in , , ,

8 Τροφές για Έναν Καλό Ύπνο

8 Τροφές για Έναν Καλό Ύπνο
8 Τροφές για Έναν Καλό Ύπνο

Εάν νομίζετε ότι είστε ένας από αυτούς τους ανθρώπους που νιώθουν υπνηλία μετά από κάθε γεύμα μπορεί να έχετε εξαπατηθεί. Όπως αποδεικνύεται, αυτός είναι ένας από τους μεγαλύτερους μύθους. Ωστόσο, υπάρχουν μερικές τροφές που μπορούν πραγματικά να σας βοηθήσουν να κοιμηθείτε πιο γρήγορα. Όχι μόνο αυτό, αλλά μπορούν να αντιμετωπίσουν την αϋπνία και να σας βοηθήσουν να έχετε έναν ήρεμο ύπνο χωρίς να ξυπνάτε στη μέση της νύχτας. Βραδινός ύπνος: Πόσες ώρες πρέπει να κοιμόμαστε καθημερινά, σύμφωνα με την ηλικία μας

Σολομός

© CharmaineZoe’s Marvelous Melange / Wikimedia Commons, © Pixabay.com

Τα λιπαρά ψάρια, και ειδικά ο σολομός, είναι πλούσια σε ωμέγα 3 λιπαρά οξέα και βιταμίνη D. Αυτός ο μοναδικός συνδυασμός είναι πολύ ευεργετικός για την αντιμετώπιση της αϋπνίας. Ο λόγος είναι ότι αυτά τα 2 βοηθούν στην παραγωγή περισσότερης σεροτονίνης, η οποία έχει αποδειχθεί ότι προάγει τον ευκολότερο ύπνο.

Πιο συγκεκριμένα, τα άτομα με ανεπάρκεια βιταμίνης D έχουν βρεθεί ότι είναι πιο επιρρεπή σε προβλήματα ύπνου. Και ο άγριος σολομός είναι μια από τις πλουσιότερες πηγές βιταμίνης D, ενώ ο σολομός εκτροφής είναι πολύ λιγότερο ευεργετικός.

Αμύγδαλα και καρύδια

© Caduser2003 / Wikimedia Commons, © Pixabay.com

Τα αμύγδαλα είναι πλούσια σε μια ουσία που ονομάζεται μελατονίνη. Είναι επίσης πλούσια σε μαγνήσιο και ασβέστιο, 2 μέταλλα που βοηθούν στη χαλάρωση των μυών. Ο τρόπος με τον οποίο λειτουργεί το μαγνήσιο είναι η μείωση της φλεγμονής που μπορεί να προκαλέσει πολύ στρες και πόνο.

Τα καρύδια έχουν πολύ παρόμοιες ιδιότητες και περιέχουν επίσης τρυπτοφάνη, ένα αμινοξύ που προκαλεί ύπνο. Αυτό το οξύ έχει βρεθεί ότι παρέχει βοήθεια σε ασθενείς που πάσχουν από ήπια αϋπνία. Επίσης, τα καρύδια είναι πλούσια σε λιπαρά οξέα, τα οποία αυξάνουν τα επίπεδα της σεροτονίνης ακόμη υψηλότερα, βοηθώντας σας να κοιμηθείτε ακόμη πιο γρήγορα.

Τσάι από βότανα

© Pixabay.com, © Pixabay.com

Το τσάι χαμομηλιού, ειδικότερα, περιέχει υψηλές δόσεις φλαβόνες και απιγενίνη. Από τη μία πλευρά, οι φλαβόνες μειώνουν το άγχος. Από την άλλη πλευρά, η απιγενίνη είναι ένα αντιοξειδωτικό που έχει την ικανότητα να προάγει την υπνηλία και να μειώνει τις επιπτώσεις της αϋπνίας.

Η πασιφλόρα βοηθά στην αϋπνία, το άγχος και τον πόνο. Είναι ένα φάρμακο χωρίς ιατρική συνταγή που, σε πολλές περιπτώσεις, έχει βοηθήσει τους ανθρώπους να μειώσουν τη δραστηριότητα του εγκεφάλου αφού ξαπλώσουν στο κρεβάτι.

Ακτινίδιο

Σε μια μελέτη που πραγματοποιήθηκε το 2011, 24 συμμετέχοντες έτρωγαν 2 ακτινίδια μία ώρα πριν τον ύπνο για 4 εβδομάδες. Στο τέλος αυτής της περιόδου, όλοι οι συμμετέχοντες παρατήρησαν βελτίωση στον ύπνο τους. Παρατήρησαν ότι κοιμόντουσαν καλύτερα, γρηγορότερα και δεν ξυπνούσαν στη μέση της νύχτας. Πιστεύεται ότι το υψηλό επίπεδο σεροτονίνης του ακτινιδίου είναι ο κύριος λόγος που μπορεί να είναι τόσο ευεργετικό όταν πρόκειται για αϋπνία.

