in , , , ,

11 Προϊόντα που Παρουσιάζονται ως Υγιεινά αλλά στην Πραγματικότητα Δεν Είναι

μη υγιεινά προϊόντα,συμβουλές διατροφής,διατροφή,χρήσιμα
μη υγιεινά προϊόντα,συμβουλές διατροφής,διατροφή,χρήσιμα

Όλοι γνωρίζουν τη σημασία της υγιεινής διατροφής. Για κάποιους είναι μια φυσιολογική αναγκαιότητα, για άλλους είναι ένας τρόπος ζωής. Πολλοί άνθρωποι προτιμούν να αγοράζουν προϊόντα που θεωρούνται «υγιεινά». Ωστόσο, δεν είναι ξεκάθαρο εάν αυτά τα προϊόντα επηρεάζουν πραγματικά θετικά την υγεία μας ή αν πρόκειται για άλλο ένα διαφημιστικό τέχνασμα. 10 Πράγματα που Μπορεί να Είναι Λιγότερο Υγιεινά από ό, τι Πιστεύαμε

Χυμός σε συσκευασίες

© Depositphotos.com

Πολλές ταινίες και τηλεοπτικά προγράμματα δείχνουν ότι η κατανάλωση ενός ποτηριού χυμού δίνει στο σώμα την απαραίτητη ποσότητα ενέργειας για σχεδόν όλη την ημέρα. Στις διαφημίσεις τους, οι παραγωγοί χυμών φρούτων υποδεικνύουν με κάθε δυνατό τρόπο την αφθονία των βιταμινών και μετάλλων στα προϊόντα τους. Ωστόσο, όλα αυτά είναι μόνο εν μέρει αληθινά.

Αν και τα οφέλη της κατανάλωσης χυμών είναι πραγματικά καλύτερα από αυτά των αναψυκτικών, αξίζει να έχετε κατά νου την ποσότητα ζάχαρης σε αυτούς. Γι’ αυτό, για να αποφύγετε δυσάρεστα προβλήματα υγείας, φροντίστε να καταναλώνετε χυμούς με μέτρο.

Μπάρες

© Depositphotos.com

Στη δίνη της σύγχρονης ζωής, είναι πολύ δύσκολο να παραμείνετε στην υγιεινή διατροφή. Δεν έχουν όλοι την οικονομική δυνατότητα να έχουν ένα πλήρες γεύμα κατά τη διάρκεια του μεσημεριανού διαλείμματος. Ευτυχώς, τα ράφια των σούπερ μάρκετ είναι γεμάτα με σνακ όπως οι μπάρες που παρουσιάζονται ως μια υγιεινή και διατροφική επιλογή για όσους ενδιαφέρονται για το σώμα τους. Είναι όμως αλήθεια;

Η ενεργειακή αξία των μπαρών μπορεί να ποικίλλει σημαντικά ανάλογα με τη μάρκα. Αυτό οφείλεται στα συστατικά που περιλαμβάνονται στη σύνθεση. Για να μειώσουν το κόστος του τελικού προϊόντος και να βελτιώσουν τη γεύση, πολλοί κατασκευαστές προσθέτουν μεγάλη ποσότητα ζάχαρης ή ακόμη και γλυκαντικά φρουκτόζης χαμηλής ποιότητας. Η συνεχής κατανάλωση αυτού του «υγιεινού» σνακ μπορεί να επηρεάσει αρνητικά την υγεία κάποιου.

Δημητριακά πρωινού

© Depositphotos.com

Όλοι πιθανότατα έχουμε απολαύσει τα δημητριακά πρωινού τουλάχιστον μία φορά. Υποσυνείδητα πιστεύουμε ότι πρόκειται για υγιεινή τροφή και θα γίνει ακόμα πιο νόστιμη αν της προσθέσετε γάλα ή γιαούρτι. Οι παραγωγοί συχνά γράφουν ότι το προϊόν αποτελείται από δημητριακά ολικής αλέσεως, ενώ η παρουσία διάφορων χαρακτήρων κινουμένων σχεδίων στις συσκευασίες υποδηλώνει τα οφέλη από τα δημητριακά, ακόμη και για παιδιά.

