in , , ,

Τι να Τρώτε για να Παραμείνετε Υγιείς και Όμορφοι

υγιεινή διατροφή,υγιεινές τροφές,συμβουλές διατροφής
Τι να Τρώτε για να Παραμείνετε Υγιείς και Όμορφοι

Η υγιεινή διατροφή έχει γίνει ένα εξαιρετικά δημοφιλές θέμα πρόσφατα. “Τι να φάτε για να χάσετε βάρος; Πώς να ζήσετε χωρίς ζάχαρη και αλάτι; Τι να κάνετε αν δεν μπορείτε να βρείτε βιολογικά καρότα;” Αυτές είναι οι ερωτήσεις που εμφανίζονται όλο και πιο συχνά. Θα μοιραστούμε μαζί σας 17 επιστημονικά αποδεδειγμένες απαντήσεις στις πιο συχνές ερωτήσεις σχετικά με τη διατροφή. 8 Τρόποι για να Κάνετε τον Καφέ σας πιο Υγιεινό

Άμεση ενέργεια

© Pixabay, © Pixabay

Η ενέργεια του σώματός μας εξαρτάται από την τροφή που τρώμε. Η κατανάλωση καφέ ρυζιού, μελιού και αυγών σε τακτική βάση, θα σας βοηθήσει να παραμείνετε δραστήριοι. Αν όμως χρειάζεστε άμεση ώθηση ενέργειας, μην βιαστείτε να αγοράσετε ένα ενεργειακό ποτό γιατί περιέχει πολλή ζάχαρη και καφεΐνη, τα οποία θα σας δώσουν τεχνητή ενέργεια. Αν φάτε ένα μήλο, θα αυξήσετε την ενέργειά σας φυσικά.

Τροφές που δεν αυξάνουν τη χοληστερόλη

© depositphotos, © depositphotos

Η κατανάλωση χοληστερόλης δεν είναι πάντα κακή. Όλα εξαρτώνται από τον τύπο των λιπαρών που περιέχει ένα προϊόν. Τροφές όπως το βούτυρο, το λουκάνικο, η σοκολάτα γάλακτος, ακόμη και οι καραμέλες βουτύρου είναι πλούσιες σε κορεσμένα λιπαρά που αυξάνουν τα επίπεδα χοληστερόλης, ενώ τα δημητριακά, τα φασόλια, οι φακές και οι ανάλατοι ξηροί καρποί βοηθούν στη μείωση των επιπέδων της χοληστερόλης. Το Τα αυγά, οι γαρίδες και το συκώτι, παρά το ότι είναι πλούσια σε χοληστερόλη, στην πραγματικότητα δεν αυξάνουν το επίπεδό της. Αντίθετα, τα γιαούρτια και άλλα γαλακτοκομικά προϊόντα με πολλά λιπαρά μπορεί να φαίνονται αβλαβή, αλλά η ποσότητα κορεσμένων λιπαρών σε αυτά είναι πραγματικά υψηλή. Καλύτερα λοιπόν να περιορίσετε την κατανάλωσή τους.

Γλουτένη

© darkzip/instagram, © darkzip/instagram

Μόνο ένα μικρό μέρος του παγκόσμιου πληθυσμού έχει δυσανεξία στη γλουτένη. Όλοι οι άλλοι (περίπου το 90%) μπορούν να καταναλώνουν ελεύθερα σιτάρι και άλλα προϊόντα που περιέχουν γλουτένη.

Υπερτροφές

© depositphotos.com, © depositphotos.com, © depositphotos.com, © depositphotos.com, © depositphotos.com, © depositphotos.com

Υπάρχουν προϊόντα που περιέχουν λίγο πιο υγιεινά συστατικά από άλλα όπως σπανάκι, μπρόκολο, βατόμουρα, ρεβίθια, φακές, φασόλια, λάχανο, ροδάκινα και καρύδια. Αυτά πρέπει να συμπεριληφθούν στη διατροφή σας αμέσως.

Ψωμί

© depositphotos.com, © depositphotos.com

Μπορείτε να φάτε ψωμί, αλλά δεν πρέπει να το θεωρείτε βασικό μέρος μιας υγιεινής διατροφής.

