in , ,

9 Πράγματα που Δεν Πρέπει να Αφήνετε στο Υπνοδωμάτιο Σύμφωνα με τους Ειδικούς

τι να μην αφήνετε στο υπνοδωμάτιο,χρήσιμα,συμβουλές
9 Πράγματα που Δεν Πρέπει να Αφήνετε στο Υπνοδωμάτιο Σύμφωνα με τους Ειδικούς

Μερικοί άνθρωποι μπαίνουν στο υπνοδωμάτιο μόνο όταν είναι να κοιμηθούν ενώ άλλοι κάνουν τις περισσότερες από τις καθημερινές τους δραστηριότητες μέσα σε αυτό. Τρώνε καθισμένοι στο κρεβάτι ή τρέχουν στον διάδρομο ακριβώς δίπλα του. Ωστόσο, ενώ μπορεί να αισθάνονται άνετα, η διατήρηση όλων αυτών των πραγμάτων στο υπνοδωμάτιο μπορεί να είναι επιβλαβής με τρόπους που ποτέ δεν θα φανταζόσασταν καν. 10 Πράγματα που Μπορεί να Είναι Λιγότερο Υγιεινά από ό, τι Πιστεύαμε

Τα παπούτσια

9 Πράγματα που Δεν Πρέπει να Αφήνετε στο Υπνοδωμάτιο Σύμφωνα με τους Ειδικούς

Ο κύριος λόγος για τον οποίο οι άνθρωποι βγάζουν τα παπούτσια τους πριν μπουν στο σπίτι είναι η υγιεινή. Μεταφέρουν πολλά βακτήρια και βρωμιά στο χαλί και το δάπεδο. Ωστόσο, πολλοί δεν έχουν παπουτσοθήκες έξω από τα σπίτια τους, οπότε αφήνουν τα παπούτσια τους λίγο μετά την είσοδο και μερικές φορές στο υπνοδωμάτιο. Το καλύτερο που πρέπει να κάνετε είναι απλά να βγάζετε τα παπούτσια στην εξώπορτα και να τα μεταφέρετε στο σημείο αποθήκευσής τους.

Αποφύγετε να βάζετε τα παπούτσια οπουδήποτε κοντά στο κρεβάτι σας. Αυτός είναι ένας χώρος που πρέπει να είναι χωρίς μικρόβια και εντελώς άοσμος. Εάν δεν μπορείτε να συνηθίσετε να βγάζετε τα παπούτσια σας ενώ βρίσκεστε στο σπίτι, ακολουθήστε τουλάχιστον αυτόν τον κανόνα για το υπνοδωμάτιο.

Το ξυπνητήρι ή το τηλέφωνο

Το άγχος του ξυπνητηριού είναι ένας φόβος όπου οι άνθρωποι δεν εμπιστεύονται το ξυπνητήρι τους για να ξυπνήσουν. Φοβούνται επίσης ότι θα τους ξυπνήσουν πριν κοιμηθούν αρκετά. Αυτό το άγχος πηγάζει από το γεγονός ότι πολλοί άνθρωποι βλέπουν το ξυπνητήρι τους όταν ξυπνούν στη μέση της νύχτας, σκεπτόμενοι πόσο λίγο χρόνο έχουν ακόμη για ύπνο. Αυτό μπορεί να επιλυθεί μετακινώντας απλώς το ρολόι σε διαφορετικό δωμάτιο που είναι όμως αρκετά κοντά για να ακούσετε το ξυπνητήρι.

Θα πρέπει επίσης να κρατήσετε το τηλέφωνό σας μακριά για τους ίδιους λόγους. Δεν θέλετε να συνεχίσετε να ελέγχετε την ώρα και όλα τα μηνύματα και τις ειδοποιήσεις που εμφανίζονται στην οθόνη.

Οικογενειακές φωτογραφίες

Όλοι έχουμε οικογενειακές φωτογραφίες στο σπίτι, αλλά το υπνοδωμάτιο είναι ακατάλληλο σύμφωνα με τον Φενγκ Σούι. Αυτό συμβαίνει επειδή το να κοιτάτε την οικογένειά σας αργά το βράδυ μπορεί να προκαλέσει μεγάλο άγχος και ανεπιθύμητο στρες. Αρχίζετε να σκέφτεστε τις ευθύνες σας σχετικά με αυτούς τους ανθρώπους και ανησυχείτε για το αν πάθουν κάτι.

