in , , , ,

9 Σημάδια ότι Δεν Χωνεύετε Σωστά το Κρέας

μη σωστή πέψη κρέατος,διατροφή,συμβουλές διατροφής,συμβουλές υγείας,υγεία
9 Σημάδια ότι Δεν Χωνεύετε Σωστά το Κρέας

Είναι δύσκολο να αντισταθείτε στον πειρασμό μιας ωραίας ψημένης μπριζόλας ή ενός ζουμερού χάμπουργκερ. Παρά το γεγονός ότι το κρέας είναι γεμάτο θρεπτικά συστατικά, περιέχει επίσης μια σειρά από φυσικές χημικές τοξίνες, κορεσμένα λιπαρά και στοιχεία που μας δυσκολεύουν να αφομοιώσουμε.

Η υπερβολική κατανάλωση κρέατος μπορεί να οδηγήσει σε σοβαρές συνέπειες από την αύξηση του κινδύνου διαβήτη σε καρδιακές παθήσεις ακόμη και καρκίνο. Υπάρχουν 9 σημάδια ότι το πεπτικό σας σύστημα δεν χωνεύει σωστά το κρέας και αν έχετε βιώσει κάποια, είναι καιρός να επανεξετάσετε τη διατροφή σας. Πώς η Κατανάλωση Ρυζιού Προσφέρει Μακροζωία στους Ιάπωνες

Δυσκοιλιότητα

brightside

Όλοι έχουμε διαφορετικά πεπτικά συστήματα καθώς βασίζονται στη γενετική και τις διατροφικές συνήθειες. Μερικά είδη κρεάτων έχουν αρκετά υψηλή περιεκτικότητα σε λιπαρά, τα οποία χρειάζονται περισσότερο χρόνο για να αφομοιωθούν από το σώμα και γι’ αυτό μπορούν να προκαλέσουν δυσπεψία την επόμενη μέρα. Η δυσκοιλιότητα μπορεί να είναι αποτέλεσμα μεγάλης ποσότητας σιδήρου που συνήθως βρίσκεται στα κόκκινα κρέατα (βόειο κρέας, χοιρινό ή αρνί). Εκτός αυτού, το κόκκινο κρέας έχει χαμηλή περιεκτικότητα σε φυτικές ίνες που είναι απαραίτητες για το έντερο.

Ορισμένες μελέτες έδειξαν ότι η υπερβολική κατανάλωση κόκκινου κρέατος μπορεί να αυξήσει τις πιθανότητες εμφάνισης καρκίνου του εντέρου. Προσπαθήστε να τρώτε κόκκινο κρέας μόνο σε περιορισμένες ποσότητες (100-200 γρ. μόνο δύο φορές την εβδομάδα) με πολλά λαχανικά ή δημητριακά. Προσπαθήστε να αποφύγετε να τρώτε συκώτι και νεφρά. Αλλάξτε σε θαλασσινά ή κοτόπουλο και επιλέξτε βραστό κρέας αντί τηγανητό.

Νιώθετε πάντα πεινασμένοι

© Depositphotos

Εάν αισθάνεστε πεινασμένοι όλη την ώρα, παρόλο που μόλις τελειώσατε ένα γεύμα, αυτό μπορεί να σημαίνει ότι καταναλώνετε πολύ πρωτεΐνη. Όταν δεν έχετε αρκετούς υδατάνθρακες, το σάκχαρο στο αίμα πέφτει και δεν παράγετε σεροτονίνη, τη χημική ουσία που ρυθμίζει την όρεξη.

Αν συνειδητοποιήσετε ότι αισθάνεστε πάντα πεινασμένοι, δοκιμάστε για σνακ ένα γιαούρτι με μούρα ή χούμους με ολικής αλέσεως κράκερ αντί για σάντουιτς. Προσπαθήστε να κόψετε το κρέας για αρκετές ημέρες και δείτε αν αισθάνεστε καλύτερα.

