μαλλιά που Κάθε Γυναικα Πρέπει να Γνωρίζει