Οι επαγγελματίες διαφημιστές είναι ειδικοί στην αύξηση των πωλήσεων και στην ενθάρρυνση της υπερκατανάλωσης. Χρησιμοποιούν κάθε κόλπο για να σας πείσουν να αγοράσετε κάτι, είτε πρόκειται για προϊόν είτε για υπηρεσία. Δεν αποτελεί έκπληξη το γεγονός ότι συχνά πέφτουμε σε αυτές τις παγίδες και καταλήγουμε να ξοδεύουμε πάρα πολλά σε κάτι που δεν χρειαζόμαστε. Τα καλά νέα είναι ότι υπάρχουν μερικές συμβουλές για να αποφύγετε τα διαφημιστικά κόλπα, την υπερκατανάλωση και τη σπατάλη των χρημάτων σας. 10 Συμβουλές για να Αποφύγετε τα Διαφημιστικά Κόλπα στο Σούπερ Μάρκετ
Ποτέ μην εμπιστεύεστε την εμφάνισή σας σε ένα δοκιμαστήριο.
Οι καθρέφτες του δοκιμαστηρίου σας δίνουν την πιο λιγότερο κολακευτική αντανάκλαση κάθε σημείου της εμφάνισή σας. Επίσης, σας δίνει την ψευδαίσθηση ότι είστε ένα μέγεθος ή 2 μεγαλύτερο και 5 χρόνια μεγαλύτεροι. Όλα αυτά οφείλονται στον φωτισμό που χρησιμοποιούν πολλά καταστήματα.
Αυτό το τέχνασμα μάρκετινγκ παίζει με τον εγωισμό του καταναλωτή για να τον πείσει να αγοράσει πρόσθετα είδη – σε αυτήν την περίπτωση, ρούχα – που θα τον κάνουν να αισθάνονται καλύτερα με τον εαυτό τους. Κατά κάποιο τρόπο, διορθώνουν ένα πρόβλημα που δεν υπήρχε ποτέ.
Αποφύγετε τα μεσαίου μεγέθους αναψυκτικά.
Οι άνθρωποι τείνουν να επιλέγουν αναψυκτικά μεσαίου μεγέθους επειδή τα μεγάλα είναι πολύ μεγάλα και τα μικρά δεν θα ξεδιψάσουν. Το μεσαίο μέγεθος, ωστόσο, δεν είναι καλή προσφορά, επειδή είναι ελαφρώς μεγαλύτερο από το μικρό και σχεδόν τόσο ακριβό όσο το μεγάλο. Το ίδιο τέχνασμα μάρκετινγκ εφαρμόζεται και στα ποπ κορν του κινηματογράφου. Αυτή η τεχνική ονομάζεται φαινόμενο αντιπερισπασμού και εμφανίζεται όταν μια τρίτη επιλογή έχει σχεδιαστεί για να πείσει τους καταναλωτές να επιλέξουν μια πιο ακριβή επιλογή.
Οι διαφημίσεις μας κάνουν να χρησιμοποιούμε περισσότερη οδοντόκρεμα από όσο χρειάζεται.
Οι περισσότεροι άνθρωποι βουρτσίζουν τα δόντια τους με πάρα πολλή οδοντόκρεμα, ενώ μια ποσότητα σε μέγεθος μπιζελιού είναι υπεραρκετή. Αυτή η τάση προήλθε αρχικά από διαφημίσεις, όπου η χρήση μεγαλύτερων μεγεθών αντικειμένων φαίνεται καλύτερα και μας κάνει να νιώθουμε ότι τα δόντια μας θα είναι καθαρότερα και πιο λευκά εάν εφαρμόσουμε περισσότερο από το προϊόν.
Οι εκπτώσεις σπάνια είναι καλή ιδέα.