Μαύροι κύκλοι κάτω από τα μάτια

© Depositphotos

Μην υποθέσετε ότι οι μαύροι κύκλοι κάτω από τα μάτια προέρχονται από έλλειψη ύπνου ή κόπωση. Αποδεικνύεται ότι η μη καλή πέψη του κρέατος μπορεί να διαταράξει την ομορφιάς σας. Εάν εμφανίζονται ειδικά την επόμενη μέρα που φάγατε κρέας, τότε είναι ένα σημάδι ότι το κρέας δεν έχει αφομοιωθεί.

Το εντέρο επιτρέπει στα σωματίδια του κρέατος να διέρχονται από το τοίχωμα του, κατευθείαν στην κυκλοφορία του αίματος χωρίς πέψη και θεωρούνται ως «ξένοι» εισβολείς. Το σώμα θα προσπαθήσει να παράγει ορισμένα αντισώματα για την εξάλειψη της ξένης ουσίας και η αντίδραση σε αυτό μπορεί να είναι μαύροι κύκλοι κάτω από τα μάτια, ένα σύμπτωμα που συνήθως παραβλέπεται από τους γιατρούς.

Υψηλή αρτηριακή πίεση

© Depositphotos

Εάν έχετε υψηλή αρτηριακή πίεση, αυτό μπορεί να είναι ένδειξη ότι ήρθε η ώρα να μειώσετε το κρέας. Τα επεξεργασμένα και μαγειρεμένα κρέατα περιέχουν υψηλή περιεκτικότητα σε νάτριο επειδή συνήθως ωριμάζουν, καρυκεύονται και διατηρούνται σε αλάτι. Εκτός αυτού, η πέτσα του κοτόπουλου και το κόκκινο κρέας έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε κορεσμένα λιπαρά. Όλα αυτά μπορούν να οδηγήσουν σε επιδείνωση της υπέρτασης ακόμη και στην ανάπτυξη στεφανιαίας νόσου.

Προσπαθήστε να μειώσετε την ποσότητα κρέατος που καταναλώνετε, αλλάζοντας το με λαχανικά. Εάν δεν μπορείτε να αντισταθείτε, επιλέξτε άπαχα κρέατα και θαλασσινά, καθώς συνήθως έχουν χαμηλότερα λιπαρά.

Δείτε ακόμη 7 Διατροφικά Λάθη που Προκαλούν Ημικρανίες

Κακή αναπνοή και μυρωδιά σώματος

© Depositphotos

Η κακή αναπνοή και η μυρωδιά του σώματος είναι ένα σημάδι ότι το σώμα σας δεν χωνεύει σωστά το κρέας. Εάν το κρέας δεν έχει αφομοιωθεί καλά, μια δυσάρεστη οσμή διέρχεται από το πεπτικό σας σύστημα και τελικά μπαίνει στο δέρμα και την αναπνοή σας. Εάν συνεχίζετε να έχετε αυτά τα δυσάρεστα προβλήματα, δοκιμάστε να πάρετε πεπτικά ένζυμα για να βοηθήσετε στη διάσπαση του κρέατος, ώστε να μην συσσωρεύεται στο έντερο σας.

Αποδυναμωμένο ανοσοποιητικό σύστημα

© Depositphotos

Όταν το σώμα δεν αφομοιώνει σωστά το κρέας, μπορεί να αρρωστήσετε πιο συχνά από το συνηθισμένο. Το ανοσοποιητικό σύστημα μπορεί να επηρεαστεί λόγω της φυσικής ζάχαρης (που ονομάζεται Neu5Gc) που βρίσκεται στο κόκκινο κρέας και είναι πολύ δύσκολο να αφομοιώσει το σώμα. Αυτή η ζάχαρη παράγεται συνήθως από σαρκοφάγα ζώα. Το σώμα μας δεν το παράγει και γι’ αυτό το αντιμετωπίζουμε ως ξένη ουσία, η οποία προκαλεί τοξική ανοσολογική αντίδραση. Αυτή η αντίδραση μπορεί να προκαλέσει πολλά προβλήματα, με τον καρκίνο να είναι το πιο σοβαρό.

