in , , ,

Πώς να Αντιμετωπίσετε την Κατακράτηση Υγρών

κατακράτηση υγρών,αντιμετώπιση κατακράτησης υγρών,συμβουλές υγείας,υγεία,συμβουλές διατροφής,διατροφή
Πώς να Αντιμετωπίσετε την Κατακράτηση Υγρων

Έχετε παρατηρήσει βαθιά σημάδια από όχι και τόσο σφιχτές κάλτσες στα πόδια σας τα βράδια; Έχει αυξηθεί απότομα το βάρος σας χωρίς λόγο; Υπάρχουν οιδήματα, κυτταρίτιδα ή σακούλες κάτω από τα μάτια σας; Αυτά μπορεί να είναι συμπτώματα κατακράτησης υγρών στο σώμα σας, το οποίο είναι ένα δυσάρεστο σύνδρομο. Είναι απαραίτητο να συμβουλευτείτε έναν γιατρό για να αποκλείσετε ασθένειες που μπορούν επίσης να συνοδεύονται από οιδήματα, όπως νεφρική νόσο ή μεταβολικές διαταραχές. Επίσης, με μερικές αλλαγές στον τρόπο ζωής και τη διατροφή μπορείτε να αντιμετωπίσετε την κατακράτηση υγρών με φυσικό τρόπο. 5 Σημάδια ότι Δεν Κινείστε Αρκετά

Καταναλώστε περισσότερα εσπεριδοειδή.

© Pixabay

Μπορείτε να αντιμετωπίσετε το πρήξιμο με εσπεριδοειδή. Το κυριότερο είναι να μην καταναλώνετε πολλά για να αποφύγετε τις αλλεργίες. Συνιστάται να τρώτε εσπεριδοειδή τουλάχιστον 4 ώρες πριν τον ύπνο.

Δοκιμάστε ένα ντους αντίθεσης.

© Depositphotos

Μια άλλη λύση για να απαλλαγείτε από την κατακράτηση υγρών είναι ένα ντους αντίθεσης. Κάντε μασάζ στο σώμα με ένα ρεύμα νερού από κάτω προς τα πάνω, κατά μήκος της λεμφικής ροής. Αποφύγετε πολύ ζεστές και κρύες θερμοκρασίες και επιλέξτε κάτι ενδιάμεσο. Ζεστό και κρύο – μια τέτοια θερμοκρασία είναι ιδανική για τα αιμοφόρα αγγεία και τη λεμφική αποστράγγιση.

Συμπεριλάβετε πρωτεΐνη στη διατροφή.

© Depositphotos

Στην αντιμετώπιση της κατακράτησης υγρων, σημαντικό ρόλο διαδραματίζει μια υγιεινή διατροφή που περιλαμβάνει επαρκείς ποσότητες πρωτεϊνών ζωικής προέλευσης: κρέας, αυγά, γάλα, τυρί, τυρί cottage και ψάρια.

Πιείτε περισσότερο νερό.

© Depositphotos

Μπορεί να φαίνεται αντίθετο, αλλά η άφθονη κατανάλωση νερού βοηθά επίσης στην απομάκρυνση της περίσσειας υγρών από το σώμα. Όταν το σώμα αφυδατώνεται, προσπαθεί να σταματήσει την περαιτέρω απώλεια και να διατηρήσει το νερό που έχει ήδη. Αυτό οδηγεί σε διατάραξη της ισορροπίας του νερού και πρήξιμο.

Αντικαταστήστε το αλάτι με βότανα και σκόρδο.

© Depositphotos

Είναι απαραίτητο για το σώμα να διατηρήσει τη βέλτιστη ισορροπία των επιπέδων νερού-αλατιού. Η υπερβολική πρόσληψη αλατιού είναι μια από τις μεγαλύτερες αιτίες κατακράτησης υγρών. Αν θέλετε να διαφοροποιήσετε τη γεύση ενός πιάτου, είναι καλύτερα να προσθέσετε βότανα ή σκόρδο.

Δείτε ακόμη ΥΓΕΙΑ: Πώς να Απαλλαγείτε από την Κατακράτηση Υγρών

Καταναλώστε τροφές με υψηλή περιεκτικότητα σε μαγνήσιο.

