Συχνά αφιερώνουμε ώρες προετοιμασίας για μια σημαντική επαγγελματική συνάντηση, επιλύοντας όλα τα ζητήματα και τελειοποιώντας τις ομιλίες μας. Αλλά η πρώτη εντύπωση που αφήνουμε συμβαίνει στα πρώτα 7 δευτερόλεπτα. Μετά από αυτό, μπορεί να είναι δύσκολο να αλλάξει η εικόνα, ειδικά αν είναι αρνητική. Επομένως, είναι πολύ σημαντικό να λαμβάνετε υπόψη τι θα φορέσετε πριν από μια σημαντική συνάντηση, είτε πρόκειται για συνέντευξη είτε για σοβαρή συζήτηση με το αφεντικό. 8 Μικρές Λεπτομέρειες Ένδυσης που Μπορούν να σας Κάνουν να Φαίνεστε Κομψή
Στυλ ένδυσης
Σύμφωνα με τους ψυχολόγους, εάν μια ομάδα επιλέξει ανεξάρτητα ένα ενιαίο στυλ ένδυσης, υποδηλώνει τη συνοχή της ομάδας. Επιπλέον, οι περισσότεροι άνθρωποι το κάνουν αυτό ασυνείδητα, απλώς και μόνο επειδή περνούν πολύ χρόνο μαζί.
Αυτή η ίδια μελέτη έδειξε ότι τα περισσότερα αφεντικά έχουν ειλικρινή συμπάθεια για τους υφισταμένους που αντιγράφουν την εμφάνισή τους. Αυτό συμβαίνει επειδή οι άνθρωποι υποσυνείδητα έλκονται προς εκείνους που μοιάζουν με αυτούς και οποιαδήποτε διαφορά γίνεται αντιληπτή ως πιθανή απειλή. Αν λοιπόν το αφεντικό έρχεται συνήθως στο γραφείο με αθλητικά ρούχα, τότε ένα άτομο με παρόμοια ενδυμασία είναι πιο πιθανό να πάρει τη δουλειά ή την προαγωγή.
Υπερβολικά ακριβά πράγματα
Τα κομψά ρούχα κάνουν ένα άτομο να φαίνεται πιο ικανό στα μάτια των άλλων. Οι καλοντυμένοι υπάλληλοι φαίνονται πιο έξυπνοι και πιο πειθαρχημένοι. Ταυτόχρονα, τα ακριβά ρούχα μπορεί να κάνουν άλλους συναδέλφους επιφυλακτικούς.
Η έρευνα έχει δείξει ότι η επίδειξη υψηλής ευημερίας και θέσης εκλαμβάνεται ακούσια ως ένδειξη καυχησιολογίας και αδιαφορίας προς την ομάδα. Αυτό το άτομο είναι απίθανο να γίνει δεκτό στην ομάδα. Αν θέλετε να παρουσιάσετε τον εαυτό σας ως ομαδικό, είναι καλύτερα να ντύνεστε σεμνά.
Αποκαλυπτικά ρούχα
Τα ρούχα δεν επηρεάζουν μόνο το πώς μας αντιλαμβάνονται οι άλλοι, αλλά και το πώς νιώθουμε για τον εαυτό μας. Σε ένα πείραμα, στους ανθρώπους δόθηκαν λευκές ποδιές εργαστηρίου. Στους μισούς από την ομάδα είπαν ότι ήταν ιατρική και στους άλλους μισούς είπαν ότι ήταν καλλιτεχνική. Κατά την εκτέλεση εργασιών, η πρώτη ομάδα έδειξε μεγαλύτερη επινοητικότητα από τη δεύτερη.
Μια παρόμοια μελέτη έδειξε ότι τα κορίτσια με μαγιό έχουν χειρότερες επιδόσεις στα τεστ μαθηματικών από εκείνα που είναι πλήρως ντυμένα. Οι επιστήμονες πρότειναν ότι οι συμμετέχοντες ανησυχούσαν πολύ για το πώς οι άλλοι αξιολογούσαν την εμφάνισή τους. Αυτό τους απομάκρυνε από το κύριο στόχο τους.
