in , , , , , ,

Γιατί η Κατανάλωση Κολοκύθας Μπορεί να Ενισχύσει την Υγεία σας

οφέλη κατανάλωσης κολοκύθας,διατροφή,συμβουλές διατροφής,υγεία,συμβουλές υγείας
Γιατί η Κατανάλωση Κολοκύθας Μπορεί να Ενισχύσει την Υγεία σας

Μόνο ένα φλιτζάνι πολτοποιημένη κολοκύθα θα σας προσφέρει 2,5 φορές περισσότερη βιταμίνη Α από τη συνιστώμενη ημερήσια ποσότητα. Και υπάρχουν πολλά νόστιμα φαγητά που μπορείτε να φτιάξετε με αυτήν για να απολαύσετε όλα τα οφέλη της. Η κατανάλωση κολοκύθας μπορεί να ενισχύσει σημαντικά την υγεία σας καθώς έχει πολλά οφέλη. Πώς η Κατανάλωση Ρυζιού Προσφέρει Μακροζωία στους Ιάπωνες

Μπορεί να μειώσει τον κίνδυνο καρκίνου.

© Depositphotos.com, © pxhere.com

Τα καροτενοειδή στις κολοκύθες μπορούν να λειτουργήσουν ως αντιοξειδωτικά. Μπορούν να εξουδετερώσουν τις ελεύθερες ρίζες, τις οποίες παράγουν τα καρκινικά κύτταρα για να πολλαπλασιαστούν πιο γρήγορα. Μερικές μελέτες έχουν δείξει ότι η κατανάλωση τροφών πλούσιων σε καροτενοειδή σχετίζεται με χαμηλότερο κίνδυνο καρκίνου του στομάχου, του μαστού και του παγκρέατος.

Μπορεί να σας βοηθήσει να χάσετε βάρος.

© pxhere.com, © pxhere.com

Η κολοκύθα περιέχει βιταμίνες Α, C και Ε, κάλιο, σίδηρο και πολλά άλλα υγιεινά θρεπτικά συστατικά. Ταυτόχρονα, το μεγαλύτερο μέρος της είναι νερό, και έχει πολύ λίγες θερμίδες. Έτσι μπορείτε να φάτε πολύ και να αισθάνεστε χορτάτοι χωρίς να παχύνετε. Είναι επίσης μια εξαιρετική πηγή διαιτητικών ινών, οι οποίες μπορούν να βοηθήσουν στη μείωση της όρεξής σας.

Μπορεί να ενισχύσει το ανοσοποιητικό σας.

© pxhere.com, © pxhere.com

Η κολοκύθα είναι γεμάτη με βιταμίνη Α. Μόλις 245 γραμμάρια της περιέχουν το 245% της συνιστώμενης ποσότητας που χρειάζεστε κάθε μέρα. Βοηθά στη ρύθμιση του ανοσοποιητικού σας συστήματος και σας προστατεύει από μολυσματικές ασθένειες. Η κολοκύθα είναι επίσης υψηλή σε βιταμίνη C, η οποία υποστηρίζει το ανοσοποιητικό σας σύστημα.

Δείτε ακόμη 8 Συνέπειες από την Καθημερινής Κατανάλωσης Αναψυκτικών Τύπου Κόλας

Μπορεί να προστατεύσει την όρασή σας.

© pixabay.com

Η βιταμίνη Α διασφαλίζει την υγιή όραση, επειδή η μη επαρκής λήψη αυτής της βιταμίνης μπορεί να συμβάλει στην τύφλωση. Μελέτες έχουν δείξει ότι βοηθά επίσης στη μείωση του κινδύνου καταρράκτη. Επιπλέον, η κολοκύθα έχει λουτεΐνη και ζεαξανθίνη, τα οποία είναι θρεπτικά συστατικά που προστατεύουν τα μάτια σας από την εκφύλιση της ωχράς κηλίδας σε μεγάλη ηλικία.

Μπορεί να κρατήσει την καρδιά σας υγιή.

© shutterstock.com, © shutterstock.com

Η υψηλή αρτηριακή πίεση είναι παράγοντας κινδύνου για καρδιακές παθήσεις. Το κάλιο στις κολοκύθες μπορεί να βοηθήσει στη μείωση της αρτηριακής σας πίεσης. Μπορεί επίσης να μειώσει τον κίνδυνο να έχετε εγκεφαλικό. Και τα αντιοξειδωτικά στην κολοκύθα εμποδίζουν την οξείδωση της LDL χοληστερόλης. Χωρίς αυτά τα αντιοξειδωτικά, αυξάνετε τον κίνδυνο για καρδιακές παθήσεις και θρόμβους στα αιμοφόρα αγγεία σας. Οι σπόροι κολοκύθας μπορούν επίσης να βελτιώσουν την υγεία της καρδιάς σας και να προλάβουν τις καρδιαγγειακές παθήσεις.

Μπορεί να διατηρήσει υγιές το δέρμα.

© Depositphotos.com

Τα καροτενοειδή προστατεύουν το δέρμα από την ηλιακή ακτινοβολία. Η βιταμίνη C είναι απαραίτητη για το σώμα να παράγει κολλαγόνο, μια πρωτεΐνη που μπορεί να αυξήσει την ελαστικότητα του δέρματος. Ορισμένα άλλα θρεπτικά συστατικά προστατεύουν επίσης το δέρμα από το υπεριώδες φως, το οποίο θα μπορούσε να προκαλέσει ρυτίδες και να σας κάνει να φαίνεστε μεγαλύτεροι.

Δείτε επίσης Φάτε Σούπα Κάθε Μέρα, κάνει καλό

Βαθμολόγησε το Άρθρο!

Διάλεξε αστέρια! Μας βοηθάτε να γίνουμε Καλύτεροι!

Βαθμολογία 5 / 5. Αξιολογήσεις: 1

Δεν υπάρχουν αξιολογήσεις ακόμα. Γίνε ο Πρώτος που θα δώσει αστέρια!

© Απαγορεύεται η αναδημοσίευση χωρίς προηγούμενη γραπτή άδεια του εκδότη ή χωρίς τοποθέτηση ενεργού link της πηγής σε εμφανές σημείο

Written by Jimmy Taylor

χρήσιμα κόλπα,χρήσιμες συμβουλές,χρήσιμα

8 Κόλπα που θα Μάθετε σε 1 Λεπτό και θα τα Χρησιμοποιείτε για την Υπόλοιπη Ζωή σας

οφέλη καπνού στα φυτά,συμβουλές κηπουρικής,για τον κήπο,χρήσιμα

Πόσο Ωφέλιμος Είναι ο Καπνός από Τσιγάρα στα Φυτά