Η πλατφόρμα Skroutz στην οποία συμμετέχουν πάνω από 4.500 ηλεκτρονικά καταστήματα και φιλοξενεί κάμποσα εκατομμύρια προϊόντα μας αποκαλύπτει την αύξηση που υπάρχει στο ηλεκτρονικό εμπόριο αλλά και τι προτιμούν οι Έλληνες εν μέσω καραντίνας λόγω Κορονοϊού!
Το Skroutz είναι ίσως η πιο δημοφιλής πλατφόρμα φιλοξενίας καταστημάτων στη χώρα μας και βάση των στοιχείων της υπάρχει σημαντική ενίσχυση του ηλεκτρονικού εμπορίου, της τάξης του 41% (περίοδος 9-29 Μαρτίου) μέσα από τις υπηρεσίες της συγκριτικά με τον προηγούμενο μήνα του ίδιου έτους.
Αύξηση έχουν σημειώσει προϊόντα που ανήκουν στους κλάδους Υγείας, παιχνιδιών, υπολογιστών και εξαρτημάτων, όργανα γυμναστικής.
Συγκεκριμένα
- Hobby – Αθλητισμός +70,40%,
- Υγεία – Ομορφιά +54,30%,
- Τεχνολογία +43,70%,
- Σπίτι – Κήπος +35,60%.
Στον αντίποδα με μείωση στις πωλήσεις βρίσκονται προϊόντα μόδας αλλά και auto-moto κάτι που είναι πολύ λογικό λόγω της καραντίνας που μας επιβάλλει να είμαστε μέσα.
Στην ανακοίνωση της ομάδας Business Intelligence του Skroutz τους δηλώνουν ότι δεν έχει μειωθεί η αγοραστική δύναμη απλά οι καταναλωτές στρέφονται σε άλλα προϊόντα πρωτευούσης σημασίας όπως αντισηπτικά, καθαριστικά αλλά και ηλεκτρονικά είδη και περιφερειακά όπως υπολογιστές, ποντίκια, web cameras το οποία χρησιμοποιούν για επικοινωνία. Προϊόντα όπως ρούχα, παπούτσια, αρώματα έχουν αρκετή πτώση.
Οι περισσότερες πωλήσεις πραγματοποιήθηκαν στις παρακάτω 20 κατηγορίες:
- Συμπληρώματα Διατροφής (+54,30%)
- Ηλεκτρονικοί Υπολογιστές (+90,70%)
- Φαρμακευτικά (+86,40%)
- Περιποίηση Προσώπου (+41,50%)
- Εργαλεία (+120,50%)
- Παιδικά & Βρεφικά Παιχνίδια (+224,00%)
- Περιφερειακά (+175,80%)
- Παιδικά Παιχνίδια (+242,10%)
- Φροντίδα Μαλλιών (+84,20%)
- Προσωπική Υγιεινή (+38,50%)
- Περιποίηση Σώματος (+86,10%)
- Οικιακές Συσκευές (+52,20%)
- Όργανα Γυμναστικής (+625,60%)
- Ρούχα Εργασίας (+231,50%)
- Μακιγιάζ (+34,80%)
- Μικρές Οικιακές Συσκευές (+75,20%)
- Κρέμες Προσώπου (+28,30%)
- Αναλώσιμα Εκτυπωτών (+143,30%)
- Μάσκες Εργασίας (+327,30%)
- Ιατρικά Αναλώσιμα (+304,70%)
Η μεγαλύτερη αύξηση πωλήσεων παρατηρήθηκε στις παρακάτω 20 κατηγορίες:
- Puzzles (+2675,50%)
- Πασχαλινά (+2329,20%)
- Web Cameras (+1859,40%)
- Όργανα Γυμναστικής (+625,60%)
- Multimedia (+563,00%)
- Διάδρομοι Γυμναστικής (+492,70%)
- Επιτραπέζια Παιχνίδια (+448,10%)
- Καθαριστικά Σπιτιού (+387,70%)
- Κονσόλες (+358,60%)
- Μάσκες Εργασίας (+327,30%)
- PC Games (+325,20%)
- Ιατρικά Αναλώσιμα (+304,70%)
- Εκτυπωτές (+301,80%)
- Φτιάξτο Μόνος Σου (DIY) (+290,20%)
- Gaming Headsets (+287,10%)
- Χρώματα & Υλικά Βαφής (+268,90%)
- Gamepads (+248,10%)
- Παιχνίδια Lego (+246,30%)
- Παιδικά Παιχνίδια (+242,10%)
- Βάψιμο Μαλλιών (+241,40%)
Η μεγαλύτερη μείωση σε πωλήσεις έγινε στις παρακάτω 20 κατηγρίες:
- Γυναικεία Μποτάκια (-75,90%)
- Ανδρικά Μποτάκια (-71,60%)
- Ποδοσφαιρικά Παπούτσια (-68,60%)
- Γόβες (-61,70%)
- Σακίδια Πλάτης (-60,70%)
- Γυναικεία Μπουφάν (-58,40%)
- Αθλητικές Τσάντες (-56,40%)
- Ανδρικά Μπουφάν (-55,70%)
- Ανατομικά Παπούτσια (-52,70%)
- Ανδρικά Παντελόνια (-52,20%)
- Γυναικείες Μπλούζες (-52,20%)
- Γυναικεία Παντελόνια (-51,80%)
- Ανδρικές Μπλούζες (-50,90%)
- Γυναικείες Τσάντες (-50,60%)
- Γυναικεία Φορέματα (-49,50%)
- Αθλητικές Εμφανίσεις (-49,40%)
- Ανδρικά Φούτερ (-48,00%)
- Ανδρικά Πουκάμισα (-47,60%)
- Ρολόγια (-45,50%)
- Γυναικεία Μποτάκια (-75,90%)