in , , , , ,

10 Πράγματα που Μπορεί να Είναι Λιγότερο Υγιεινά από ό, τι Πιστεύαμε

10 Πράγματα που Μπορεί να Είναι Λιγότερο Υγιεινά από ό, τι Πιστεύαμε
10 Πράγματα που Μπορεί να Είναι Λιγότερο Υγιεινά από ό, τι Πιστεύαμε

Έχουμε ακούσει διαφορά για ορισμένα τρόφιμα που πιστεύαμε ότι είναι αληθινά μέχρι να ανακαλύψουμε αργότερα ότι αυτά ήταν ένας μύθος. Όπως, για παράδειγμα, το γεγονός ότι ο περιορισμός των θερμίδων και η διατροφή χωρίς γλουτένη μπορεί να κάνει περισσότερο καλό παρά κακό στην υγεία. Είναι αρκετά δύσκολο να προσπαθήσετε να διατηρήσετε ένα υγιές βάρος και να τρώτε σωστά και η παραπληροφόρηση σχετικά με την υγεία και τη διατροφή μπορεί να σας δώσει έναν ακόμη λόγο ανησυχίας. 6 Υγιεινές Τροφές για να Προσθέσετε στη Διατροφή σας το 2021

Λεμονόνερο

© Depositphotos.com, © Depositphotos.com

Λόγω της οξύτητάς του, το λεμόνι μπορεί να επιδεινώσει την παλινδρόμηση οξέος, μια κοινή πάθηση που πλήττει εκατομμύρια ανθρώπους κάθε μήνα. Μπορεί επίσης να είναι επιβλαβές για το σμάλτο των δοντιών. Οι οδοντίατροι συνιστούν να χρησιμοποιείτε ένα καλαμάκι όταν πίνετε λεμονόνερο και μετά να ξεπλένετε το στόμα σας.

Τσάι

© Unsplash.com, © Unsplash.com

Οι περισσότεροι γνωρίζουν ότι ο μαύρος καφές μπορεί να λεκιάσει τα δόντια σας, αλλά το τσάι μπορεί επίσης να επηρεάσει το χρώμα του σμάλτου σας. Επειδή περιέχει περισσότερη τανίνη από τον καφέ, είναι ακόμη πιο πιθανό να προκαλέσει μακροχρόνιο αποχρωματισμό. Η κατανάλωση ενός ποτηριού νερού μετά από ένα φλιτζάνι τσάι μπορεί να μειώσει τη χρωματισμό.

Αποξηραμένα φρούτα

© Depositphotos.com, © Depositphotos.com

Πολλοί άνθρωποι αντικαθιστούν τα γλυκά με αποξηραμένα φρούτα, αλλά αυτό μπορεί στην πραγματικότητα να είναι αρκετά επικίνδυνο για τα δόντια σας. Οι εταιρείες χρησιμοποιούν συχνά τεχνητές χρωστικές τροφίμων για να κάνουν τους αποξηραμένους καρπούς πιο ελκυστικούς και αυτές μπορούν να λεκιάσουν τα δόντια σας. Τα αποξηραμένα φρούτα μπορεί επίσης να μειώσουν τη φυσική έκκριση σάλιου στο στόμα σας. Επειδή το σάλιο βοηθά στην καταπολέμηση των βακτηρίων, μπορεί να προκαλέσει περισσότερα προβλήματα στοματικής υγείας.

Σιρόπι αγαύης

© Shutterstock.com, © Depositphotos.com

Πολλοί άνθρωποι προσπαθούν να αποφύγουν τη ζάχαρη και χρησιμοποιούν φυσικά γλυκαντικά. Αλλά το νέκταρ αγαύης είναι ένα πολύ επεξεργασμένο σιρόπι και έχει επικίνδυνα υψηλή περιεκτικότητα σε φρουκτόζη. Αυτό μπορεί να βλάψει το συκώτι επειδή μετατρέπει τη φρουκτόζη σε λίπος, το οποίο με τη σειρά του, μπορεί να προκαλέσει λιπώδη ηπατική νόσο.