Δείτε ακόμη 10 Συμβουλές για να Κοιμάστε Καλύτερα τη Νύχτα

Λευκό ρύζι

© Tamago915 / Wikimedia Commons

Λόγω του υψηλού γλυκαιμικού ρυθμού του, το ρύζι έχει βρεθεί ότι προάγει τον ποιοτικό ύπνο. Σε μια μελέτη όπου συμμετείχαν 1.848 άτομα, όσοι έτρωγαν περισσότερο ρύζι είχαν πολύ καλύτερη διάρκεια ύπνου. Επίσης, μια προηγούμενη μελέτη έδειξε ότι τα παιδιά κάτω των 2 ετών είχαν πολύ καλύτερο ύπνο αφού κατανάλωναν είδη με υψηλό γλυκαιμικό δείκτη για βραδινό γεύμα. Η ίδια μελέτη δείχνει ότι το ρύζι προάγει την παραγωγή μελατονίνης και τρυπτοφάνης.

Φρέσκα βύσσινα και χυμός βύσσινου

© Pixabay.com, © Depositphotos.com

Τα βύσσινα είναι πλούσια σε φυτικές ίνες, αντιοξειδωτικά, βιταμίνες και μέταλλα. Χάρη σε όλες αυτές τις ιδιότητες, μια μελέτη έχει δείξει ότι μπορούν να βοηθήσουν στην αϋπνία. Μειώνουν τη φλεγμονή, ενώ αυξάνουν τα επίπεδα της μελατονίνης.

Η μελατονίνη παράγεται από το σώμα μας φυσικά, αλλά μπορεί να μην είναι αρκετή για όσους πάσχουν από αϋπνία. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο η κατανάλωση βύσσινων, μπορεί να αυξήσει τα επίπεδα. Ας σημειωθεί ότι η μελατονίνη δεν θα σας κάνει να κοιμηθείτε αμέσως, θα σας βοηθήσει να χαλαρώσετε πιο γρήγορα.

Ιερός βασιλικός

© Diamante Phi / Wikimedia Commons, © Pixabay.com

Για να μην συγχέεται με το βασιλικό που βάζετε στη σάλτσα, ο ιερός βασιλικός είναι ένα βότανο από την Ασία που έχει βοηθήσει πολλούς ανθρώπους να βελτιώσουν τον ύπνο τους.

Μειώνει την κορτιζόλη στο σώμα που είναι υπεύθυνη για την αύξηση των επιπέδων άγχους και ως εκ τούτου την πρόκληση αϋπνίας. Έτσι, μπορείτε να προσθέσετε αυτό το βότανο στα ζυμαρικά σας ή, πιο συχνά, να το ρίξετε σε λίγο ζεστό νερό και να το πιείτε σαν τσάι.

Βρώμη

© Pixabay.com

Η βρώμη περιέχει επίσης τρυπτοφάνη. Όχι μόνο αυτό, αλλά είναι επίσης πλούσια σε βιταμίνη Β3, η οποία βοηθά στην παραγωγή σεροτονίνης. Αυτή η βιταμίνη είναι ασπίδα κατά της χοληστερόλης και επίσης ένα εξαιρετικό αντιοξειδωτικό.

Έχει βρεθεί ότι η ανεπάρκεια βιταμίνης Β3 μπορεί να προκαλέσει άγχος, κόπωση και απώλεια μνήμης. Σε πολλές περιπτώσεις, οι άνθρωποι υπέφεραν από κατάθλιψη λόγω αυτής της ανεπάρκειας. Αυτό σημαίνει ότι η κατανάλωση βρώμης όχι μόνο θα αυξήσει τη σεροτονίνη και επομένως θα σας βοηθήσει να κοιμηθείτε καλύτερα, αλλά θα σας προστατεύσει επίσης από την κατάθλιψη.

Δείτε επίσης 9 Λόγοι που ο Ύπνος σε Δροσερό Δωμάτιο είναι Καλύτερος

© Απαγορεύεται η αναδημοσίευση χωρίς προηγούμενη γραπτή άδεια του εκδότη ή χωρίς τοποθέτηση ενεργού link της πηγής σε εμφανές σημείο

Written by Jimmy Taylor

Γιατί Δεν Πρέπει να Φοράτε Κοσμήματα Όταν Κοιμάστε

Γιατί Δεν Πρέπει να Φοράτε Κοσμήματα Όταν Κοιμάστε

DIY Μίνι Κήποι με Παλιά Αυτοκίνητα

DIY Μίνι Κήποι με Παλιά Αυτοκίνητα