in , , ,

8 Συνήθειες και λάθη που Μπορούν να σας Γεράσουν πιο Γρήγορα

8 Συνήθειες και λάθη που Μπορούν να σας Γεράσουν πιο Γρήγορα
8 Συνήθειες και λάθη που Μπορούν να σας Γεράσουν πιο Γρήγορα

Με εξαίρεση τα παιδιά και τους εφήβους, σχεδόν όλοι θέλουν να φαίνονται νεότεροι. Ωστόσο, αν και οι ακριβές λοσιόν και οι καλλυντικές θεραπείες μπορούν σίγουρα να βελτιώσουν την εμφάνισή σας, αποδεικνύεται ότι τα μεγαλύτερα μυστικά της αντιγήρανσης μπορεί να βρίσκονται στις καθημερινές σας συνήθειες. 7 Θεραπείες Ομορφιάς που Επιβραδύνουν τη Γήρανση

Χρησιμοποιείτε καλαμάκια σε καθημερινή βάση.

© Komsan Loonprom / Shutterstock.com, © Michaelheim / Shutterstock.com

Τα καλαμάκια δεν είναι μόνο επιζήμια για το περιβάλλον, αλλά είναι και επιβλαβή για το πρόσωπο. Οι επιστήμονες έδειξαν πώς η χρήση του προάγει το σχηματισμό λεπτών γραμμών και ρυτίδων γύρω από τα χείλη. Επιπλέον, η επανειλημμένη σύσπαση των ίδιων μυών μπορεί να επιδεινώσει το κολλαγόνο με την πάροδο του χρόνου, κάτι που μπορεί να σας κάνει να φαίνεστε μεγαλύτεροι από ό,τι είστε.

Τρώτε πολλά κέικ και άλλα αρτοσκευάσματα.

© Nataliya Arzamasova / Shutterstock.com, © Sruilk / Shutterstock.com

Τα καλαμάκια δεν είναι μόνο επιζήμια για το περιβάλλον, αλλά είναι και επιβλαβή για το πρόσωπο. Οι επιστήμονες έδειξαν πώς η χρήση του προάγει το σχηματισμό λεπτών γραμμών και ρυτίδων γύρω από τα χείλη. Επιπλέον, η επανειλημμένη σύσπαση των ίδιων μυών μπορεί να επιδεινώσει το κολλαγόνο με την πάροδο του χρόνου, κάτι που μπορεί να σας κάνει να φαίνεστε μεγαλύτεροι από ό,τι είστε.

Τρώτε πολλά κέικ και άλλα αρτοσκευάσματα.

brightside

Σύμφωνα με επιστημονικές έρευνες, ο ύπνος λιγότερο από 7 ώρες κάθε βράδυ μπορεί να μειώσει τη διάρκεια ζωής σας. Επιπλέον, θα σας κάνει να φαίνεστε και να αισθάνεστε πολύ μεγαλύτεροι από ό,τι είστε.

Πρώτον, ο ανεπαρκής ύπνος εξαντλεί την ψυχική και σωματική αντοχή που απαιτείται για την ολοκλήρωση μιας τυπικής ημέρας σε σημείο που μπορεί να κάνει την προσωπική και επαγγελματική επιτυχία πολύ δύσκολη. Δεύτερον, είναι επιζήμιος για το σώμα, ειδικά την καρδιά και τον εγκέφαλο. Τρίτον, η ανθρώπινη αυξητική ορμόνη δημιουργείται επίσης κατά τη διάρκεια του ύπνου, παράγοντας υγιή μυϊκό τόνο.

Δεν φοράτε γυαλιά ηλίου.

brightside

Ακόμα κι αν το φως έξω μπορεί να μην φαίνεται πολύ φωτεινό, θα πρέπει να φοράτε πάντα γυαλιά ηλίου. Η προστασία των ματιών από τον ήλιο βοηθά στη διατήρηση της όρασης. Επιπλέον, το μισόκλεισμα των ματιών λόγω αντηλιάς επιταχύνει το σχηματισμό λεπτών γραμμών και ρυτίδων γύρω από τα μάτια και το μέτωπο.

Επειδή η ηλιοθεραπεία μπορεί να δώσει μια υγιή λάμψη, το μαύρισμα έχει γίνει αρκετά δημοφιλές. Ωστόσο, η παρατεταμένη έκθεση στον ήλιο ή το σολάριουμ μπορεί να προκαλέσει ανωμαλίες μελάγχρωσης, ειδικά γύρω από τα μάτια.