Οι φωτογραφίες των νεκρών μελών της οικογένειας μπορούν να δημιουργήσουν ένα θλιβερό και αρνητικό περιβάλλον που θα σας κρατήσει ξύπνιους όλη τη νύχτα. Για να το πούμε πιο ξεκάθαρα, το υπνοδωμάτιο πρέπει να είναι ένα μέρος αφιερωμένο σε εσάς και τον σύντροφό σας και σε κανέναν άλλο.

Εξοπλισμός γυμναστικής

Ο εξοπλισμός γυμναστικής καταλαμβάνει χώρο και αν δεν έχετε τεράστιο σπίτι, η αποθήκευσή του μπορεί να είναι δύσκολη. Ωστόσο, δεν πρέπει σε καμία περίπτωση να τον αφήσετε στο υπνοδωμάτιο. Αυτό όχι μόνο προκαλεί ακαταστασία όταν δεν χρησιμοποιείται πλέον, αλλά δεν είναι το πιο υγιεινό να τον έχετε δίπλα στο κρεβάτι σας.

Επιπλέον, ο εξοπλισμός μπορεί να σας προκαλέσει ενοχή εάν έχετε σταματήσει να γυμνάζεστε πρόσφατα. Αυτή η ενοχή μπορεί να σας κρατήσει ξύπνιους τη νύχτα, στερώντας τον πολύτιμο ύπνο σας.

Σπιτικό γραφείο

Ο διαχωρισμός της εργασίας από τον χρόνο χαλάρωσης είναι ζωτικής σημασίας όταν εργάζεστε από το σπίτι. Αυτό συμβαίνει επειδή ο εγκέφαλος μπορεί εύκολα να αποσπάται από τις ευθύνες όταν θέλετε απλώς να ξαπλώσετε. Η εύκολη λύση θα ήταν να μεταφέρετε το γραφείο σας έξω από το υπνοδωμάτιο σας. Αλλά μερικές φορές αυτό δεν είναι δυνατό όταν ζείτε σε έναν μικρό χώρο ή όλα τα άλλα δωμάτια χρησιμοποιούνται για άλλους σκοπούς.

Αποφύγετε να καθίσετε στο κρεβάτι σας για να κάνετε τη δουλειά σας. Όχι μόνο είναι κακό για τη στάση σας, αλλά μπορείτε επίσης να αποσπαστεί η προσοχή σας και να μπείτε στον πειρασμό να σταματήσετε να εργάζεστε νωρίτερα. Μπορείτε επίσης να γυρίσετε το γραφείο με τέτοιο τρόπο ώστε να μην βλέπει το κρεβάτι ή ακόμη και να χρησιμοποιήσετε μια κουρτίνα για να δημιουργήσετε ένα είδος διαχωριστικού.

Δείτε ακόμη 13 Πράγματα που Γεμίζουν το Σπίτι Σκόνη

Μη αναγνωσμένα βιβλία

Πολλοί θεωρούν τα βιβλία ως μέλη της οικογένειάς τους. Μερικοί είναι εθισμένοι στο να συσσωρεύουν βιβλία στα σπίτια τους και είναι αδύνατο να τα διαβάσουν όλα. Εάν συμβεί αυτό, προκαλείται ακαταστασία και τα βιβλία καταλαμβάνουν χώρο παντού στο σπίτι σας, συμπεριλαμβανομένου και του υπνοδωματίου.

Η λύση στο πρόβλημα θα ήταν να οργανώσετε τακτοποιημένα τα μη αναγνωσμένα βιβλία σε μια βιβλιοθήκη. Μπορείτε να κρατήσετε το βιβλίο που διαβάζετε δίπλα στο κρεβάτι σας. Με αυτόν τον τρόπο, δεν θα αισθάνεστε άγχος για όλα τα άλλα βιβλία που δεν έχετε διαβάσει ακόμη, αλλά θα έχετε επίσης περισσότερο χώρο για να κινηθείτε. Για να μην αναφέρουμε το γεγονός ότι όλη η ακαταστασία μαζεύει σκόνη που θα πρέπει να καθαρίζετε ξανά και ξανά.

Θερμάστρα

Αν αφήσετε μια θερμάστρα όλη τη νύχτα μπορεί να οδηγήσει σε ξηρό δέρμα και ερεθισμό, προκαλώντας κνησμό. Τα άτομα με καρδιακά προβλήματα και άσθμα πρέπει να είναι πολύ προσεκτικά με τις θερμάστρες, καθώς μπορούν να αυξήσουν τα επίπεδα μονοξειδίου του άνθρακα στον αέρα. Αυτό ισχύει ιδιαίτερα για τους θερμάστρες αερίου, καθώς μπορούν ακόμη και να προκαλέσουν ασφυξία. Αυτό που πρέπει να κάνετε είναι να κλείσετε τη θερμάστρα όταν πάτε για ύπνο ή βγαίνετε από το δωμάτιο.

