in , ,

7 Σημάδια Αναιμίας που Δεν Γνωρίζετε και 7 Φυσικές Θεραπείες

σημάδια αναιμίας,φυσική αντιμετώπιση αναιμίας,συμβουλές υγείας,υγεία
7 Σημάδια Αναιμίας που Δεν Γνωρίζετε και 7 Φυσικές Θεραπείες

Η αναιμία είναι μια κατάσταση όπου το σώμα δεν λαμβάνει αρκετά υγιή ερυθρά αιμοσφαίρια.

Αυτά είναι υπεύθυνα για τη μεταφορά οξυγόνου στο σώμα και την απομάκρυνση του διοξειδίου του άνθρακα από αυτό. Εάν αυτές οι διαδικασίες δεν λειτουργούν σωστά, δηλητηριαζόμαστε από διοξείδιο του άνθρακα. Οι αιτίες για αυτό μπορεί να ποικίλλουν, όπως και η θεραπεία. Υπάρχουν 7 σημάδια αναιμίας που δεν γνωρίζετε καθώς και 7 φυσικοί τρόποι αντιμετώπισής της. 8 Σημάδια ότι Χρειάζεστε Απεγνωσμένα Περισσότερη Βιταμίνη D

Σημάδια αναιμίας

Οι αιτίες της αναιμίας μπορεί να είναι πολύ διαφορετικές. Φυσικά, όλοι κουραζόμαστε κάθε τόσο, αλλά αν τα περισσότερα από αυτά τα συμπτώματα εμφανιστούν σε εσάς, αξίζει να το ελέγξετε.

Χλωμό δέρμα ακόμη και στο εσωτερικό των κάτω βλεφάρων

© Shutterstock.com

Όταν το σώμα δεν λαμβάνει αρκετό οξυγόνο ή έχει μειωμένο αριθμό ερυθρών αιμοσφαιρίων, το δέρμα αλλάζει χρώμα και δείχνει πολύ χλωμό. Αυτό δεν ισχύει μόνο για το πρόσωπο αλλά για ολόκληρο το σώμα, ειδικά τα χέρια, το εσωτερικό μέρος των κάτω βλεφάρων και τη γλώσσα.

Ακανόνιστος καρδιακός ρυθμός

© Depositphotos.com, © Depositphotos.com

Τα χαμηλά επίπεδα αιμοσφαιρίνης κάνουν την καρδιά να εργάζεται πιο σκληρά από το κανονικό για να αντλεί αίμα. Πρέπει να εργαστεί πολύ σκληρά προσπαθώντας να μας δώσει αρκετό οξυγόνο που θα μπορούσε να οδηγήσει σε ακανόνιστο καρδιακό παλμό.

Κόπωση

© Depositphotos.com

Εάν τα όργανα δεν λαμβάνουν τη σωστή ποσότητα οξυγόνου, το σώμα πρέπει να εργαστεί πολύ σκληρότερα για να παράγει αρκετή ενέργεια για την καθημερινή λειτουργία και αυτό μας κάνει να νιώθουμε πολύ κουρασμένοι και εξαντλημένοι.

Προβλήματα συγκέντρωσης

© Depositphotos.com, © Depositphotos.com

Όλα τα όργανα χρειάζονται οξυγόνο για να λειτουργήσουν καλά και ο εγκέφαλος δεν αποτελεί εξαίρεση. Εάν το επίπεδο οξυγόνου είναι χαμηλότερο από αυτό που χρειάζεται, δεν μπορούμε να σκεφτόμαστε καθαρά και υποφέρουμε από κακή συγκέντρωση και εστίαση.

Αραίωση νυχιών

© Shutterstock.com

Εάν τα νύχια σας είναι εύθραυστα ή έχουν σχήμα κουταλιού, αυτό μπορεί να είναι ένα άλλο κοινό, αλλά όχι τόσο γνωστό, σύμπτωμα αναιμίας. Τα νύχια χρειάζονται οξυγόνο για να παραμείνουν υγιή.