Δείτε ακόμη 7 κόλπα αντιγήρανσης που πρέπει να ακολουθεί κάθε γυναίκα μετά τα 40 για να δείχνει νεότερη από την ηλικία της

Κάνετε δίαιτα crash.

© Depositphotos.com, © Depositphotos.com

Οι δίαιτες crash, παρά τη γοητεία τους, δεν είναι ποτέ καλή ιδέα. Δεν είναι μόνιμη λύση. Σύμφωνα με έρευνες, μπορεί να σας κάνει να νιώθετε γερασμένοι, καθώς μειώνει τα επίπεδα ενέργειας, βλάπτει την εστίαση και προκαλεί κατάθλιψη.

Η αδυναμία του δέρματος να αντιδράσει στη μείωση του βάρους μπορεί επίσης να προκαλέσει ρυτίδες και χαλάρωση. Ο έλεγχος του βάρους είναι απαραίτητος για την καλή υγεία, αλλά δεν πρέπει να προσπαθείτε να χάσετε περισσότερο από 1 ή 2 κιλά κάθε εβδομάδα.

Δεν προσφέρετε στον εαυτό σας αρκετό χρόνο.

© Depositphotos.com, © Depositphotos.com

Αυτό φαίνεται ακατανόητο σε πολλούς αλλά η πραγματικότητα είναι ότι κανείς δεν θα βρει ποτέ χρόνο για τον εαυτό του. Επομένως, είναι κάτι που πρέπει να κάνετε ως ένα απαραίτητο μέτρο αντιγήρανσης. Ξεκινήστε με μικρές καθημερινές ρουτίνες, όπως το σύντομο γράψιμο στο ημερολόγιο πριν από τον ύπνο ή το βραδινό τρέξιμο. Αυτές οι μικρές πράξεις αυτοαγάπης συμβάλλουν σημαντικά στην μακροπρόθεσμη υγεία.

Αγνοείτε την ψυχική σας υγεία.

brightside

Η έρευνα δείχνει ότι η κατάθλιψη επιταχύνει τις εγκεφαλικές βλάβες, οι οποίες, με τη σειρά τους, επιταχύνουν τη διαδικασία γήρανσης. Έτσι, εάν είχατε καταθλιπτικές μέρες για περισσότερες από 2 εβδομάδες, θα πρέπει να αναζητήσετε επαγγελματική βοήθεια για την ψυχική σας υγεία. Η ευτυχία σας μπορεί να αποκατασταθεί πιο γρήγορα εάν υποβληθείτε σε γνωσιακή-συμπεριφορική θεραπεία.

Δεν ασκείστε αρκετά κατά τη διάρκεια της εβδομάδας.

brightside

Δυστυχώς, η έλλειψη σωματικής δραστηριότητας είναι ένας από τους πιο γρήγορους τρόπους για τη γήρανση του σώματος. Πηγαίνετε μια βόλτα, ασκηθείτε στο γυμναστήριο ή κάνετε γιόγκα τουλάχιστον 3 φορές την εβδομάδα για να ανακουφίσετε την ένταση. Μια επιτυχημένη άσκηση απαιτεί απαραιτήτως πολλή προσπάθεια.

Δείτε επίσης Γήρανση Δέρματος: 6 Αθώες Συνήθειες που Γέρνουν Γρηγορότερα το Δέρμα

Βαθμολόγησε το Άρθρο!

Διάλεξε αστέρια! Μας βοηθάτε να γίνουμε Καλύτεροι!

Βαθμολογία 3.5 / 5. Αξιολογήσεις: 2

Δεν υπάρχουν αξιολογήσεις ακόμα. Γίνε ο Πρώτος που θα δώσει αστέρια!

© Απαγορεύεται η αναδημοσίευση χωρίς προηγούμενη γραπτή άδεια του εκδότη ή χωρίς τοποθέτηση ενεργού link της πηγής σε εμφανές σημείο

Written by Jimmy Taylor

τοίχοι γκαλερί καθιστικού,διακόσμηση καθιστικού,ιδέες διακόσμησης,διακόσμηση σπιτιού,

40 Ιδέες για Τοίχους Γκαλερί Καθιστικού

Πως να Ωριμάσετε τις Μπανάνες σε Μόλις 20 Λεπτά

Πως να Ωριμάσετε τις Μπανάνες σε Μόλις 20 Λεπτά