Παρά τα πολυάριθμα αναμφισβήτητα πλεονεκτήματα (γρήγορα, απλά και νόστιμα), τέτοια δημητριακά έχουν επίσης ένα σημαντικό μειονέκτημα: υψηλή περιεκτικότητα σε φρουκτόζη με τη μορφή σιροπιού καλαμποκιού. Ο γλυκαιμικός δείκτης μετρά τη σχετική αύξηση των επιπέδων γλυκόζης στο αίμα και αυτός ο δείκτης είναι υψηλός σε ένα τέτοιο προϊόν, καθιστώντας το ανεπιθύμητο για καθημερινή κατανάλωση.

Σολομός ιχθυοτροφείου

© Pixabay

Ο σολομός είναι μέρος πολλών πιάτων για υγιεινή διατροφή. Ακόμη και διάσημοι σεφ το χρησιμοποιούν συχνά στις συνταγές τους. Ίσως πολλοί θα συμφωνήσουν ότι ανεξάρτητα από το πώς μαγειρεύεται αυτό το ψάρι, βγαίνει πάντα νόστιμο και θρεπτικό. Γι’ αυτό τα σούπερ μάρκετ προσφέρουν άφθονο σολομό από ιχθυοτροφεία.

Είναι γενικά αποδεκτό ότι η υπερβολική περιεκτικότητα σε ωμέγα-6 σε σχέση με τα ωμέγα-3 μπορεί να επηρεάσει αρνητικά τον ανθρώπινο οργανισμό. Μελέτες έχουν δείξει ότι η αναλογία ωμέγα-3 προς ωμέγα-6 ήταν 3-4 στον σολομό ιχθυοτροφείου και 10 στον άγριο σολομό. Επομένως, είναι καλύτερο να σκεφτείτε δύο φορές πριν αγοράσετε ένα προϊόν ιχθυοτροφείου.

Σούσι

© Depositphotos.com

Το σούσι θεωρείται διαιτητικό και υγιεινό επειδή αποτελείται από θαλασσινά, φύκια και αγνό ρύζι. Ωστόσο, πολλά πρόσθετα συστατικά, όπως μαγιονέζα, ζάχαρη και σάλτσες προστίθενται συχνά.

Ένα ρολό σούσι, κομμένο σε 6-9 μέρη, μπορεί να περιέχει έως και 500 θερμίδες, κάτι που δεν το κάνει καλύτερο από το γρήγορο φαγητό. Υπάρχουν σχεδόν ίδιες θερμίδες σε ένα διπλό χάμπουργκερ. Ίσως πολλοί άνθρωποι θα ισχυρίζονταν ότι είναι εντάξει να περιοριστείτε σε 6 κομμάτια, αλλά ακόμα, φανταστείτε πόσα λίπη και ζάχαρη θα μπουν στο στομάχι μας. Αυτό το φαγητό δύσκολα μπορεί να ονομαστεί «υγιεινό».

Δείτε ακόμη 9 κόλπα των σούπερ μάρκετ που σκοπό έχουν να μας ξεγελάσουν και να αγοράσουμε “λάθος” προϊόντα

Αναψυκτικά διαίτης

© Depositphotos.com

Δεδομένου ότι ορισμένα αναψυκτικά διαίτης δεν έχουν θερμίδες, μπορεί να υποτεθεί ότι η κατανάλωση τους θα σας βοηθήσει να χάσετε βάρος ή τουλάχιστον θα σας βοηθήσει να αποφύγετε την αύξησή του. Αυτός είναι συνήθως ο τρόπος με τον οποίο οι κατασκευαστές διαφημίζουν τα προϊόντα τους σε εμάς. Όμως τα πράγματα δεν είναι τόσο απλά.