Ένα από τα κύρια σημεία μιας έκπτωσης είναι να μεγιστοποιήσει το κέρδος και να σας κάνει να θέλετε να αγοράσετε περισσότερα, αλλά μπορεί επίσης να είναι σημάδι ότι το προϊόν είναι υπερτιμημένο ή κακής ποιότητας. Για να μην πέσετε θύμα των εκπτώσεων, αναρωτηθείτε αν θα πληρώνατε την κανονική τιμή για το προϊόν. Εάν η απάντηση είναι αρνητική, τοποθετήστε το προϊόν πίσω και ξέρετε ότι απλώς κυνηγάτε την άμεση ικανοποίηση να αγοράσετε κάτι νέο.
Δείτε ακόμη 12 Διαφημιστικά Κόλπα για να Φαίνονται τα Φαγητά Εξαιρετικά Νόστιμα
Κλείστε τα μάτια στις τάσεις.
Αν σας αρέσουν τα μοντέρνα ρούχα, ίσως να θέλετε να ξανασκεφτείτε την γκαρνταρόμπα σας. Κάθε δύο μήνες, υπάρχει μια νέα ταση τζιν ή χρώματος που διαφημίζεται στο Διαδίκτυο. Ο στόχος αυτής της τάσης είναι να σας κάνει να ξοδεύετε χρήματα όλο το χρόνο χωρίς να βρείτε το δικό σας στυλ. Το κομμάτι που είναι πλέον trendy και sold out θα γίνει σύντομα ξεπερασμένο όταν εμφανιστεί κάτι άλλο.
Αντί να ακολουθείτε τις τάσεις, αφιερώστε χρόνο και προσπάθεια για να βρείτε το στυλ σας και να φτιάξετε μια διαχρονική γκαρνταρόμπα.
Μην πέφτετε στην ψευδαίσθηση της σπανιότητας.
Οι άνθρωποι είναι πιο πιθανό να επιθυμούν πράγματα εάν φαίνονται να είναι σπάνια. Σκεφτείτε πόσοι άνθρωποι ενδιαφέρονται να διαβάσουν ένα βιβλίο αφού έμαθαν ότι η πρώτη έκδοση εξαντλήθηκε σε λίγες ώρες. Ένα παράδειγμα της ψευδαίσθησης της σπανιότητας είναι όταν μια αεροπορική εταιρεία λέει, «Έμειναν μόνο λίγα εισιτήρια σε αυτή την τιμή» ή ένα ξενοδοχείο λέει, «Έμειναν μόλις 3 δωμάτια!»
Μην πέφτετε στην παγίδα να έχετε μια περιορισμένη έκδοση σε κάτι.
Μερικές φορές οι εταιρείες κατασκευάζουν περιορισμένες εκδόσεις με την ελπίδα ότι οι άνθρωποι θα τις δουν ως σπάνια και μοναδικά αντικείμενα. Γνωρίζουν ότι οι άνθρωποι θα πληρώσουν επιπλέον για κάτι αποκλειστικό και ασυνήθιστο, ειδικά επειδή κυκλοφορούν συχνά κατά τις εορταστικές περιόδους όπου οι άνθρωποι τείνουν να ξοδεύουν περισσότερα.
Δεδομένου ότι αυτά τα προϊόντα θα βρίσκονται στα ράφια της μάρκας μόνο για μικρό χρονικό διάστημα, οι κατασκευαστές σπάνια καταβάλλουν μεγάλη προσπάθεια για την ποιότητα.
Μην εμπιστεύεστε το άρωμα του μαγαζιού.
Η λαχταριστή μυρωδιά του αρτοποιείου στο σούπερ μάρκετ δεν προέρχεται από τον φούρνο. Προφανώς, τα σούπερ μάρκετ απελευθερώνουν τη μυρωδιά του «φρέσκου αρτοποιείου» για να σας κάνουν να λαχταράτε γλυκά και να τα αγοράζετε ακόμα κι αν δεν τα χρειάζεστε. Αυτή η στρατηγική ονομάζεται αρωματικό μάρκετινγκ.
Δείτε επίσης 14 Διαφημίσεις Ρούχων που Απέχουν απόλυτα από την Πραγματικότητα