Χρώμα ρούχων
Οι ειδικοί σταδιοδρομίας είναι βέβαιοι ότι η επιλογή του χρώματος των ρούχων μπορεί να επηρεάσει το αποτέλεσμα μιας επαγγελματικής συνάντησης. Το ένα τέταρτο των στελεχών της εταιρείας δεν θα προσφέρει δουλειά σε ένα άτομο που έρχεται σε συνέντευξη με πορτοκαλί φόρεμα ή κοστούμι: αυτό το χρώμα συνδέεται σταθερά με την έλλειψη επαγγελματισμού.
Και αν κάποιος θέλει να βρει δουλειά που σχετίζεται με τη δημιουργικότητα, είναι καλύτερα να μην φοράει τίποτα μπλε. Αυτό το χρώμα υποδηλώνει ότι ο αιτών μπορεί να είναι λίγο συντηρητικός.
Η απόχρωση των ρούχων
Η απόχρωση του ντυσίματος επηρεάζει επίσης το πώς σας αντιλαμβάνονται οι άλλοι. Οι σκούρες αποχρώσεις δημιουργούν την εντύπωση ενός ισχυρού και επαγγελματία εργαζομένου. Είναι κατάλληλες εάν ο αιτών υποβάλλει αίτηση για διευθυντική θέση ή θέλει να τονίσει ότι έχει τον έλεγχο.
Οι ανοιχτές και διακριτικές αποχρώσεις δείχνουν ότι είστε ένα απαλό και φιλικό άτομο, έτοιμο για διαπραγμάτευση και ομαδική εργασία. Μια έντονη αντίθεση στο ντύσιμο, για παράδειγμα, ο συνδυασμός μαύρου και λευκού, σηματοδοτεί δύναμη και διεκδίκηση.
Δείτε ακόμη 10 Λεπτομέρειες στην Εμφάνισή σας που Μπορεί να σας Κάνουν Απωθητικούς και να την καταστρέψουν
Μοτίβα
Τα φωτεινά ρούχα και τα ασυνήθιστα μοτίβα προσελκύουν την προσοχή, αλλά ως αποτέλεσμα, ο εργοδότης θα θυμάται τα ρούχα σας, όχι εσάς. Κατά τη διάρκεια μιας συνέντευξης, είναι σημαντικό να επιδείξετε τις δικές σας δεξιότητες και ικανότητες, όχι μόνο το στυλ σας. Επομένως, οι επαγγελματίες συμβουλεύουν να μην φοράτε μεγάλα prints και υπερβολικά φανταχτερά χρώματα για την πρώτη συνάντηση.
Η διάθεση πρέπει να ταιριάζει με τα ρούχα
Όταν προετοιμάζονται για μια συνέντευξη ή μια επαγγελματική συνάντηση, πολλοί άνθρωποι ετοιμάζουν αρκετά ρούχα εκ των προτέρων. Αλλά είναι καλύτερο να επιλέξετε ρούχα λίγο πριν από μια εκδήλωση, έτσι μπορείτε να αξιολογήσετε τη δική σας διάθεση και να δείτε πώς νιώθετε.
Αν είστε κουρασμένοι και δεν έχετε διάθεση, ένα απαλό μπεζ κοστούμι δεν θα σας δώσει αυτοπεποίθηση, αλλά αντιθέτως θα τονίσει τη ζοφερή σας διάθεση. Ως αποτέλεσμα, υπάρχει κίνδυνος να μην πέτυχετε στη συνέντευξή σας. Είναι καλύτερα να φοράτε ένα πιο φωτεινό και ενδιαφέρον ρούχο που θα σας φτιάξει τη διάθεση, θα σας εμπνεύσει να πετύχετε σπουδαία πράγματα και θα σας βοηθήσει να πάρετε τη δουλειά.
