in , ,

8 Χρήσιμες Τροφές για την Υγεία των Γυναικών

8 Χρήσιμες Τροφές για την Υγεία των Γυναικών
8 Χρήσιμες Τροφές για την Υγεία των Γυναικών

Λέγεται ότι ορισμένες τροφές είναι πιο ωφέλιμες από άλλες: περιέχουν περισσότερες βιταμίνες, μέταλλα και αντιοξειδωτικά και ονομάζονται υπερτροφές. Για παράδειγμα, βατόμουρο, αβοκάντο, σπόροι Chia, σολομός, σπιρουλίνα και ούτω καθεξής. Όμως και οι συνηθισμένες τροφές μπορεί να είναι ακόμη καλύτερες από τα πιο δημοφιλή superfoods για την υγεία των γυναικών! 8 Σημάδια ότι Χρειάζεστε Περισσότερες Βιταμίνες

Το σκόρδο κάνει καλό στην καρδιά και τα οστά.

© Syda_Productions / depositphotos, © Syda_Productions / depositphotos, © explorerbob / Pixabay

6 σκελίδες σκόρδου περιέχουν 17% βιταμίνης Β6 και 23% μαγγάνιο της ημερήσιας απαιτούμενης ποσότητας.

Το σκόρδο μειώνει την πίεση στην καρδιά και την βοηθά να αντιμετωπίσει απαιτητικές ασκήσεις.

Το επίπεδο οιστρογόνων μειώνεται μετά την εμμηνόπαυση, γι’ αυτό τα οστά γίνονται πιο αδύναμα. Μισή σκελίδα σκόρδου (2 γρ.) προστατεύσει από την οστεοπόρωση.

Το βόειο κρέας βοηθά στην αντιμετώπιση των συμπτωμάτων του προεμμηνορροϊκού συνδρόμου και προστατεύει από την αναιμία.

© SIphotography / depositphotos, © SIphotography / depositphotos

100 γραμμάρια βοείου κρέατος περιέχουν 53% ψευδάργυρο, 40% βιταμίνη Β12, 16% σίδηρο και 12% βιταμίνη Β2 της ημερήσιας απαιτούμενης ποσότητας.

Οι βιταμίνες Β12 και Β2 βοηθούν στην αντιμετώπιση των συμπτωμάτων του προεμμηνορροϊκού συνδρόμου. Εάν υπάρχει έλλειψη σιδήρου, μπορεί να αρχίσετε να νιώθετε κουρασμένοι και ζαλισμένοι και το δέρμα να γίνει πολύ χλωμό. Το βόειο κρέας μπορεί να βοηθήσει στην αναπλήρωση των αποθεμάτων σιδήρου κατά τη διάρκεια της περιόδου. Και ο ψευδάργυρος είναι πολύ καλός για τα μαλλιά και τα νύχια.

Τα λαχανάκια Βρυξελλών προστατεύουν από τον καταρράκτη και τις ρυτίδες.

© VaDrobotBO / depositphotos, © pixabay, © VaDrobotBO / depositphotos

Μισό φλιτζάνι λαχανάκια Βρυξελλών περιέχει 81% βιταμίνη C και 137% βιταμίνη Κ της ημερήσιας απαιτούμενης ποσότητας.

Οι γυναίκες υποφέρουν από καταρράκτη και γλαύκωμα περισσότερο από τους άνδρες. Τα λαχανάκια Βρυξελλών βοηθούν τα μάτια να παραμείνουν υγιή.

Η βιταμίνη C βοηθά στην παραγωγή κολλαγόνου, επιταχύνει την επούλωση των πληγών και εμποδίζει την εμφάνιση ρυτίδων.

Οι ντομάτες προστατεύουν από εγκαύματα, κατάθλιψη και καρκίνο του μαστού.

© Coy_Creek / depositphotos, © Coy_Creek / depositphotos

Ένα μπολ με ντομάτες περιέχει 47% βιταμίνη Α, 42% βιταμίνη C και 11% βιταμίνη Β9 της ημερήσιας απαιτούμενης ποσότητας.

Η βιταμίνη Α είναι εξαιρετικά σημαντική για το δέρμα και τα μαλλιά. Το λυκοπένιο που περιέχεται στις ντομάτες προστατεύει το δέρμα από ηλιακά εγκαύματα.

Η βιταμίνη Β9 βοηθά τα κύτταρα να αναπτυχθούν και είναι απολύτως απαραίτητη για τις έγκυες. Η βιταμίνη Β9 προστατεύει επίσης από την κατάθλιψη και τον καρκίνο του μαστού.

Δείτε ακόμη Πώς να Αντιμετωπίσετε την Κατακράτηση Υγρών

Οι πατάτες προστατεύουν από τις ελεύθερες ρίζες και μειώνουν την όρεξη.

