in , , ,

5 Σημάδια ότι Δεν Κινείστε Αρκετά

καθιστικός τρόπος ζωής,συμβουλές υγείας,υγεία,χρήσιμα
5 Σημάδια ότι Δεν Κινείστε Αρκετά

Με όλη αυτή τη τεχνολογία και τις εφαρμογές τις έχουμε γίνει απίστευτα τεμπέληδες. Δεν αποτελεί έκπληξη το γεγονός ότι το σώμα μας αρχίζει να διαμαρτύρεται και να μας λέει ότι είναι καιρός να φροντίσουμε τον εαυτό μας. 12 Υγιεινές Συνήθειες που Βλάπτουν εάν Υπερβάλλετε

Τα μάτια πρήζονται.

Ένας καθιστικός τρόπος ζωής είναι ένας από τους κύριους παράγοντες της κατακράτησης υγρών. Τα πρησμένα μάτια λόγω παρατεταμένων περιόδων παραμονής σε οριζόντια θέση. Ο ύπνος λοιπόν δεν είναι τόσο ακίνδυνος. Η γιόγκα θεωρείται η καλύτερη λύση καθώς ασκεί πίεση στο κεφάλι και ενισχύει την κυκλοφορία του αίματος. Μόλις αρχίσετε να κινείστε παραπάνω καθημερινά, τα πρησμένα μάτια δεν θα είναι πλέον πρόβλημα.

Έχετε δυσκοιλιότητα.

Η άσκηση είναι σημαντική για τις κινήσεις του εντέρου. Αν κάθεστε συνέχεια, χρειάζεται περισσότερο χρόνο για να περάσει το φαγητό από το παχύ έντερο. Κατά συνέπεια, η ποσότητα νερού που απορροφά το σώμα σας από τα κόπρανα είναι περιορισμένη, γεγονός που προκαλεί δυσκοιλιότητα. Η τακτική κίνηση βελτιώνει την αποτελεσματικότητα του εντέρου. Ακόμη και ένα απλό τέντωμα 5 λεπτών πολλές φορές την ημέρα μπορεί να αποτρέψει τη δυσκοιλιότητα.

Δείτε ακόμη 9 Επιβλαβείς Στάσεις Σώματος και πώς να Αποφύγετε τις Συνέπειές τους

Αρχίζετε να ξεχνάτε.

Εάν αρχίζετε να ξεχνάτε, ίσως πρέπει να ξεκινήσετε να κινείστε λίγο παραπάνω. Μία μελέτη διαπίστωσε ότι οι άνθρωποι με καθιστικό τρόπο ζωής παρουσιάζουν δομικές αλλαγές στον εγκέφαλο στην περιοχή του μεσαίου χρονικού λοβού. Αυτός ο λοβός είναι υπεύθυνος για την ικανότητα να απομνημονεύουμε πράγματα. Η σωματική άσκηση έχει αποδειχθεί ότι ενισχύει τη μνήμη. Δεν αποτελεί έκπληξη το γεγονός ότι η δομή του εγκεφάλου μεγαλώνει καθώς γίνεστε πιο αθλητικοί.

Τα γόνατα πονάνε.

Η κίνηση είναι το μυστικό της χαλάρωσης των σφιχτών αρθρώσεων. Η άσκηση μπορεί να ανακουφίσει τα συμπτώματα αρθρίτιδας και οστεοαρθρίτιδας, ειδικά οι αεροβικές ασκήσεις χαμηλού αντίκτυπου. Συνιστάται στους ασθενείς με χρόνιο πόνο στο γόνατο να ασκούνται. Με την τακτική άσκηση, οι μύες δυναμώνουν και γίνονται πιο ελαστικοί.

Λαχταράτε ζάχαρη.

Η σωματική δραστηριότητα καταπολεμά τέλεια τη επιθυμία για ζάχαρη. Αυξάνει την ενέργεια και απελευθερώνει ενδορφίνες, οι οποίες ενθαρρύνουν την ευτυχία. Οι ευτυχισμένες ορμόνες, με τη σειρά τους, μειώνουν σημαντικά την επιθυμία για ζάχαρη. Το να έχετε αρκετή κίνηση κατά τη διάρκεια της ημέρας κρατά την κατάθλιψη μακριά. Έτσι, χωρίς κατάθλιψη ή κακή διάθεση, δεν χρειάζεται να ταράξετε τα γλυκά!

πηγή φωτό

Δείτε επίσης 10 Λόγοι για να Περπατάτε Καθημερινά

© Απαγορεύεται η αναδημοσίευση χωρίς προηγούμενη γραπτή άδεια του εκδότη ή χωρίς τοποθέτηση ενεργού link της πηγής σε εμφανές σημείο

Written by Jimmy Taylor

στροβιλιστά πασχαλινά αυγά,βάψιμο πασχαλινών αυγών,Πάσχα,πασχαλινά αυγά

ΒΑΨΙΜΟ ΑΥΓΩΝ: Πώς να Βάψετε Στροβιλιστά Πασχαλινά Αυγά

καναπές IKEA Ektorp,ιδέες καναπέ IKEA Ektorp,έπιπλα καθιστικού,διακόσμηση καθιστικού,ιδέες διακόσμησης καθιστικού

30 Ιδέες Καναπέ IKEA Ektorp για το Καθιστικό