Ακόμα και όταν βρίσκεστε σε δωμάτιο με θερμαστρα, βεβαιωθείτε ότι δεν υπάρχει τίποτα εύφλεκτο κοντά. Αποφύγετε να τη τοποθετήσετε σε μοκέτα. Επιλέξτε μια σκληρή επιφάνεια. Εάν αρχίσετε να αισθάνεστε ζάλη ή πονοκεφάλους, μπορεί να είναι ένδειξη ότι το επίπεδο του μονοξειδίου του άνθρακα έχει αυξηθεί επικίνδυνα.

Σνακ

Εάν κρατάτε σνακ στο υπνοδωμάτιο, είναι πιθανό να τρώτε πιο συχνά εκεί παρά στην κουζίνα. Αυτή η συνήθεια είναι πολύ ανθυγιεινή καθώς όλα τα ψίχουλα συγκεντρώνουν προσκαλούν πολλά μικρόβια και βακτήρια. Εκτός από αυτό, πιθανότατα να τρώτε υπερβολικά όταν χαλαρώνετε στο κρεβάτι, παρακολουθείτε κάποια εκπομπή στον φορητό υπολογιστή ή στην τηλεόραση. Ο εγκέφαλός σας αποσπάται τόσο πολύ από το χαλαρό περιβάλλον που δεν σηματοδοτεί ότι έχετε χορτάσει.

Το φαγητό στο κρεβάτι μπορεί επίσης να διακόψει τον ύπνο. Ο εγκέφαλος διδάσκεται ότι το κρεβάτι είναι ένα μέρος όπου τρώτε και παρακολουθείτε τηλεόραση. Έτσι, όταν είναι ώρα για ύπνο, εξακολουθεί να βρίσκεται σε πλήρη λειτουργία και δεν καταλαβαίνει ότι πρέπει να χαλαρώσει.

Το διαβατήριο και άλλα εμπιστευτικά έγγραφα

Η απόκτηση χρηματοκιβωτίου στο σπίτι μπορεί να φαίνεται ένα ακραίο μέτρο σε ορισμένους, αλλά μπορεί να είναι απλώς το πιο έξυπνο πράγμα που πρέπει να κάνετε. Εάν οι κλέφτες μπουν στο σπίτι, πιθανότατα θα ψάχνουν χρήματα και κοσμήματα στο υπνοδωμάτιό σας, αλλά μπορούν επίσης να αρπάξουν εμπιστευτικά έγγραφα και να τα πουλήσουν στο διαδίκτυο. Έγγραφα όπως το διαβατήριό σας, η φορολογική δήλωση, η κάρτα κοινωνικής ασφάλισης, το πιστοποιητικό γέννησης, ακόμη και η διαθήκη σας αξίζει επιπλέον προστασία.

Βεβαιωθείτε ότι το χρηματοκιβώτιο που αγοράζετε είναι αδιάβροχο και πυρίμαχο και διαθέτει μηχανισμό κωδικού ασφαλείας αντί κλειδιού. Μπορείτε να το τοποθετήσετε οπουδήποτε πιστεύετε ότι είναι καλύτερο και πιο εύκολα προσβάσιμο.

πηγή φωτό

Δείτε επίσης 9 Πράγματα που Φαίνονται Άσχημα στους Καλεσμένους μας

© Απαγορεύεται η αναδημοσίευση χωρίς προηγούμενη γραπτή άδεια του εκδότη ή χωρίς τοποθέτηση ενεργού link της πηγής σε εμφανές σημείο

Written by Jimmy Taylor

13 πράγματα για την έλλειψη πρωτεΐνης που ΟΛΕΣ οι ΓΥΝΑΙΚΕΣ οφείλουν να γνωρίζουν

13 πράγματα για την έλλειψη πρωτεΐνης που ΟΛΕΣ οι ΓΥΝΑΙΚΕΣ οφείλουν να γνωρίζουν

έλλειψη ύπνου,έλλειψη ύπνου συνέπειες,έλλειψη ύπνου και υγεία,συμβουλές υγείας,χρήσιμα

Τι θα Συμβεί εάν Δεν Κοιμάστε Αρκετά