Υδατάνθρακες

© depositphotos.com, © depositphotos.com

Μια υγιεινή διατροφή υψηλής ποιότητας είναι αδύνατη χωρίς υδατάνθρακες. Όλα τα χρήσιμα φυτικά προϊόντα είναι πηγή υδατανθράκων. Θα πρέπει να αποκλείσετε από τη διατροφή σας επεξεργασμένες τροφές και αυτές με υψηλή περιεκτικότητα σε ζάχαρη, όχι επειδή έχουν υψηλό επίπεδο υδατανθράκων αλλά επειδή περιέχουν λιπαρά, νάτριο και άλλα επικίνδυνα συστατικά. Οι υδατάνθρακες δεν είναι κακοί, τα ανθυγιεινά πρόχειρα φαγητά είναι κακά!

Όχι σε τεχνητή αποτοξίνωση

© depositphotos.com

Το σώμα μας αυτοκαθαρίζεται καθημερινά. Ο καλύτερος τρόπος που μπορείτε να το βοηθήσετε είναι να διατηρήσετε μια υγιεινή διατροφή, να ασκηθείτε, να κοιμηθείτε αρκετά, να ελέγξετε το άγχος και φυσικά να μην καπνίζετε.

Η τήρηση αυτών των κανόνων είναι πολύ καλύτερη από οποιαδήποτε τεχνητή αποτοξίνωση. Όχι μόνο δεν είναι αποτελεσματική, αλλά μπορεί να είναι και αρκετά επικίνδυνη.

Σύσταση τροφών

brightside

Οι πιο χρήσιμες τροφές έχουν συνήθως μόνο ένα συστατικό. Για παράδειγμα, αβοκάντο, φακές, βατόμουρα, μπρόκολο, αμύγδαλα κ.λπ.

Όταν επιλέγετε άλλα προϊόντα, δώστε πάντα προσοχή στη λίστα των συστατικών: όσο πιο σύντομη είναι, τόσο το καλύτερο. Επίσης, δώστε προσοχή στην ποσότητα των χημικών, της ζάχαρης, των λιπαρών, του αλατιού κ.λπ., σε αυτά.

Δείτε ακόμη Δίαιτα με Νόμπελ για να Χάσετε Βάρος και να Επιβραδύνετε τη Γήρανση

Μπορείτε να τρώτε τις ίδιες τροφές κάθε μέρα

brightside

Εάν τηρείτε μια ισορροπημένη διατροφή, τότε μπορείτε εύκολα να τρώτε τα ίδια σε καθημερινή βάση. Ωστόσο, αξίζει να διαφοροποιήσετε την ημερήσιο μενού σας κατά διαστήματα.

Λιπαρά

© depositphotos.com, © depositphotos.com

Τα «καλά» λιπαρά περιέχονται σε ξηρούς καρπούς, σπόρους, ελιές, αβοκάντο, θαλασσινά και ελαιόλαδο. Μειώστε την κατανάλωση κορεσμένων λιπαρών που βρίσκετε σε ανθυγιεινές τροφές όπως προϊόντα κρέατος και γαλακτοκομικά πλήρους λιπαρών.

Βιολογικά προϊόντα

© depositphotos.com, © depositphotos.com, © depositphotos.com

Η βιολογική καλλιέργεια προστατεύει τα τρόφιμα από επιβλαβή φυτοφάρμακα. Επιπλέον, υπάρχουν προφανή οικολογικά και ηθικά πλεονεκτήματα. Αλλά δεν υπάρχουν ακόμη στοιχεία για τα οφέλη τους στην υγεία, επειδή δεν έχουν πραγματοποιηθεί σχετικές και κατάλληλες μελέτες.

Λαχανικά

© depositphotos.com, © depositphotos.com

Τα λαχανικά που είναι υποχρεωτικά για υγιεινή διατροφή μπορούν να αγοραστούν τόσο φρέσκα όσο και κατεψυγμένα. Και όταν ψωνίζετε κατεψυγμένα θα πρέπει να αναζητήσετε «κατεψυγμένα αμέσως μετά τη συγκομιδή». Υπάρχουν επίσης ορισμένοι άλλοι παράγοντες που πρέπει να προσέξετε:

Η ημερομηνία συγκομιδής των κατεψυγμένων λαχανικών πρέπει να ταιριάζει με την περίοδο συγκομιδής.
τα κομμάτια των λαχανικών στη συσκευασία πρέπει να είναι ξεχωριστά. Εάν υπάρχει ένα μεγάλο παγωμένο κομμάτι, αυτό υποδεικνύει παραβίαση της διαδικασίας αποθήκευσης και μεταφοράς.

