in , , ,

Γιατί το Σνακ Μπορεί να σας Ωφελεί

κατανάλωση σνακ,οφέλη του σνακ,διατροφή,συμβουλές διατροφής
Γιατί το Σνακ Μπορεί να σας Ωφελεί

Το σνακ συχνά υποτιμάται, ωστόσο έχει τόσα πολλά οφέλη – από την απώλεια βάρους έως τον ποιοτικό ύπνο. Προγραμματίστε λοιπόν λίγο χρόνο για σνακ και ετοιμάστε τα φαγητοδοχεία σας. Πρόκειται να ανακαλύψετε την άλλη πλευρά του σνακ. 10 Τρόποι να Απαλλαγείτε από τις Βραδινές Λιγούρες

Λαμβάνετε περισσότερες βιταμίνες.

© Depositphotos.com, © Depositphotos.com

Το σνακ σας βοηθά να ενσωματώσετε περισσότερα θρεπτικά συστατικά στη ζωή σας. Είναι δύσκολο να πάρετε όλες τις βιταμίνες που χρειάζεστε μόνο τρώγοντας 3 γεύματα την ημέρα, γι’ αυτό συνιστάται συχνά να τρώτε φρούτα και λαχανικά κατά τη διάρκεια της ημέρας. Όσοι επιμένουν στα 3 γεύματα χάνουν τις απαραίτητες βιταμίνες και, ως εκ τούτου, τείνουν να έχουν εύθραυστα νύχια ακόμη και να χάνουν μαλλιά.

Είναι λιγότερο πιθανό να τρώτε υπερβολικά.

© Unsplash.com, © Unsplash.com

Το πρωινό, το μεσημεριανό και το δείπνο μπορεί να μην είναι αρκετά για όλους. Τα ελαφριά σνακ σάς βοηθούν να αισθάνεστε χορτάτοι ενώ ταυτόχρονα σας αποτρέπουν από την υπερκατανάλωση φαγητού στα κύρια γεύματα της ημέρας. Στην πραγματικότητα, μπορείτε ακόμη και να προγραμματίσετε τις ώρες σνακ σας. Αυτό πράττουν στη Σουηδία (fika), την Ιαπωνία (Sanji no oyatsu) και άλλες χώρες.

Ενδυναμώνει το εγκέφαλο.

© Depositphotos.com, © Depositphotos.com

Ο εγκέφαλος χρησιμοποιεί τη γλυκόζη ως καύσιμο, ειδικά όταν κάνετε δύσκολες εργασίες. Οι πνευματικές σας ικανότητες μειώνονται σημαντικά όταν το σάκχαρο στο αίμα μειώνεται αρκετά. Τα σνακ όπως σοκολάτα ή καρύδια βελτιώνουν την πνευματική σας εστίαση.

Δείτε ακόμη 14 Συγκρίσεις Τροφών που θα σας Κάνουν να Ξεχάσετε τις Δίαιτες

Έχετε λιγότερο άγχος.

© The Invasion / WarnerBros, © Eat Pray Love / Columbia Pictures

Όταν αγχώνεστε, το σώμα σας απελευθερώνει κορτιζόλη. Αυτό μπορεί να μειώσει τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα. Έτσι, όταν αισθάνεστε πεσμένοι, καταναλώστε ένα υγιεινό σνακ και μαζί σεροτονίνη.

Ξεπερνάτε την απογευματινή ραστώνη.

© Limitless / Relativity Media, © Limitless / Relativity Media

Η απογευματινή ραστώνη είναι μια φυσική απάντηση στους κιρκαδικούς ρυθμούς. Μας κάνει να νυστάζουμε από τις 1 έως τις 3 μ.μ. Ωστόσο, είναι δυνατόν να την αποφύγετε με σνακ από φρούτα και τα λαχανικά. Τα αποξηραμένα φρούτα και τα ανάλατα φιστίκια μπορούν επίσης να σας βοηθήσουν να νικήσετε τις λιγούρες.

Βελτιώνετε τους κοινωνικούς δεσμούς.

© Unsplash.com

Το σνακ είναι πραγματικά χρήσιμο όταν πρόκειται να κάνετε φίλο κάποιον. Έρευνα από το Πανεπιστήμιο της Οξφόρδης διαπίστωσε ότι το φαγητό με παρέα αυξάνει την ευτυχία και βελτιώνει τις σχέσεις. Επιπλέον, το να μοιράζεστε τα σνακ σας με άλλους μπορεί να σας βοηθήσει να σπάσετε τον πάγο πιο εύκολα.

Έχετε έναν υγιές βραδινό ύπνο.

© Shutterstock.com

Δεν είναι εντελώς ανθυγιεινό να τρώτε πριν κοιμηθείτε. Αυτό που έχει μεγαλύτερη σημασία είναι αυτό που τρώτε. Για παράδειγμα, τα αμύγδαλα βελτιώνουν την ποιότητα του ύπνου επειδή περιέχουν μελατονίνη. Τροφές πλούσιες σε ασβέστιο αποτρέπουν τις διαταραχές του ύπνου. Επιπλέον, ενα φλιτζάνι ζεστό γάλα ή χαμομήλι πριν από τον υπνο μπορεί να σας βοηθήσει να χάσετε βάρος.

Δείτε επίσης Εάν Έχετε Πονοκεφάλους, Χαμηλή Ενέργεια και Αϋπνία, Καταναλώστε Αυτά

© Απαγορεύεται η αναδημοσίευση χωρίς προηγούμενη γραπτή άδεια του εκδότη ή χωρίς τοποθέτηση ενεργού link της πηγής σε εμφανές σημείο

Written by Jimmy Taylor

ροζ τοίχος έμφασης,ιδέες για ροζ τοίχους έμφασης,διακόσμηση σπιτιού,ιδέες διακόσμησης σπιτιού

30 Ιδέες για Ροζ Τοίχους Έμφασης

μαλλιά και καφές,οφέλη καφέ στα μαλλιά,φροντίδα μαλλιών,συμβουλές για μαλλιά,συμβουλές ομορφιάς,ομορφιά

Τι θα Συμβεί στα Μαλλιά σας αν Κόψετε τον Καφέ