Φωτεινά στοιχεία
Οι άνθρωποι το αντιλαμβάνονται θετικά εάν ένα φωτεινό και απροσδόκητο στοιχείο συνοδεύει ένα ντύσιμο. Περιέργως, ένας καθηγητής που συμπληρώνει το συντηρητικό τους ντύσιμο με κόκκινα αθλητικά παπούτσια προκαλεί περισσότερο σεβασμό και ενδιαφέρον από το κοινό του.
Το κόκκινο χρώμα
Στη φύση, το κόκκινο χρώμα σημαίνει κίνδυνο. Ίσως αυτός είναι ο λόγος που οι άντρες που προτιμούν ρούχα σε αυτή την απόχρωση προκαλούν καχυποψία στους γύρω τους. Αν ένας άντρας έρθει σε μια συνάντηση φορώντας κόκκινη γραβάτα ή πουλόβερ, υποσυνείδητα τον αξιολογούμε ως επιθετικό που προσπαθεί να μας εξουσιάσει. Επομένως, όταν προετοιμάζεστε για διαπραγματεύσεις ή συνέντευξη, είναι καλύτερα να αποφύγετε τυχόν κατακόκκινες λεπτομέρειες.
Εξατομικευμένα ρούχα
Κατά τη διάρκεια πειράματος, οι συμμετέχοντες κλήθηκαν να αξιολογήσουν άγνωστους άνδρες με βάση την επιτυχία, την αυτοπεποίθηση και το επίπεδο εισοδήματός τους κοιτάζοντας μόνο τις φωτογραφίες τους. Τα πρόσωπα των ανδρών δεν φαινόταν, μόνο τα ρούχα τους. Κάθε καρέ εμφανίστηκε μόνο για 5 δευτερόλεπτα.
Οι κύριοι στις φωτογραφίες ήταν ντυμένοι με σχεδόν πανομοιότυπα ρούχα, αλλά μερικά από τα ρούχα τους αγοράστηκαν από ένα κατάστημα, ενώ άλλα φορούσαν ρούχα που ήταν ραμμένα στα μέτρα τους. Ως αποτέλεσμα, σχεδόν όλοι οι συμμετέχοντες στη μελέτη έδωσαν υψηλότερες βαθμολογίες στους άνδρες που φορούσαν τα εξατομικευμένα ρούχα.
Το δικό σας στυλ
Στην ιδανική περίπτωση, τα ρούχα δεν πρέπει μόνο να είναι άνετα και κατάλληλα για την περίσταση, αλλά θα πρέπει επίσης να αντικατοπτρίζουν την ατομικότητά σας. Μια μελέτη έδειξε ότι περισσότερες από τις μισές γυναίκες που φορούσαν άσχημα ρούχα ένιωθαν δυστυχισμένες στη δουλειά. Από την άλλη, αν οι γυναίκες μπορούσαν να επιλέξουν εύκολα ρούχα γραφείου που να ταιριάζουν με τα προσωπικά τους γούστα, η καριέρα τους στην εταιρεία βελτιώθηκε σημαντικά.
Το να έχετε το δικό σας στυλ ένδυσης δείχνει στους άλλους ότι δεν κυνηγάτε τις τελευταίες τάσεις της μόδας και είστε σίγουροι για τον εαυτό σας. Όταν επιλέγετε ένα αναγνωρίσιμο στυλ για τον εαυτό ας και επιμένετε σε αυτό, οι άλλοι άνθρωποι αισθάνονται μια αίσθηση αξιοπιστίας από εσάς.
Δείτε επίσης 5 Συμβουλές Ένδυσης από Υπεύθυνο Ανθρώπινου Δυναμικού που θα Αυξήσουν τις Πιθανότητές σας να Βρείτε Εργασία