Θερμική επεξεργασία

© depositphotos.com, © depositphotos.com

Εδώ όλα εξαρτώνται από το προϊόν. Να γιατί:

  • τα μούρα τρώγονται καλύτερα φρέσκα, έτσι ώστε να διατηρούν όλα τα αντιοξειδωτικά
  • οι ντομάτες και το λάχανο πρέπει να μαγειρευτούν λίγο για καλύτερη πέψη.
  • οι φακές και τα φασόλια μπορούν να καταναλωθούν μόνο αφού μαγειρευτούν εντελώς.

Ψάρια

© depositphotos.com, © depositphotos.com

Τα ψάρια μπορούν να καταναλωθούν κάθε μέρα σε ένα από τα γεύματα. Ωστόσο, πρέπει να βεβαιωθείτε ότι δεν υπερβαίνουν το επίπεδο υδραργύρου και άλλων επιβλαβών ουσιών. Έχει υπολογιστεί ότι τα μικρότερα ψάρια είναι πολύ λιγότερο πιθανό να περιέχουν υδράργυρο από τα μεγαλύτερα ψάρια.

Ασβέστιο χωρίς γάλα

© depositphotos.com, © depositphotos.com, © depositphotos.com, © depositphotos.com, © depositphotos.com, © depositphotos.com, © depositphotos.com

Οι επιστήμονες δεν έχουν καταλήξει ακόμα σε ένα συμπέρασμα σχετικά με τη βλάβη ή το όφελος του γάλακτος στους ενήλικες. Για όσους αποφάσισαν να αποκλείσουν αυτό το προϊόν από τη διατροφή τους, σας συνιστούμε να συμπεριλάβετε άλλα προϊόντα πλούσια σε ασβέστιο. Για παράδειγμα, χόρτα, φασόλια και σόγια.

Αλκοόλ

© The Good Wife/CBS Productions, © Corporate /Enjoy Movies

Η τελευταία έρευνα λέει ότι η κατανάλωση οινοπνεύματος μειώνει τη διάρκεια ζωής. Γι’ αυτό ακόμη και το κόκκινο κρασί είναι στην πραγματικότητα δυνητικά επικίνδυνο. Εάν λοιπόν πίνετε αλκοόλ για να βελτιώσετε την υγεία σας, οι επιστήμονες συνιστούν να σταματήσετε να το κάνετε αμέσως.

Ζάχαρη

© depositphotos.com, © depositphotos.com

Η ζάχαρη μας παρέχει «κενές» θερμίδες χωρίς άλλα θρεπτικά συστατικά. Επιπλέον, η απελευθερώνει ινσουλίνη, η οποία προάγει την αύξηση βάρους. Επίσης, κάνει να θέλουμε να τρώμε περισσότερο. Αυτός είναι ο λόγος που τόσα πολλά προϊόντα στα καταστήματα περιέχουν τόση ζάχαρη.

Η υγιεινή διατροφή πρέπει να περιλαμβάνει τις ακόλουθες αρχές:

  • νερό αντί αναψυκτικών
  • μόνο δημητριακά ολικής αλέσεως
  • ξηροί καρποί, σπόροι, ελαιόλαδο, αβοκάντο ως πηγή «καλών» λιπαρών
  • ψάρια και θαλασσινά αντί για κρέας ως πηγή πρωτεΐνης
  • λιγότερη ζάχαρη και αλάτι, περισσότερα λαχανικά και φρούτα

Δείτε επίσης 17 Τροφές που Μπορείτε να Φάτε ανά Πάσα Στιγμή και σε Οποιαδήποτε Ποσότητα

© Απαγορεύεται η αναδημοσίευση χωρίς προηγούμενη γραπτή άδεια του εκδότη ή χωρίς τοποθέτηση ενεργού link της πηγής σε εμφανές σημείο

Written by Jimmy Taylor

τάσεις χρωμάτων Φθινόπωρο 2021,διακόσμηση σπιτιού,ιδέες διακόσμησης σπιτιού

Οι 5 Δημοφιλείς Τάσεις Χρωμάτων για το Φθινόπωρο 2021

χρήσεις για ροδοπέταλα,χρήσιμα,επαναχρησιμοποίηση

11 Εκπληκτικές Χρήσεις για Ροδοπέταλα