© Depositphotos

Το ανθρώπινο σώμα χρειάζεται μαγνήσιο για την αποτελεσματική λειτουργία του ουρογεννητικού συστήματος και την πρόληψη του σχηματισμού λίθων στα νεφρά. Συμπεριλάβετε στη διατροφή κακάο, φαγόπυρο, αμύγδαλα, κάσιους, ρύζι, σπανάκι, νιφάδες βρώμης και αβοκάντο.

Γίνετε πιο δραστήριοι! Κολυμπήστε, κάντε ποδήλατο και περπατήστε.

© Depositphotos

Για να απαλλαγείτε από το πρήξιμο στα πόδια ή τουλάχιστον να μειώσετε την ενόχληση, πρέπει να ακολουθήσετε έναν ενεργό τρόπο ζωής και να ασκείστε τακτικά. Το ποδήλατο, το περπάτημα και το κολύμπι είναι δραστηριότητες που είναι κατάλληλες για σχεδόν όλους και δεν επιβαρύνουν τις αρθρώσεις. Ξεκινήσετε με τουλάχιστον 15 λεπτά την ημέρα και θα δείτε τα αποτελέσματα.

Κάντε ένα μασάζ με βούρτσα.

© Depositphotos

Κάντε στεγνο μασάζ σώματος καθώς είναι καλύτερο από οποιαδήποτε απολέπιση! Οι τρίχες απολεπίζουν απαλά τα νεκρά κύτταρα και μετά από μερικές επαναλήψεις το δέρμα γίνεται λαμπερό και λείο. Το μασάζ ενεργοποιεί την κυκλοφορία του αίματος και επιταχύνει τη λέμφο, ενεργοποιώντας έτσι τη διαδικασία ανανέωσης του δέρματος και εξαφανίζει το πρήξιμο. Ένα μασάζ μπορεί να διαρκέσει από 3 έως 8 λεπτά και είναι καλύτερο να το κάνετε λίγο κάθε μέρα. Το κύριο πράγμα είναι να κάνετε μασάζ κατά μήκος των γραμμών της λεμφικής ροής, όπως φαίνεται στην παραπάνω εικόνα.

Πιείτε τσάι από μαϊντανό και χυμό κράνμπερι αντί για καφέ.

© Depositphotos

Τα φύλλα μαϊντανού βοηθούν στην απομάκρυνση της περίσσειας υγρών από το σώμα και επιταχύνουν την απομάκρυνση του πρηξίματος. Η κατανάλωση σαλάτας με μαϊντανό το βράδυ θα σας σώσει από μια πρησμένη εμφάνιση το πρωί. Κατά τη διάρκεια της ημέρας, μπορείτε να πιείτε τσάι από μαϊντανό.

Μια καλή συνταγή για τσάι μαϊντανού: ψιλοκόψτε 50 γραμμάρια μαϊντανού και βράστε τον σε 250 ml νερού για μερικά λεπτά. Αφού το βγάλετε από το μάτι, αφήστε το μαϊντανό για 30 λεπτά. Στη συνέχεια, στραγγίξτε το και καταναλώστε μια κουταλιά της σούπας πριν από τα γεύματα αρκετές φορές την ημέρα.

Τα κράνμπερι είναι μια εξαιρετική πηγή μαγνησίου, οπότε ο χυμός τους θα σας βοηθήσει στην εξάλειψη της κατακράτησης υγρών.

Κόψτε τα γλυκά.

© Depositphotos

Τα γλυκά και η περίσσεια υδατανθράκων μπορεί να προκαλέσουν πρήξιμο και υπερβολικό βάρος. Επομένως, είναι καλύτερα να κόψετε τα μπισκότα και τις σοκολάτες και να τα αντικαταστήσετε με μούρα.

Δείτε επίσης 4 Προβλήματα Υγείας που Μπορεί να Φανερώνουν τα Σημάδια από τις Κάλτσες

© Απαγορεύεται η αναδημοσίευση χωρίς προηγούμενη γραπτή άδεια του εκδότη ή χωρίς τοποθέτηση ενεργού link της πηγής σε εμφανές σημείο

Written by Jimmy Taylor

βάψιμο πετρών,βάψιμο πετρών με τεχνική pouring,τεχνική pouring,διακοσμητικές πέτρες,diy διακοσμητικά,diy κατασκευές,τεχνικές βαψίματος

Πώς να Βάψετε Πέτρες με την Τεχνική Pouring

καταστροφή ζιζανίων με ξύδι,αντιμετώπιση ζιζανίων,για τον κήπο,χρήσιμα

Πώς να Καταστρέψετε τα Ζιζάνια με Ξύδι