Ορισμένες εταιρείες προσποιούνται ότι είναι φιλικές προς το περιβάλλον με φυσικά και πολλά άλλα «πράσινα» προϊόντα. Επομένως, όταν πηγαίνετε για ψώνια ή επιλέγετε ένα απορρυπαντικό, να έχετε κατά νου ότι το να βλέπετε πουλιά και φύλλα στη συσκευασία δεν σημαίνει ότι κρατάτε ένα φιλικό προς το περιβάλλον προϊόν στα χέρια σας. Υπάρχουν μερικά απλά κόλπα για να εντοπίσετε ψεύτικα προϊόντα φιλικά προς το περιβάλλον. 10 Κόλπα για να Εντοπίσετε Εύκολα μια Απομίμηση Επώνυμων Ειδών
Προσοχή στις πλαστές πιστοποιήσεις.
Οι πιστοποιήσεις αποδεικνύουν ότι ένα προϊόν πληροί τον όρο φιλικό προς το περιβάλλον. Είναι σημαντικό να ρίξετε μια προσεκτική ματιά στις ετικέτες. Με αυτόν τον τρόπο, θα βεβαιωθείτε ότι δεν εξαπατάστε από ψεύτικες πιστοποιήσεις.
Μείνετε μακριά από απορρυπαντικά «χωρίς φωσφορικά άλατα».
Όχι, το απορρυπαντικό δεν περιέχει φωσφορικά άλατα. Ωστόσο, δεν έχει νόημα να αναφέρουμε ότι τα φωσφορικά άλατα αφαιρέθηκαν εδώ και πολύ καιρό. Τα απορρυπαντικά χωρίς φωσφορικά άλατα είναι κοινά και πλέον θεωρούνται ο κανόνας.
Μην παρασύρεστε από τα λογότυπα.
Όχι, το απορρυπαντικό δεν περιέχει φωσφορικά άλατα. Ωστόσο, δεν έχει νόημα να αναφέρουμε ότι τα φωσφορικά άλατα αφαιρέθηκαν εδώ και πολύ καιρό. Τα απορρυπαντικά χωρίς φωσφορικά άλατα είναι κοινά και πλέον θεωρούνται ο κανόνας.
Δείτε ακόμη 10 Τρόποι για να Εντοπίσετε τις Διαφορές Μεταξύ Απομιμήσεων και Αυθεντικών Προϊόντων
Μην παρασύρεστε από τα λογότυπα.
Ορισμένες εταιρείες χρησιμοποιούν ιδιαίτερα φιλικές προς το περιβάλλον πτυχές του προϊόντος τους και το τονίζουν πάση θυσία για να κρύψουν άλλες αρνητικές ιδιότητες. Ναι, μπορεί να χρησιμοποιεί οικολογικά υλικά, ωστόσο, κατά την παραγωγή, ενδέχεται να απελευθερωθούν αέρια θερμοκηπίου ή να απορρίπτονται τόνοι πλαστικού. Ένα άλλο προειδοποιητικό σημάδι είναι όταν μια εταιρεία εστιάζει μόνο στις «οικολογικές» συλλογές και δεν βελτιώνει το επιχειρηματικό της μοντέλο.
Προσέξτε τα τυπικά σχέδια.
Προσέξτε τα φυσικά χρώματα, την όψη του ανακυκλωμένου χαρτιού, τα φυτά και τα λογότυπα. Οι ανέντιμες εταιρείες προσπαθούν να κάνουν το προϊόν τους όσο το δυνατόν πιο όμορφο αισθητικά. Για παράδειγμα, τα ζώα στη συσκευασία υποτίθεται ότι μας κάνουν να πιστεύουμε ότι ένα προϊόν είναι ωφέλιμο για την άγρια ζωή.
Επικοινωνήστε με εταιρείες.
Ποτέ δεν είναι αργά να ρωτήσετε μια εταιρεία για τις αξίες της. Απλώς στείλτε τους ένα e-mail ζητώντας τους να σας διευκρινίσουν. Εάν μια εταιρεία είναι πραγματικά αφοσιωμένη στην αποστολή της, δεν θα έχει πρόβλημα να σας δώσει περισσότερες λεπτομέρειες για τα προϊόντα και τους στόχους της.
Κοιτάξτε τη μεγαλύτερη εικόνα.
Μην εστιάζετε μόνο στο ίδιο το προϊόν. Φροντίστε να μάθετε πώς μια εταιρεία ασχολείται με τη συσκευασία, την παραγωγή και το σχεδιασμό. Όλα τα μικρά πράγματα έχουν σημασία και, αν συνδυαστούν, μπορούν πραγματικά να αντικατοπτρίζουν την προσέγγιση και τα πρότυπα μιας εταιρείας.
Δείτε επίσης 7 Σημάδια ότι το Προϊόν που Πρόκειται να Αγοράσετε είναι Μαϊμού