Μερικές μελέτες έχουν δείξει ότι η συχνή κατανάλωση αναψυκτικών διαίτης και τεχνητών γλυκαντικών αυξάνουν τον κίνδυνο παχυσαρκίας και μεταβολικού συνδρόμου. Οι επιστήμονες πιστεύουν ότι αυξάνει την όρεξη διεγείροντας τις ορμόνες της πείνας.

Γιαούρτια

© Depositphotos.com

Αν ρωτήσετε κάποιόν τι είναι πιο υγιεινό, το γιαούρτι ή η μαγιονέζα, οι περισσότεροι θα επιλέξουν την πρώτη επιλογή. Αυτό δεν αποτελεί έκπληξη γιατί πολλές διαφημίσεις στην τηλεόραση και στο διαδίκτυο μας το υπενθυμίζουν. Ωστόσο, όπως και με άλλα προϊόντα, υπάρχει “η άλλη πλευρά”.

Πολλά από τα γιαούρτια που έχουμε συνηθίσει να βλέπουμε στα ράφια των σούπερ μάρκετ στην πραγματικότητα δεν είναι τόσο καλά για την υγεία μας όσο πιστεύεται ότι είναι. Περιλαμβάνουν διάφορες χρωστικές, συντηρητικά και, φυσικά, μεγάλη ποσότητα ζάχαρης ή γλυκαντικών. Επομένως, δεν μπορούμε να πούμε ότι είναι πιο υγιεινά από τη μαγιονέζα.

Για να είστε σίγουροι για την ποιότητα του προϊόντος, είναι καλύτερο να το φτιάξετε μόνοι σας στο σπίτι. Το σπιτικό γιαούρτι θα περιέχει βακτήρια καλά για την πέψη.

Πρωτεϊνικά ροφήματα

© Depositphotos.com

Ένα ρόφημα πρωτεΐνης είναι πρωτεΐνη σε σκόνη διαλυμένη σε νερό. Η πρωτεΐνη σε σκόνη λαμβάνεται από φυτά, αυγά ή γάλα. Χρησιμοποιείται συχνά από άτομα που ασχολούνται ενεργά με τον αθλητισμό, επειδή ο μυϊκός ιστός έχει απόλυτη ανάγκη από πρωτεΐνη για επισκευή και ανάπτυξη.

Ένα πρωτεϊνικό ρόφημα είναι ακίνδυνο από μόνο του, αλλά υπάρχουν ορισμένα σημεία που πρέπει να θυμάστε. Δεν υπάρχει τρόπος να ελέγξετε εάν οι κατασκευαστές σκόνης πρωτεΐνης αναφέρουν πραγματικά τα πλήρη συστατικά στις συσκευασίες τους. Τα άτομα με δυσανεξία στα γαλακτοκομικά προϊόντα μπορεί να έχουν προβλήματα με τη λειτουργία του γαστρεντερικού. Ορισμένες σκόνες μπορεί να περιέχουν τεράστιες ποσότητες ζάχαρης και άλλα αρωματικά συστατικά, τα οποία με τη σειρά τους μπορεί να οδηγήσουν σε αύξηση βάρους και των επιπέδων σακχάρου στο αίμα.

Ποπ κορν σε φούρνο μικροκυμάτων

© Depositphotos.com

Αυτή η λιχουδιά στην καθαρή της μορφή αποτελείται κυρίως από υδατάνθρακες και πρωτεΐνες, γεγονός που την καθιστά όχι μόνο διαιτητική αλλά και πολύ χρήσιμη. Αλλά όταν μιλάμε για την «καθαρότητα» του προϊόντος, θα πρέπει να παραδεχτούμε ότι λίγοι καταναλώνουν ποπ κορν χωρίς πρόσθετα όπως ζάχαρη, αλάτι, βούτυρο και άλλα ενισχυτικά γεύσης.

Το ποπ κορν μπορεί να είναι και ένα υγιεινό σνακ αλλά και να γίνει κακό για την υγεία. Επίσης, το προϊόν που προορίζεται για το φούρνο μικροκυμάτων μπορεί να περιέχει πολύ διακετύλιο και τρανς λιπαρά βλαβερά για την υγεία.

