in , , ,

7 Λόγοι που Παίρνετε Βάρος Ξανά

Το να παίρνετε βάρος ξανά μπορεί να είναι πολύ απογοητευτικό και το να μην γνωρίζετε τι το προκαλεί μπορεί να σας κάνει να νιώσετε πιο ανήσυχοι. Ακόμα κι αν οι δίαιτες βοηθούν στην απώλεια βάρους, είναι επίσης ο κύριος παράγοντας στο να πάρετε ξανά τα κιλά που χάσατε και να στην παγιδευτείτε σε έναν ατέρμονο κύκλο. Ωστόσο, υπάρχουν μερικοί λόγοι για αυτό που ίσως να μην γνωρίζετε ότι αποτελούν μέρος της καθημερινής σας ζωής.

Μερικές φορές η άσκηση μπορεί να σας κάνει να κερδίσετε βάρος.

Ναι, είναι πιθανό μια άσκηση να προκαλέσει αύξηση βάρους, τουλάχιστον, προσωρινά. Αυτό μπορεί να είναι ένα σημάδι ότι ασκείστε πολύ σκληρά για να δείτε εξαιρετικά αποτελέσματα. Αυτό συμβαίνει επειδή η άσκηση βλάπτει τον μυϊκό ιστό και η διαδικασία ανάπλασης επιτρέπει στους μύες να μεγαλώνουν και να δυναμώνουν. Ωστόσο, εν τω μεταξύ, εμφανίζεται φλεγμονή και μαζί με τη συσσώρευση υγρών, μπορεί να περάσετε κατά λάθος αυτήν την προσωρινή αύξηση βάρους ως πρόσθετο βάρος.

6 Πιάτα που Μπορείτε να Φάτε τη Νύχτα Χωρίς να Πάρετε Βάρος

Έχετε κολλήσει στη δίαιτα Υo-Υo.

© depositphotos.com

Όταν παίρνετε ακούσια βάρος μετά από δίαιτα, είναι γνωστό ως δίαιτα Υo-Υo. Εάν συνεχιστεί αυτό το μοτίβο, κινδυνεύετε να πάρετε περισσότερο βάρος με την πάροδο του χρόνου. Σε ορισμένες περιπτώσεις, η αυστηρή δίαιτα μπορεί να οδηγήσει σε αύξηση βάρους στο μέλλον, λόγω της φυσιολογικής αντίδρασης του σώματος σε αλλαγές στον κορεσμό και την πείνα.

Εάν σκοπεύετε να χάσετε βάρος ακολουθώντας μια αυστηρή δίαιτα, πιθανότατα θα πάρετε το βάρος σας πίσω σε 5 χρόνια. Αλλά για να το αποφύγετε, θα πρέπει να αλλάξετε τον τρόπο ζωής σας αντί να ακολουθήσετε μια δίαιτα. Αυτό σημαίνει αφαίρεση ζάχαρης, επεξεργασμένων τροφίμων, προσθήκη άσκησης και κατανάλωση θρεπτικών τροφών πλούσιων σε πρωτεΐνες και φυτικές ίνες.

Δεν τρώτε αρκετές φυτικές ίνες και πρωτεΐνες.

© depositphotos.com© depositphotos.com

Εάν αγνοήσετε τις φυτικές ίνες και τις πρωτεΐνες, θα μπορούσε να είναι ο λόγος για τον οποίο το βάρος σας επιστρέφει. Οι ίνες βοηθούν στον έλεγχο της όρεξής σας και σας δίνει την αίσθηση ότι είστε χορτάτοι για περισσότερο διάστημα. Αυξήστε την πρόσληψη οσπρίων, φασολιών και λαχανικών για να έχετε μια καλή ποσότητα φυτικών ινών. Η κατανάλωση 14 γραμμαρίων ινών κάθε μέρα μπορεί να μειώσει την πρόσληψη θερμίδων έως και 10%.

Επιπλέον, η έλλειψη πρωτεΐνης μπορεί επίσης να σας κάνει να αυξήσετε το βάρος. Η πρωτεΐνη σας κάνει επίσης να μείνετε πιο χορτάτοι για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα, ακόμη και χωρίς να τρώτε πάρα πολύ φαγητό. Επίσης, μπορεί να διατηρήσει τη μυϊκή σας μάζα και να ενισχύσει το μεταβολισμό σας, κάτι που είναι σημαντικό να διατηρηθεί ένα υγιές βάρος.

Είστε πολύ κοινωνικοί.

© depositphotos.com

Η κοινωνική μας ζωή είναι σημαντική όσον αφορά τη διατήρηση μιας καλής ισορροπίας μεταξύ εργασίας και προσωπικού χρόνου. Ωστόσο, εάν σας αρέσει να βγαίνετε με τους φίλους και τους συναδέλφους σας, συχνά μπαίνετε στον πειρασμό να πίνετε και να τρώτε περισσότερο. Αυτό σημαίνει ότι προσθέτετε θερμίδες που θα μπορούσαν να αυξήσουν το βάρος σας.

Ψωνίζετε χωρίς λίστα.

© depositphotos.com© depositphotos.com

Εάν ψωνίζετε χωρίς λίστα μπορεί να είναι ένας από τους λόγους για τους οποίους παίρνετε ξανά βάρος. Οι λίστες όχι μόνο σας βοηθούν να εξοικονομήσετε χρόνο και χρήματα, αλλά μπορούν επίσης να σας εμποδίσουν να πραγματοποιείτε παρορμητικές αγορές, οι οποίες τις περισσότερες φορές είναι ανθυγιεινές.

Παίρνετε πάρα πολλές θερμίδες από ποτά και αναψυκτικά.

© depositphotos.com

Η κατανάλωση αναψυκτικών, χυμών και άλλων ποτών μπορεί να είναι ο λόγος για τον οποίο αυξάνετε το βάρος σας. Ο εγκέφαλος δεν υπολογίζει τις θερμίδες από τα ποτά και τα αναψυκτικά όπως τις υπολογίζει από τα τρόφιμα. Αυτό σημαίνει ότι θα φάτε το φαγητό αργότερα και θα συμβάλλετε στην αύξηση του βάρους σας.

Είστε πολύ εξαντλημένοι.

© depositphotos.com

Η έλλειψη ύπνου και η εξάντληση συνδέονται με την ταχεία αύξηση βάρους. Αυτό συμβαίνει επειδή είναι μέρος των ορμονικών αλλαγών που συμβαίνουν με το να μην έχετε το κίνητρο για άσκηση. Επιπλέον, εάν δεν κοιμάστε αρκετά, κινδυνεύετε να αποκτήσετε λίπος στην κοιλιά. Μια μελέτη επιβεβαιώνει ότι εάν κοιμάστε 7 ώρες ή περισσότερο, θα έχετε 33% περισσότερες πιθανότητες να χάσετε το επιπλέον βάρος.

Πώς να χάσετε βάρος μετά τα 40: 6 κανόνες που πρέπει να γνωρίζετε!

© Απαγορεύεται η αναδημοσίευση χωρίς προηγούμενη γραπτή άδεια του εκδότη ή χωρίς τοποθέτηση ενεργού link της πηγής σε εμφανές σημείο

Written by Jimmy Taylor

Αφήστε μια απάντηση

20 Φυτά που Διακοσμούν το Σπίτι και Αλλάζουν την Ατμόσφαιρα

ΔΙΑΚΟΣΜΗΣΗ: 25 Ιδέες για Πολύχρωμα Τζάκια