Σκασίματα στις γωνίες των χειλιών

Οι περισσότεροι έχουν ξηρά ή σκασμένα χείλη μερικές φορές από τον αέρα, τον ήλιο ή τις χαμηλές θερμοκρασίες, αλλά η αναιμία προκαλεί συγκεκριμένα σημεία σκασίματος στις γωνίες των χειλιών.

Ασυνήθιστη λιγούρα για μη θρεπτικές ουσίες

© Depositphotos.com, © chalk_loving / instagram

Οι επιστήμονες δεν έχουν ακόμη μια εξήγηση για το γιατί η αναιμία προκαλεί αυτές τις περίεργες επιθυμίες, αλλά οι πιο συνηθισμένες είναι η λιγούρα για βρωμιά, κιμωλία ή πάγο.

Δείτε ακόμη 5 Σημάδια ότι Έχετε Κοριούς στο Σπίτι σας

Φυσικοί τρόποι αντιμετώπισης της αναιμίας

Υπάρχουν πολλοί τύποι αναιμίας και η αντιμετώπιση διαφέρει ανάλογα με το τι προκάλεσε αυτήν την κατάσταση.

Βελτιώστε τα επίπεδα του στομαχικού οξέος.

Όταν το στομάχι δεν παράγει αρκετό οξύ, το σώμα δεν μπορεί να διασπάσει την τροφή στον απαιτούμενο βαθμό και αυτό μπορεί να προκαλέσει δυσαπορρόφηση μετάλλων και βιταμινών, συμπεριλαμβανομένου του σιδήρου και της βιταμίνης Β12. Λαμβάνετε αρκετά θρεπτικά συστατικά με τα τρόφιμα και τα συμπληρώματα, αλλά απλώς δεν εισέρχονται στο σώμα σας.

Τρόποι για να βελτιώσετε τα χαμηλά επίπεδα οξέος:

  • μηλόξυδο, αραιώστε μια κουταλιά της σούπας μηλόξυδο σε ένα φλιτζάνι νερό και πιείτε 15 λεπτά πριν από το γεύμα
  • Το τζίντζερ βοηθά στην τόνωση των πεπτικών υγρών
  • Οι τροφές που έχουν υποστεί ζύμωση βελτιώνουν επίσης την πέψη

Τα χαμηλά επίπεδα οξέος μπορούν επίσης να φτάσουν στο σημείο να προκαλέσουνε κάτι που ονομάζεται διαρρέον έντερο, επειδή οι τρόφες δεν αφομοιώνονται σωστά και ερεθίζουν την επένδυση του εντέρου.

Αντιμετώπιση για το διαρρέον έντερο.

© Depositphotos.com, © Depositphotos.com

Το διαρρέον έντερο είναι μια κατάσταση κατά την οποία η επένδυση του λεπτού εντέρου παθαίνει βλάβη. Όταν συμβεί αυτό, τα άπεπτα σωματίδια τροφής και οι τοξίνες μπορούν να περάσουν μέσα από τα έντερα και στην κυκλοφορία του αίματος, προκαλώντας διάφορα προβλήματα υγείας, συμπεριλαμβανομένης της αναιμίας. Τις περισσότερες φορές η διαρροή του εντέρου προκαλείται από μια μη ισορροπημένη διατροφή, επομένως, ο καλύτερος τρόπος για να το διορθώσετε είναι να αλλάξετε αυτό που τρώτε.

  • εξαλείψτε τις τροφές που προκαλούν ευαισθησίες
  • συμπεριλάβετε υγιεινά λίπη στη διατροφή σας, όπως ψάρι και λάδι
  • εξαλείψτε τα επεξεργασμένα τρόφιμα

Καταναλώστε τροφές που έχουν υποστεί ζύμωση.