Προσπαθήστε να καταναλώνετε πιο θρεπτικές τροφές όπως κινόα, ξηρούς καρπούς, πράσινα λαχανικά και φρούτα. Παρέχουν απαραίτητα αντιοξειδωτικά, φυτικές ίνες και πρωτεΐνες και διασφαλίζουν ότι ικανοποιούνται όλες οι μάκρο και μικρο θρεπτικές ανάγκες σας. Επομένως, αν πρέπει να τρώτε κρέας, φροντίστε να το ισορροπήσετε με τις υγιεινές τροφές που αναφέρονται παραπάνω ως κύριο πιάτο ή σαλάτα. Μην ξεχάσετε να συμπεριλάβετε άσκηση και αρκετή βιταμίνη D για να υποστηρίξετε το ανοσοποιητικό σας σύστημα.

Κόπωση

© Depositphotos

Εάν μετά την κατανάλωση κρέατος αρχίσετε να αισθάνεστε πολύ νωθροί ή κουρασμένοι, μην το εκλάβετε ως φυσιολογική συμπεριφορά. Αυτό σημαίνει ότι το σώμα σας δεν χωνεύει το κρέας και είναι απλώς κολλημένο στα έντερα. Τότε το σώμα εκτρέπει όλη την ενέργεια του στο πεπτικό σύστημα. Επίσης, εάν αισθάνεστε κάτι σαν τούβλο στο έντερο σας για μέρες μετά την κατανάλωση κρέατος, ήρθε η ώρα να αλλάξετε εντελώς τη διατροφή σας σε κάτι πράσινο και φρέσκο – φρούτα, φρέσκα smoothies και ωμά λαχανικά.

Ναυτία

© Depositphotos

Η ναυτία είναι ένα σύνηθες σύμπτωμα της μη σωστής πέψης του κρέατος καθώς μπορεί να είναι αντίδραση σε ορισμένα βακτήρια στο κρέας. Ορισμένες έγκυες γυναίκες διαπιστώνουν ότι η κατανάλωση κρέατος τις προκαλεί έντονη ναυτία.

Εάν η αλλαγή σε σαλάτα δεν βοηθά και αισθάνεστε ναυτία ή κράμπες μεταξύ 4 έως 26 ωρών μετά την κατανάλωση κρέατος, θα πρέπει να επισκεφτείτε αμέσως έναν γιατρό.

Φούσκωμα

© Depositphotos

Τα προϊόντα κρέατος είναι μια από τις πιο δύσκολες τροφές που μπορεί να αφομοιώσει το ανθρώπινο σώμα επειδή η πρωτεΐνη που περιέχεται στο κρέας (ειδικά το κόκκινο κρέας) είναι πιο δύσκολο να διασπαστεί και αυτό μπορεί να προκαλέσει φούσκωμα. Μεγάλες ποσότητες λιπαρών τροφών όπως το κρέας αφομοιώνονται από το στομάχι πιο αργά, γεγονός που προκαλεί επίσης φούσκωμα ή δυσφορία. Η μη σωστή πέψη του κρέατος μπορεί να οδηγήσει στη συσσώρευση τοξινών στο σώμα.

Αντί για μπριζόλα, επιλέξτε ψάρι ή κοτόπουλο καθώς είναι πιο εύκολο να αφομοιωθούν. Πάντα να καταναλώνετε λαχανικά (στον ατμό ή ωμά) ως συνοδευτικό πιάτο ή σαλάτα. Εάν σταματήσετε να τρώτε κρέας, πιθανότατα θα απαλλαγείτε από το φούσκωμα για πάντα.

Δείτε επίσης Οι Διατροφολόγοι Μοιράζονται 12 Τροφές που Δεν Τρώνε Ποτέ

© Απαγορεύεται η αναδημοσίευση χωρίς προηγούμενη γραπτή άδεια του εκδότη ή χωρίς τοποθέτηση ενεργού link της πηγής σε εμφανές σημείο

Written by Jimmy Taylor

μοντέρνα έπιπλα εξωτερικού χώρου,ιδέες μοντέρνων επίπλων εξωτερικού χώρου,έπιπλα εξωτερικού χώρου,διακόσμηση σπιτιού,ιδέες διακόσμησης σπιτιού,διακόσμηση

25 Ιδέες Μοντέρνων Επίπλων Εξωτερικού Χώρου

25 Ιδέες για Μικρούς πάγκους Κουζίνας!

25 Ιδέες για Μικρούς πάγκους Κουζίνας!