© evgenyataman / depositphotos, © evgenyataman / depositphotos, © robynmac / depositphotos

300 γραμμάρια ψητής πατάτας περιέχει 48% βιταμίνη C και 46% βιταμίνη Β6 της ημερήσιας απαιτούμενης ποσότητας.

Η περίσσεια των ελεύθερων ριζών μπορεί να οδηγήσει σε υπογονιμότητα. Οι πατάτες περιέχουν πολλά αντιοξειδωτικά που προστατεύουν το σώμα.

Οι πατάτες βοηθούν στη μείωση της πείνας και η βιταμίνη Β6 που περιέχεται στις πατάτες επηρεάζει θετικά τον μεταβολισμό.

Τα κεράσια ανακουφίζουν από τους μυϊκούς πόνους και βοηθούν στην αντιμετώπιση της αϋπνίας.

© Dmyrto_Z / depositphotos, © Hyrman / depositphotos, © suravid / depositphotos, © Hyrman / depositphotos

Μια κούπα κεράσια περιέχει 40% βιταμίνη Α και 20% βιταμίνη C της ημερήσιας απαιτούμενης ποσότητας.

Ο χυμός κερασιού ανακουφίζει τον πόνο μετά από απαιτητικές ασκήσεις και βοηθά στην ταχύτερη ανάρρωση.

Οι γυναίκες υποφέρουν από αϋπνία συχνότερα από τους άνδρες. Ο χυμός κερασιού μπορεί να βοηθήσει να κοιμηθείτε γρηγορότερα από τα χάπια βαλεριάνας ή μελατονίνης.

Τα επίπεδα οιστρογόνων μειώνονται κατά την εμμηνόπαυση και καθιστά τις γυναίκες ευάλωτες στη νόσο Αλτσχάιμερ. Ο χυμός κερασιού προστατεύει τα κύτταρα του εγκεφάλου.

Το κεφίρ προστατεύει από τον καρκίνο του μαστού, το άγχος και τα προβλήματα βάρους.

© asife / depositphotos, © shmeljov / depositphotos

Μια κούπα κεφίρ περιέχει 21% ασβέστιο, 20% φώσφορο και 14% βιταμίνη Β12 της ημερήσιας απαιτούμενης ποσότητας.

Το κεφίρ περιέχει περισσότερα προβιοτικά από το γιαούρτι. Αυτά διατηρούν το στομάχι υγιές και βοηθούν το σώμα να ελέγχει το βάρος του.

Το κεφίρ μειώνει το άγχος, το στρες και καταπολεμά την κατάθλιψη.

Καναδοί επιστήμονες ανακάλυψαν ότι το κεφίρ μπορεί να βοηθήσει στην αποτροπή του καρκίνου του μαστού.

Η καρύδα μπορεί να βελτιώσει την υγεία τόσο της μητέρας όσο και του μωρού κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης.

brightside

Οι καρύδες είναι πολύ ευεργετικές κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης. Το νερό καρύδας περιέχει βιταμίνες και μέταλλα όπως ασβέστιο (6%), κάλιο (600 mg) και νάτριο (250 mg).

Το λάδι καρύδας περιέχει λιπαρά οξέα που είναι εξαιρετικά σημαντικά για ένα μωρό. Εκτός αυτού, είναι πολύ χρήσιμο και για τις μελλοντικές μαμάδες, καθώς η κατανάλωση νερού καρύδας αυξάνει τα επίπεδα καλίου, μαγνησίου και λαυρικού οξέος, τα οποία όλα βοηθούν στη ρύθμιση της αρτηριακής πίεσης. Αυξάνει την καλή χοληστερόλη και μειώνει την κακή χοληστερόλη.

Οι ορμονικές αλλαγές κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης μπορούν να προκαλέσουν καούρα, δυσκοιλιότητα και δυσπεψία. Το νερό καρύδας περιέχει φυτικές ίνες που ενισχύουν το πεπτικό σύστημα.

Δείτε επίσης 10 Τρόποι να Απαλλαγείτε από τις Βραδινές Λιγούρες

© Απαγορεύεται η αναδημοσίευση χωρίς προηγούμενη γραπτή άδεια του εκδότη ή χωρίς τοποθέτηση ενεργού link της πηγής σε εμφανές σημείο

Written by Jimmy Taylor

σημάδια υπερκατανάλωσης ψωμιού,συνέπειες υπερκατανάλωσης ψωμιού,συμβουλές υγείας,υγεία

7 Σημάδια ότι Καταναλώνετε Πολύ Ψωμί

σπιτικά κόλπα,χρήσιμα κόλπα,καθαρισμός,κόλπα καθαριότητας,χρήσιμα

12 Σούπερ Κόλπα για το ΣΠΙΤΙ που θα Διευκολύνουν τη Ζωή σας και θα σας κάνει να αναφωνήσετε ΟΥΑΟΥ!