Τροφές χαμηλών θερμίδων

© Shutterstock.com, © Depositphotos.com

Περισσότερο από το 80% των ανθρώπων παίρνουν ξανά βάρος μόλις σταματήσουν τη δίαιτά τους και οι επιστήμονες πιστεύουν ότι φταίνε οι τροφές χαμηλών θερμίδων. Εάν λαμβάνετε τακτικά λιγότερες θερμίδες από τις ανάγκες του σώματός σας, αυτό προκαλεί επιβράδυνση του μεταβολισμού. Επειδή αυτές οι δίαιτες έχουν συνήθως χαμηλή περιεκτικότητα σε πρωτεΐνες, επηρεάζει τον μυϊκό ιστό. Αντί να περιορίσετε τις θερμίδες, οι διατροφολόγοι προτείνουν να τρώτε αρκετή πρωτεΐνη και να προσθέτετε ασκήσεις αντίστασης στη γυμναστική σας.

Δείτε ακόμη 8 Τροφές που θα Τονώσουν τη Διάθεσή σας

Πρωτεϊνική σκόνη

© Unsplash.com, © Shutterstock.com

Ενώ είναι αλήθεια ότι η πρωτεΐνη είναι απαραίτητη για τη δύναμη των μυών και του σώματος, η ώθηση για την προσθήκη περισσότερης πρωτεΐνης στα γεύματά σας βασίζεται στο μάρκετινγκ. Εάν έχετε μια υγιεινή διατροφή, παίρνετε αρκετή πρωτεΐνη από τα γεύματά σας. Αλλά η πρωτεΐνη με τη μορφή συμπληρωμάτων μπορεί να κάνει περισσότερο κακό παρά καλό. Μπορεί να προκαλέσει πεπτική δυσφορία εάν έχετε δυσανεξία στη λακτόζη και υπάρχει πολύ λίγη έρευνα για τις μακροπρόθεσμες επιπτώσεις της.

Πράσινος χυμός

© Depositphotos.com, © Unsplash.com

Ο πράσινος χυμός αποτελεί μια υγιεινή τάση για μεγάλο χρονικό διάστημα, αλλά δεν προσφέρει τόσα οφέλη για την υγεία όσο τα φρούτα και τα λαχανικά. Οι χυμοί περιέχουν πολύ λίγες ίνες, οι οποίες είναι απαραίτητες για τη σωστή πέψη και τη διατήρηση ενός υγιούς βάρους.

Τροφές με χαμηλή περιεκτικότητα σε υδατάνθρακες

© Depositphotos.com, © Depositphotos.com

Οι ειδικοί παροτρύνουν τους ανθρώπους να αποφύγουν δίαιτες με χαμηλή περιεκτικότητα σε υδατάνθρακες. Η μείωση των υδατανθράκων μπορεί να σας βοηθήσει να χάσετε βάρος γρήγορα, αλλά η μη λήψη αρκετών υδατανθράκων μακροπρόθεσμα μπορεί να οδηγήσει σε καρδιαγγειακές παθήσεις.

Λάδι καρύδας

© Depositphotos.com, © Depositphotos.com

Αν και το λάδι καρύδας έχει πολλές μοναδικές ιδιότητες, είναι καλύτερο να το θεωρείτε περιστασιακό. Τείνει να αυξάνει τα επίπεδα χοληστερόλης και μπορεί πιθανώς να αυξήσει τον κίνδυνο καρδιακών παθήσεων.

Προϊόντα χωρίς γλουτένη

© Unsplash.com, © Depositphotos.com

Μια διατροφή χωρίς γλουτένη είναι απαραίτητη για άτομα που πάσχουν από κοιλιοκάκη, αλλά η εναλλαγή σε εθελοντικά μπορεί να είναι επιβλαβής για την υγεία σας. Πολλές τροφές χωρίς γλουτένη έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε θερμίδες και ζάχαρη. Υπάρχουν επίσης πολλά υγιεινά τρόφιμα με γλουτένη που μπορούν να δώσουν στο σώμα σας τα απαραίτητα θρεπτικά συστατικά.

Δείτε επίσης Η καλύτερη διατροφή μετά τα 40 για να σταματήσεις το χρόνο

© Απαγορεύεται η αναδημοσίευση χωρίς προηγούμενη γραπτή άδεια του εκδότη ή χωρίς τοποθέτηση ενεργού link της πηγής σε εμφανές σημείο

Written by Jimmy Taylor

9 Επιβλαβείς Στάσεις Σώματος και πώς να Αποφύγετε τις Συνέπειές τους

9 Επιβλαβείς Στάσεις Σώματος και πώς να Αποφύγετε τις Συνέπειές τους

14 Ιδέες Διακόσμησης Mandala

14 Ιδέες Διακόσμησης Mandala