Ο πελάτης έχει πάντα δίκιο. Αυτό ήταν παλιά. Σήμερα οι εταιρείες καταβάλλουν κάθε δυνατή προσπάθεια για να μειώσουν το κόστος, αλλά είμαστε εμείς που πληρώνουμε υψηλότερη τιμή στο τέλος. Το κόλπο της συρρίκνωσης προϊόντων ( Shrinkflation ) δεν είναι κάτι νέο αλλά πλέον το βλέπουμε όλο και περισσότερο.
8 Συμβουλές για να Αποφύγετε τα Διαφημιστικά Κόλπα
Κανονικό σαμπουάν έναντι της έκδοσης XXL.
Το ίδιο δοχείο ως προς το μέγεθος αλλά σίγουρα μικρότερο ως προς το περιεχόμενο.
Το νέο (στα αριστερά) δεν σημαίνει απαραίτητα «καλύτερο» από το παλιό (στα δεξιά).
Μια λιχουδιά λιγότερη για τον σκύλο σας.
Αν δεν κρατούσατε το παλιό μπουκάλι, πιθανότατα δεν θα είχατε παρατηρήσει ποτέ τη διαφορά.
Δείτε ακόμη 10 Συμβουλές για να Αποφύγετε τα Διαφημιστικά Κόλπα στο Σούπερ Μάρκετ
Και τα δύο πακέτα φέρεται να περιέχουν 500 γραμμάρια τσιπς, αλλά τα νέα (τα πράσινα) έχουν πολύ δωρεάν… αέρα.
Μετά από ένα μήνα το κουτί με τις σακούλες με κορδόνια για σκουπίδια κάπως συρρικνώθηκε. Η τιμή, δυστυχώς, όχι.
Το μέγεθος της οικονομικής συσκευασίας του χυμού πορτοκαλιού έχει συρρικνωθεί. Ωστόσο, η τιμή δεν έχει αλλάξει.
Η συρρίκνωση επηρεάζει επίσης τις μπάρες σοκολάτας. Απλώς ρίξτε μια ματιά στην παλαιότερη έκδοση (στο κάτω μέρος).
Τα τσιπς φαίνονται επίσης μικρότερα. Και έτσι είναι οι συσκευασίες. Η τιμή; Μερικά πράγματα δεν αλλάζουν ποτέ!
Το 2014 η Coca-Cola μείωσε το μέγεθος των πλαστικών μπουκαλιών από 2 λίτρα σε 1,75 Φυσικά για να διατηρήσει την τιμή σταθερή
Το πακέτο είναι πολύ πιο ελαφρύ. Η τιμή δεν είναι.
Ορισμένα ροφήματα σε μικρότερους όγκους αλλά ακόμα στην ίδια τιμή.
Το “Κόλπο” στα Σούπερ Μάρκετ που Αυξάνει τις τιμές και Μικραίνει τις Συσκευασίες. Τι είναι το “Shrinkflation” και τι να κάνεις για να το αποφύγεις
Δείτε επίσης 14 Διαφημίσεις Ρούχων που Απέχουν απόλυτα από την Πραγματικότητα
πηγή φωτογραφιών
Ακολούθησε το Toftiaxa.gr στο facebook
Ακολουθήσε το Toftiaxa.gr στο Google News
Μπες στην κοινότητα! Είμαστε στο Viber Για να ενημερώνεσαι πρώτος για τα πάντα!