Οι Έλληνες δείχνουν να έχουν εξοικιώθει με τις online αγορες και αυτό φαίνεται από τους αριθμούς. Μόλις πριν 5 χρόνια ίσα που άγγιζαν τα 4 δισ. ευρώ
Τι αγοράζουν οι Έλληνες Online
Επιπλα, ρούχα, παπούτσια αλλά φαγητό εκτος σπιτιού: Αυτές ειναι οι κύριες δαπάνες των Ελλήνων το 2023 μεσα απο το διαδίκτυο, οι οποίες, μάλιστα, πλησιάζουν τα 35 δισ. ευρώ, σε μεγάλη άνοδο.
Πιο συγκεκριμένα, οι μισές δαπάνες από τις συνολικές Online αγορές που πραγματοποιούν οι Έλληνες, κατευθύνονται σε φυσικά αγαθά και κατά κύριο λόγο, στην επίπλωση του σπιτιού, ρούχα και παπούτσια καθώς και σε είδη διατροφής, το 31% σε έξοδα γιαταξίδια και το 19% σε διάφορες υπηρεσίες.
Αυτα τα στοιχεία προκύπτουν από την έρευνα που διεξήγαγε η Kantar Sifo για λογαριασμό του Ομίλου Nexi, σύμφωνα με τα οποία οι συνολικές Online δαπάνες των Ελλήνων ανήλθαν στα 34,9 δισ. ευρώ.
Αναλυτικά, οι αγορές φυσικών αγαθών που έκαναν οι Έλληνες μέσω διαδικτύου ήταν αξίας 17,5 δισ. ευρώ σύμφωνα με το itspossible. Οι υψηλότερες, σε κόστος, δαπάνες τους, αφορούσαν σε αγορές οικιακών ηλεκτρικών συσκευών (3,1 δισ. ευρώ), λευκών συσκευών (2,6 δισ. ευρώ) ρούχων (2,4 δισ. ευρώ) και παπουτσιών (1,7 δισ. ευρώ).
Online αγορές ρούχων: 7 Σημάδια ότι ένα Ρούχο από ένα Ηλεκτρονικό Κατάστημα Δεν σας Ταιριάζει