in , , , ,

Σε Ποια Στάση είναι Καλύτερα να Κοιμάστε Σύμφωνα με την Επιστήμη

στάσεις ύπνου,συμβουλές για τον ύπνο,υγεία,συμβουλές υγείας
Σε Ποια Στάση είναι Καλύτερα να Κοιμάστε Σύμφωνα με την Επιστήμη

Ακόμα κι αν πηγαίνετε για ύπνο σε διαφορετικές ώρες κάθε βράδυ, το πιο πιθανό είναι να μένετε στην αγαπημένη σας στάση ύπνου. Αν και μπορεί να σας ανακουφίσει, μπορεί να καταλήξει να προκαλέσει ορισμένα προβλήματα υγείας, που κυμαίνονται από ροχαλητό έως πόνους σε διάφορα μέρη του σώματός σας. Πρέπει να γνωρίζετε ποιες στάσεις ύπνου μπορεί να προσφέρουν τα περισσότερα οφέλη για την υγεία σας και ποιες είναι καλύτερο να αποφύγετε. H σωστή στάση ύπνου ανάλογα με τον πόνο που νιώθετε στην πλάτη σας

Ύπνος ανάσκελα

© Shutterstock.com, © Shutterstock.com

Ενώ ο ύπνος ανάσκελα μπορεί να σας βοηθήσει να διατηρήσετε το δέρμα σας χωρίς ρυτίδες για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα, δεν είναι η καλύτερη στάση εάν υποφέρετε από πόνο στη μέση, επειδή μπορεί να επιδεινώσει την υπάρχουσα κατάσταση. Και αν ο σύντροφός σας συνεχίζει να παραπονιέται για το ροχαλητό, μπορεί να μην είναι και η καλύτερη στάση, καθώς μπορεί να επιδεινώσει και την υπνική άπνοια.

Αλλά αν έχετε ποτέ ξυπνήσει με ενοχλητικό πόνο στον αυχένα, τότε ο ύπνος ανάσκελα μπορεί να είναι χρήσιμος επειδή κρατά το κεφάλι, τον αυχένα και τη σπονδυλική στήλη σε ουδέτερη θέση, βοηθώντας σας να αποτρέψετε τον πόνο στην περιοχή του αυχένα. Ο ύπνος ανάσκελα επίσης δεν συνιστάται για τις έγκυες γυναίκες επειδή μπορεί να περιορίσει τη ροή του αίματος και του οξυγόνου στο μωρό.

Ύπνος στη αριστερή πλευρά

brightside

Το να παραμένετε ενυδατωμένοι και να τρώτε αρκετές φυτικές ίνες μπορεί σίγουρα να ωφελήσει την πέψη σας και ο ύπνος στην αριστερή πλευρά μπορεί επίσης να βοηθήσει στη ρύθμιση των εντέρων σας. Όταν κοιμάστε στην αριστερή σας πλευρά, η βαρύτητα ενθαρρύνει τις κανονικές κινήσεις του εντέρου, βοηθώντας σας να πάτε στην τουαλέτα το πρωί. Εκτός από την ανακούφιση από τη δυσκοιλιότητα, θεωρείται ότι είναι το πιο ωφέλιμο για την υγεία σας και μπορεί να προσφέρει ανακούφιση από τον πόνο στην πλάτη.

Δείτε ακόμα Τι θα Συμβεί εάν Κοιμάστε 8 ώρες Κάθε Μέρα

Ύπνος στη δεξιά πλευρά

© Shutterstock.com, © Shutterstock.com

Εάν νιώθετε συχνά την καρδιά σας να χοροπηδά, τότε το να περιορίσετε την καφεΐνη και να βρείτε έναν υγιεινό τρόπο να χειριστείτε το άγχος είναι το σωστό βήμα. Εκτός από αυτές τις αλλαγές στον τρόπο ζωής, ο ύπνος στη δεξιά πλευρά μπορεί επίσης να είναι ευεργετικός για την καρδιά σας. Η επιλογή του ύπνου στη δεξιά πλευρά μπορεί να σας προστατεύσει από καρδιακή ανεπάρκεια και άλλα προβλήματα που σχετίζονται με την καρδιά.

Ύπνος μπρούμυτα

© Shutterstock.com, © Shutterstock.com

Αν και ο ύπνος μπρούμυτα μπορεί να μειώσει το ροχαλητό, έχει πολλά μειονεκτήματα σε σύγκριση με άλλες στάσεις ύπνου. Επειδή διαταράσσει την ουδέτερη θέση της σπονδυλικής στήλης, μπορεί να οδηγήσει σε πόνο στην πλάτη, στον αυχένα και στους ώμους και μπορεί να κάνει το δέρμα σας να γεράσει πιο γρήγορα.

Δείτε επίσης Γιατί ο Ύπνος με Ανεμιστήρα Μπορεί να Βλάψει την Υγεία μας

Βαθμολόγησε το Άρθρο!

Διάλεξε αστέρια! Μας βοηθάτε να γίνουμε Καλύτεροι!

Βαθμολογία 5 / 5. Αξιολογήσεις: 5

Δεν υπάρχουν αξιολογήσεις ακόμα. Γίνε ο Πρώτος που θα δώσει αστέρια!

© Απαγορεύεται η αναδημοσίευση χωρίς προηγούμενη γραπτή άδεια του εκδότη ή χωρίς τοποθέτηση ενεργού link της πηγής σε εμφανές σημείο

Written by Jimmy Taylor

Ισχύει 100 τοις 100: Οινόπνευμα, χλωρίνη και σαπούνι σκοτώνουν άμεσα τις κατσαρίδες

Ισχύει 100 τοις 100: Οινόπνευμα, χλωρίνη και σαπούνι σκοτώνουν άμεσα τις κατσαρίδες

διάσημες,αλλαγή μαλλιών,celebrities,lifestyle,μόδα,περίεργα

Πώς θα Μοιάζανε 10 Διάσημες με τα Φυσικά τους Μαλλιά