Τα καταστήματα ρούχων χρησιμοποιούν συχνά μερικά κόλπα μάρκετινγκ για να κάνουν τους πελάτες να ξοδεύουν περισσότερα χρήματα χωρίς καν να το συνειδητοποιούν. Αλλά αυτά τα κόλπα σταματούν να λειτουργούν μόλις τα μάθουν οι αγοραστές και αξίζει να τα έχετε υπόψη σας όταν θα πάτε για ψώνια την επόμενη φορά. 8 Συμβουλές για να Αποφύγετε τα Διαφημιστικά Κόλπα
Τα εκπτωτικά τμήματα είναι ακατάστατα για κάποιο λόγο.
Οι πωλητές αφήνουν τα εκπτωτικά τμήματα ακατάστατα για κάποιο λόγο. Με αυτόν τον τρόπο, οι πελάτες θα θέλουν να επιστρέψουν στις προσεγμένες και οργανωμένες νέες συλλογες, οι οποίες φυσικά είναι πιο ακριβές.
Είναι απίθανο να βρείτε ρούχα από διάσημες μάρκες σε καταστήματα outlet.
Θεωρητικά, τα καταστήματα outlet φαίνονται να είναι μια εξαιρετική επιλογή, επειδή θεωρείτε ότι μπορείτε να βρείτε διάσημες μάρκες σε μειωμένη τιμή. Δυστυχώς, δεν συμβαίνει ακριβώς αυτό. Στις περισσότερες περιπτώσεις, τα καταστήματα outlet λειτουργούν ως δικά τους ξεχωριστά εμπορικά σήματα. Συνήθως, πωλούν εμπορεύματα που έχουν παραχθεί ειδικά για αυτά και αυτό σημαίνει ότι είναι ήδη αρκετά φθηνά. Έτσι, οι διαγραμμένες τιμές στις ετικέτες είναι απλώς ένα τέχνασμα μάρκετινγκ επειδή τα ρούχα στα ράφια αυτών των καταστημάτων είναι συχνά χαμηλότερης ποιότητας.
Τα καταστήματα μπουτίκ έχουν αυξημένες τιμές.
Η πραγματική τιμή των περισσότερων ειδών ένδυσης και υπόδησης που πωλούνται σε αυτά τα καταστήματα είναι πολύ χαμηλότερη. Οι αυξήσεις μπορεί να κυμαίνονται έως και 350% για ρούχα, ιδιαίτερα τζιν, ακόμη και 500% για παπούτσια. Και οι τιμές σε καταστήματα μπουτίκ που βρίσκονται σε περιοχές με μεγάλη επισκεψιμότητα είναι συνήθως πολύ υψηλότερες από εκείνες της της αλυσίδας.
Οι πωλητές υποχρεούνται να κάνουν έξτρα πωλήσεις .
Δεν χρειάζεται να αισθάνεστε άσχημα για τους πωλητές που προωθούν άλλα προϊόντα εκτός από αυτά που έχετε ήδη επιλέξει. Το γεγονός είναι ότι αυτή είναι η ευθύνη της δουλειάς τους, και αν δεν το κάνουν, θα έχουν επιπτώσεις.
Μερικές φορές, πρέπει να προτείνουν ορισμένα προϊόντα. Αυτός είναι ο λόγος που, όταν ακούτε τις λέξεις, “Σας φαίνεται υπέροχα!” από έναν πωλητή, θα πρέπει να σκεφτείτε δύο φορές αν χρειάζεστε πραγματικά αυτό το προϊόν.
Δείτε ακόμη 10 Συμβουλές για να Αποφύγετε τα Διαφημιστικά Κόλπα στο Σούπερ Μάρκετ
Οι σνομπ πωλητές μπορεί να σας παροτρύνουν να αγοράσετε περισσότερα.
Σύμφωνα με μια μελέτη, οι πελάτες είναι πιο πιθανό να κάνουν μια αγορά εάν βοηθηθούν από έναν σνομπ πωλητή. Ωστόσο, αυτό ισχύει μόνο για τα πολυτελή καταστήματα λιανικής.
Όταν επισκέπτονται αυτά τα καταστήματα, οι πελάτες είναι πρόθυμοι να αγοράσουν κάτι πολύ ακριβό. Και αν στο πρόσωπο του πωλητή είναι γραμμένο “Δεν μπορείτε να το αντέξετε οικονομικά”, η αξία του επιλεγμένου αντικειμένου αυξάνεται στο μυαλό του πελάτη. Ως αποτέλεσμα, είναι ευτυχείς να κάνουν την αγορά.
Είναι απίθανο να βρείτε αντικείμενα από έναν ηλεκτρονικό κατάλογο στο κατάστημα.
Οι διαδικτυακές αγορές και οι αγορές στο κατάστημα είναι 2 διαφορετικά πράγματα. Πολύ συχνά, η λίστα των ειδών που εμφανίζονται στον ιστότοπο της εταιρείας δεν αντιστοιχεί στη λίστα που είναι διαθέσιμη στα καταστήματα.
Έτσι, εάν θέλετε να εξοικονομήσετε έξοδα αποστολής και να αγοράσετε αυτό που σας αρέσει σε ένα κατάστημα, μπορεί να καταλήξετε να απογοητευτείτε επειδή αυτό το προϊόν θα είναι εκτός αποθέματος.
Τα είδη που εμφανίζονται σε επίπεδα τραπέζια είναι πιο πιθανό να αγοραστούν.
Σε πολλά καταστήματα, ρούχα και παπούτσια εκτίθενται σε επίπεδα τραπέζια. Αυτό γίνεται για να επιτρέπεται στον πελάτη να αφήσει κάτω τα πράγματά του και να αγγίξει ένα αντικείμενο με τα δύο χέρια. Το γεγονός είναι ότι το άγγιγμα είναι ένας βασικός παράγοντας για τη μετάβαση από τη σκέψη στην αγορά. Έτσι, σε αντίθεση με τα αντικείμενα που κρέμονται στα ράφια, αυτά που τοποθετούνται σε τραπέζια είναι πιο πιθανό να πουληθούν γρήγορα.
Ο τρόπος που φαίνεται μια ετικέτα τιμής παίζει μεγάλο ρόλο.
Πολλοί παράγοντες μπορούν να επηρεάσουν την επιθυμία ενός πελάτη να κάνει μια αγορά, συμπεριλαμβανομένων των ετικετών τιμών. Συνήθως, η τιμή των πιο ακριβών αντικειμένων γράφεται χωρίς τελεία ως διαχωριστικό. Με αυτόν τον τρόπο, ο αριθμός φαίνεται μικρότερος και όχι τόσο εκφοβιστικός για έναν πελάτη από ψυχολογική άποψη.
Οι υπάλληλοι λιανικής που γνωρίζουν αυτό το κόλπο θα γράψουν «1500» στην τιμή και όχι «1.500». Οι αριθμοί με τελεία θεωρούνται από τους πελάτες πιο ακριβοί.
Δείτε επίσης Online αγορές ρούχων: 7 Σημάδια ότι ένα Ρούχο από ένα Ηλεκτρονικό Κατάστημα Δεν σας Ταιριάζει