Οι τροφές που έχουν υποστεί ζύμωση είναι γεμάτες με προβιοτικά, τα οποία είναι καλά βακτήρια που βοηθούν το πεπτικό σύστημα να λειτουργεί καλά. Αυτά τα βακτήρια είναι γνωστά για τη θεραπεία του βλεννογόνου του εντέρου. Παραδείγματα τροφών που έχουν υποστεί ζύμωση περιλαμβάνουν:

  • ξυνολάχανο
  • κεφίρ
  • ωμά τυριά
  • γιαούρτι
  • μίσο
  • κομπούχα

Εξαλείψτε τις τροφικές ευαισθησίες

© Depositphotos.com, © Depositphotos.com

Οι ευαισθησίες σε ορισμένες τροφές μπορούν να ερεθίσουν το πεπτικό σύστημα και να ευθύνονται για την πρόκληση διαρροής στο έντερο. Η αποφυγή οποιασδήποτε τροφικής δυσανεξίας θα σας βοηθήσει να το θεραπεύσετε.

Αυξήστε την πρόσληψη φυλλικού οξέος.

© Depositphotos.com

Το φυλλικό οξύ είναι μια μορφή βιταμίνης Β9 και παίζει σημαντικό ρόλο σε πολλές λειτουργίες στο σώμα, συμπεριλαμβανομένης της οικοδόμησης υγιών ερυθρών αιμοσφαιρίων.

Τροφές με υψηλή περιεκτικότητα σε φυλλικό οξύ:

  • πράσινα λαχανικά
  • φασόλια
  • παπάγια
  • εσπεριδοειδή
  • ολικής αλέσεως

Αυξήστε την πρόσληψη Β12.

Η βιταμίνη Β12 είναι επίσης απαραίτητο στοιχείο των υγιών ερυθρών αιμοσφαιρίων. Οι χορτοφάγοι, οι βίγκαν και οι έγκυες γυναίκες μπορεί να διατρέχουν υψηλότερο κίνδυνο ανεπάρκειας βιταμίνης Β12.

Τροφές με υψηλή περιεκτικότητα σε βιταμίνη Β12:

  • κρέας
  • αυγά
  • γαλακτοκομείο
  • ψάρι
  • θαλασσινά

Αυξήστε την πρόσληψη σιδήρου.

Ο σίδηρος είναι ένα από τα στοιχεία που είναι απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία του σώματος. Είναι ένα βασικό μέταλλο για την παραγωγή ερυθρών αιμοσφαιρίων και η έλλειψή του είναι πολύ πιθανό να προκαλέσει αναιμία. Υπάρχουν 2 τρόποι για να αυξήσετε την πρόσληψη σιδήρου — μέσω συμπληρωμάτων και τροφών.

Τροφές με υψηλή περιεκτικότητα σε σίδηρο:

  • κόκκινο κρέας
  • παντζάρι
  • συκώτι
  • σπανάκι
  • μπρόκολο
  • φακές και φασόλια
  • ξηροί καρποί
  • δημητριακά

Σημείωση: Εάν αυτά τα συμπτώματα ισχύουν για εσάς, ίσως είναι καλή ιδέα να επισκεφτείτε το γιατρό σας.

Δείτε επίσης 10 Σημάδια που Φανερώνουν Έλλειψη Βιταμίνης Β12

*Το παρόν άρθρο είναι καθαρά πληροφοριακού χαρακτήρα και δεν μπορεί να αντικαταστήσει την συμβουλή του ιατρού σας.

Βαθμολόγησε το Άρθρο!

Διάλεξε αστέρια! Μας βοηθάτε να γίνουμε Καλύτεροι!

Βαθμολογία 0 / 5. Αξιολογήσεις: 0

Δεν υπάρχουν αξιολογήσεις ακόμα. Γίνε ο Πρώτος που θα δώσει αστέρια!

© Απαγορεύεται η αναδημοσίευση χωρίς προηγούμενη γραπτή άδεια του εκδότη ή χωρίς τοποθέτηση ενεργού link της πηγής σε εμφανές σημείο

Written by Jimmy Taylor

DIY γλάστρα,γλάστρα από κλουβί πουλιών,επαναχρησιμοποίηση,DIY κατασκευές,διακόσμηση κήπου,για τον κήπο

DIY Γλάστρα από Κλουβί Πουλιών

φυτά που βελτιώνουν τη μνήμη,φυτά που βελτιώνουν τη συγκέντρωση,συμβουλές διατροφής,διατροφή,συμβουλές υγείας,υγεία

17 Φυτά που Βελτιώνουν τη Μνήμη και τη Συγκέντρωση