in , ,

Τι Θα Συμβεί στο Σώμα σας εάν Αρχίσετε να Κοιμάστε Χωρίς Κουβέρτα

ύπνος χωρίς κουβέρτα,ύπνος και υγεία,συμβουλές υγείας,υγεία
Τι Θα Συμβεί στο Σώμα σας εάν Αρχίσετε να Κοιμάστε Χωρίς Κουβέρτα

Οι περισσότεροι δεν μπορούν να φανταστούν τον ύπνο χωρίς μια ζεστή, άνετη κουβέρτα. Μας κάνει να νιώθουμε προστατευμένοι και ασφαλείς και αποτελεί σημαντικό μέρος της ρουτίνας πριν τον ύπνο. Αλλά όπως αποδεικνύεται, ο ύπνος χωρίς κουβέρτα μπορεί να έχει πολλά οφέλη για την υγεία και μπορεί ακόμη και να σας βοηθήσει να κοιμηθείτε πιο γρήγορα. Γιατί Δεν Μπορούμε να Κοιμηθούμε Χωρίς Κουβέρτα Ακόμη και σε μια Ζεστή Νύχτα;

Μπορεί να ενισχύσει το μεταβολισμό.

brightside

Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι νιώθετε άνετα και ζεστά να τυλιχτείτε σε μια κουβέρτα, αλλά ο ύπνος χωρίς αυτήν μπορεί πραγματικά να σε βοηθήσει να χάσετε μερικά κιλά. Ο ύπνος σε πιο δροσερές συνθήκες δίνει ώθηση στον μεταβολισμό και αυξάνει την ποσότητα του «καλού» καφέ λίπους στο σώμα. Αν και ο όρος καφέ λίπος μπορεί να μην ακούγεται ελκυστικός, στην πραγματικότητα σας επιτρέπει να καίτε θερμίδες πιο γρήγορα και βοηθά το σώμα σας να απαλλαγεί από το υπερβολικό σάκχαρο στο αίμα.

Μπορεί να αποκοιμηθείτε πιο γρήγορα.

© Shutterstock.com, © Shutterstock.com

Καθώς έξω κάνει πιο κρύο, αισθανόσαστε φυσικά τον πειρασμό να σκεπαστείτε με πολλές κουβέρτες. Αλλά οι πιο χαμηλές θερμοκρασίες επηρεάζουν πραγματικά τον τρόπο που κοιμάστε. Η θερμοκρασία του σώματος αρχίζει να πέφτει περίπου 60 με 90 λεπτά πριν κοιμηθείτε και αν το περιβάλλον σας είναι πολύ ζεστό κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου, το σώμα σας θα σπαταλήσει περισσότερη ενέργεια προσπαθώντας να ρυθμίσει τη θερμοκρασία, κάτι που θα σας κάνει να μείνετε ξύπνιοι περισσότερο.

Δείτε ακόμη Γιατί ο Ύπνος στον Καναπέ Μπορεί να Είναι Βλαβερός

Η ποιότητα του ύπνου μπορεί να βελτιωθεί.

© Shutterstock.com

Αν έχετε ποτέ ξυπνήσει στη μέση της νύχτας και νιώσατε ότι θέλετε να πετάξετε την κουβέρτα σας, υπάρχει στην πραγματικότητα μια επιστημονική εξήγηση για αυτό. Οι πιο χαμηλές θερμοκρασίες τη νύχτα βοηθούν να κοιμηθείτε καλύτερα και αν ζεσταθείτε πολύ, μπορεί να διακόψει τον ύπνο σας. Η τέλεια θερμοκρασία ύπνου είναι μεταξύ 15,5 και 19 ℃. Οι υψηλότερες θερμοκρασίες μπορεί να διαταράξουν το στάδιο της γρήγορης κίνησης των ματιών με αποτέλεσμα να ξυπνάτε κουρασμένοι, ακόμα κι αν νιώθετε ότι έχετε κοιμηθεί αρκετά.

Ίσως είναι καλύτερο για το δέρμα.

© Shutterstock.com

Οι ζεστές, βαριές κουβέρτες μπορούν να παγιδεύσουν τη θερμότητα γύρω από το σώμα σας και, εκτός από το να διαταράξουν τον ύπνο σας, μπορεί να συμβάλουν σε έναν συγκεκριμένο τύπο δερματικού ερεθισμού που ονομάζονται σπυράκια ιδρώτα. Οι παχιές, βαριές κουβέρτες που είναι κατασκευασμένες από συνθετικά υφάσματα δεν επιτρέπουν στο σώμα σας να ρυθμίσει τη θερμοκρασία του και μπορεί να προκαλέσουν εφίδρωση. Ο ιδρώτας σε συνδυασμό με τη θερμότητα και την τριβή μπορεί να φράξει τους πόρους που με τη σειρά του μπορεί να οδηγήσει σε ακμή.

Δείτε επίσης 9 Λόγοι που ο Ύπνος σε Δροσερό Δωμάτιο είναι Καλύτερος

Βαθμολόγησε το Άρθρο!

Διάλεξε αστέρια! Μας βοηθάτε να γίνουμε Καλύτεροι!

Βαθμολογία 0 / 5. Αξιολογήσεις: 0

Δεν υπάρχουν αξιολογήσεις ακόμα. Γίνε ο Πρώτος που θα δώσει αστέρια!

© Απαγορεύεται η αναδημοσίευση χωρίς προηγούμενη γραπτή άδεια του εκδότη ή χωρίς τοποθέτηση ενεργού link της πηγής σε εμφανές σημείο

Written by Jimmy Taylor

αγορές ρούχων απο διαδίκτυο,συμβουλές για ρούχα,ρούχα,χρήσιμα

Online αγορές ρούχων: 7 Σημάδια ότι ένα Ρούχο από ένα Ηλεκτρονικό Κατάστημα Δεν σας Ταιριάζει

29 Μοντέρνοι Τρόποι για να Κρύψετε μια Τηλεόραση