Χορτοφαγική πίτσα

© Depositphotos.com

Τον τελευταίο καιρό, πιτσαρίες και εστιατόρια προσφέρουν τη λεγόμενη «υγιεινή» χορτοφαγική πίτσα.
Κατά κανόνα, οι σεφ απλώς αντικαθιστούν το συστατικό του κρέατος της πίτσας με ένα φυτικό με την προσθήκη βοτάνων ή φύτρων.

Όποια και αν είναι όμως η γέμιση, η ζύμη γίνεται από λευκό αλεύρι, ενώ το τυρί και η σάλτσα παραμένουν επίσης τα κύρια συστατικά. Σε αυτή την περίπτωση, τα οφέλη είναι αρκετά αμφίβολα. Για να μην αναφέρουμε ότι αυτή η πίτσα πηγαίνει συχνά με αναψυκτικά, το κακό των οποίων έχουμε ήδη περιγράψει παραπάνω.

Γάλα φυτικής προέλευσης

© BalkansCat / Depositphotos.com

Από την παιδική ηλικία, έχουμε συνηθίσει να πιστεύουμε ότι μπορούμε να πιούμε μόνο αγελαδινό ή κατσικίσιο γάλα. Ωστόσο, τα ράφια των σούπερ μάρκετ μας προσφέρουν αρκετά μεγαλύτερη γκάμα και τα είδη γάλακτος με βάση το αμύγδαλο, τη βρώμη ή το ρύζι δεν αποτελούν πλέον έκπληξη. Για μερικούς ανθρώπους που έχουν δυσανεξία στη λακτόζη, αυτά τα είδη γάλακτος είναι πραγματικά σωτήρια. Άλλοι το προτιμούν επειδή πιστεύουν ότι αυτό το γάλα είναι πιο ωφέλιμο από το κανονικό.

Το αγελαδινό γάλα είναι πλούσιο σε πρωτεΐνες, ασβέστιο, κάλιο και βιταμίνες A, B και D. Αν και το φυτικό εναλλακτικό περιέχει χρήσιμες ουσίες, σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να αντικαταστήσει πλήρως το κανονικό γάλα. Επομένως, δεν είναι πιο υγιεινό από το κανονικό γάλα. Επιπλέον, για να κάνουν το γάλα φυτικής προέλευσης πιο εύγευστο, οι κατασκευαστές προσθέτουν ζάχαρη από ζαχαροκάλαμο, σιρόπι ρυζιού και άλλα γλυκαντικά.

Δείτε επίσης 10 Τροφές που Μπορείτε να Αντικαταστήσετε με Υγιεινά Προϊόντα Χωρίς να Θυσιάσετε τη Γεύση

Βαθμολόγησε το Άρθρο!

Διάλεξε αστέρια! Μας βοηθάτε να γίνουμε Καλύτεροι!

Βαθμολογία 4.4 / 5. Αξιολογήσεις: 5

Δεν υπάρχουν αξιολογήσεις ακόμα. Γίνε ο Πρώτος που θα δώσει αστέρια!

© Απαγορεύεται η αναδημοσίευση χωρίς προηγούμενη γραπτή άδεια του εκδότη ή χωρίς τοποθέτηση ενεργού link της πηγής σε εμφανές σημείο

Written by Jimmy Taylor

μέλι ως ορμόνη ριζοβολίας,συμβουλές κηπουρικής,για τον κήπο,χρήσιμα

Χρήση Μελιού ως Ορμόνη Ριζοβολίας – Βοηθήστε τα μοσχεύματα να πολλαπλασιαστούν σωστά

Ακαριαίος θάνατος για κατσαρίδες: Το κόλπο της γιαγιάς με την στάχτη που κάνει θαύματα

Ακαριαίος θάνατος για κατσαρίδες: Το κόλπο της γιαγιάς με την στάχτη που κάνει θαύματα