in , , ,

8 Κόλπα για να Φτερνίζεστε Αθόρυβα Δημόσια

φτέρνισμα,αθόρυβο δημόσιο φτέρνισμα,κόλπα για φτέρνισμα,χρήσιμα,
φτέρνισμα,αθόρυβο δημόσιο φτέρνισμα,κόλπα για φτέρνισμα,χρήσιμα,

Το φτέρνισμα είναι μια φυσική διαδικασία που βοηθά τη μύτη σας να απαλλαγεί από μικρόβια και ερεθιστικά σωματίδια. Ο τρόπος που φτερνίζεστε είναι μοναδικός και εξαρτάται όχι μόνο από την ανατομία σας αλλά και από την κοινωνική σας κατάσταση. Σύμφωνα με μια έρευνα, τα δημόσια φτερνίσματα των ανθρώπων είναι πολύ συχνά ενοχλητικά αλλά με μερικά κόλπα θα μάθετε να φτερνίζεστε πιο αθόρυβα. 15 Απλά Κόλπα για να Καταπολεμήσετε την Υπνηλία

Καλύψτε τη μύτη και το στόμα σας για να πνίξετε τον ήχο.

8 Κόλπα για να Φτερνίζεστε Αθόρυβα Δημόσια

Ένα χοντρό μαντήλι είναι προτιμότερο από ένα χαρτομάντιλο, καθώς το ύφασμα θα κάνει καλύτερη δουλειά. Η κύρια ιδέα είναι να φτερνιστείτε σε κάτι, είτε πρόκειται για τον ώμο, το χέρι ή τον αγκώνα σας, αν δεν έχετε μαντήλι ή χαρτομάντιλο.

Σφίξτε τα δόντια και το σαγόνι σας.

Η θέση του στόματός σας είναι πολύ σημαντική όταν πρόκειται για την ένταση των φτερνισμάτων σας. Ενώ σφίγγετε το σαγόνι σας, μην κλείνετε τα χείλη σας, αλλά αντίθετα, προσπαθήστε να τα κρατήσετε χαλαρά. Το στόμα σας θα πρέπει να είναι ελαφρώς ανοιχτό για να μην δημιουργείται υπερβολική πίεση στα ιγμόρειά σας.

Βάλτε ένα δάχτυλο στη βάση της μύτης σας και σπρώξτε ελαφρά προς τα πάνω.

Η άσκηση πίεσης στο άνω χείλος σας μπορεί να είναι χρήσιμη επειδή αποσπά την προσοχή του εγκεφάλου σας από τους αρχικούς ερεθιστικούς παράγοντες ενώ διεγείρει το ίδιο νευρωνικό δίκτυο.

Πιέστε τη γλώσσα σας στην οροφή του στόματός σας.

Εναλλακτικά, μπορείτε να ξεκινήσετε γαργαλώντας ελαφρά την οροφή του στόματός σας με τη γλώσσα σας. Η ιδέα είναι να διεγείρουμε μια διαφορετική περιοχή του ίδιου νευρωνικού δικτύου του προσώπου για να αποσπάσουμε την προσοχή του εγκεφάλου.

Δείτε ακόμη 10 Κόλπα για να Ελέγχετε Πόσο Τρώτε Χωρίς να Αισθάνεστε Πεινασμένοι

Προσπαθήστε να πείτε πραγματικά, “Αψου!”

Αυτό το κόλπο μπορεί να λειτουργήσει καλά επειδή κάνει τον αέρα να βγαίνει από το στόμα σας αντί από τη μύτη σας και μειώνει την «έκρηξη».

Τσιμπήστε τη γέφυρα της μύτης σας.

Δεν πρέπει να βουλώσετε εντελώς τη μύτη σας ή να τσιμπήσετε τα ρουθούνια σας. Όταν τσιμπάτε τη γέφυρα της μύτης σας, η ροή του αέρα θα γίνει λιγότερο έντονη, αλλά και πάλι θα μπορείτε να αναπνεύσετε. Αυτό θα δημιουργήσει ένα ηρεμιστικό αποτέλεσμα.

Μασήστε λίγο τζίντζερ.

Το τζίντζερ όχι μόνο βοηθά στην ενίσχυση του ανοσοποιητικού συστήματος, αλλά είναι επίσης μια μεγάλη βοήθεια για την πρόληψη του φτερνίσματος. Απλώς μασήστε λίγο τζίντζερ κάθε μέρα και θα σας βοηθήσει να αντιμετωπίσετε τα προβλήματα με το φτάρνισμα.

Ζουλήξτε τη μύτη σας.

Μια άλλη επιλογή είναι να βάλετε το δάχτυλό σας κάτω από τη μύτη και να το σπρώξετε λίγο προς τα πάνω. Μπορείτε επίσης να ζουλήξετε ελαφρά τη μύτη σας. Αλλά να θυμάστε: μην κλείνετε και μην κρατάτε τη μύτη σας εντελώς, γιατί μπορεί να είναι επικίνδυνο. Επίσης, κρατήστε το στόμα σας ανοιχτό.

Δείτε επίσης 7 Έξυπνα Κόλπα που θα σας Βοηθήσουν σε Δυσάρεστες Καταστάσεις

Βαθμολόγησε το Άρθρο!

Διάλεξε αστέρια! Μας βοηθάτε να γίνουμε Καλύτεροι!

Βαθμολογία 5 / 5. Αξιολογήσεις: 1

Δεν υπάρχουν αξιολογήσεις ακόμα. Γίνε ο Πρώτος που θα δώσει αστέρια!

© Απαγορεύεται η αναδημοσίευση χωρίς προηγούμενη γραπτή άδεια του εκδότη ή χωρίς τοποθέτηση ενεργού link της πηγής σε εμφανές σημείο

Written by Jimmy Taylor

περίοδος,εκκενώσεις περιόδου,συμβουλές υγείας,υγεία,

Γιατί Ενεργείστε Διαφορετικά Κατά την Περίοδο και τι Μπορείτε να Κάνετε Γι’ Αυτό

Φτιάξε πολύ εύκολα και με Υλικά που έχεις στο Σπίτι Λευκαντικό Ρούχων

Φτιάξε πολύ εύκολα Λευκαντικό Ρούχων με Υλικά που έχεις στο Σπίτι