in , , ,

11 Κανόνες Υγιεινής Διατροφής που Πρέπει να Ξεχάσετε Εντελώς

κανόνες υγιεινής διατροφής,συμβουλές διατροφής,διατροφή
11 Κανόνες Υγιεινής Διατροφής που Πρέπει να Ξεχάσετε Εντελώς

Όσοι νοιάζονται για το σώμα τους συχνά προσπαθούν να αντικαταστήσουν τις επιβλαβείς τροφές με υγιεινές. Αλλά σε αρκετές περιπτώσεις, η αντικατάσταση δεν οδηγεί στην υγιεινή διατροφή. Υπάρχουν μερικοί κανόνες υγιεινής διατροφής που πρέπει να ξεχάσετε εντελώς αν θέλετε να φάτε υγιεινό φαγητό. 10 Μύθοι για την Υγιεινή Διατροφή που Σαμποτάρουν την Απώλεια Βάρους

Ένα κουτί με χυμό μήλου είναι ένα υγιεινό υποκατάστατο μιας κόκα κόλα

11 Κανόνες Υγιεινής Διατροφής που Πρέπει να Ξεχάσετε Εντελώς

Ο χυμός μήλου φαίνεται τόσο αθώος που εύκολα πιστεύουμε ότι είναι πιο υγιεινός από την «επιβλαβή» κόκα κόλα. Στην πραγματικότητα, ο χυμός μήλου περιέχει λίγες περισσότερες θερμίδες από την κόλα. Εάν ενδιαφέρεστε πραγματικά για τη διατροφή σας, πίνετε καθαρό νερό και σταματήστε τους συσκευασμένους χυμούς και τα αναψυκτικά.

Τα φρέσκα λαχανικά είναι πιο υγιεινά από τα μαγειρεμένα

Αποδεικνύεται ότι μερικά βραστά λαχανικά είναι καλύτερα από τα φρέσκα. Για παράδειγμα, τα βρασμένα καρότα περιέχουν περισσότερα καροτενοειδή, ενώ οι ντομάτες βραστές ή στον ατμό έχουν περισσότερο λυκοπένιο, το οποίο είναι καλό για την υγεία. Αυτό δεν σημαίνει ότι πρέπει να τρώτε μόνο μαγειρεμένα λαχανικά αλλά και ωμά.

Μπορείτε να φάτε σούσι ενώ κάνετε οποιαδήποτε δίαιτα

Ακόμη και εκείνοι που παρακολουθούν την κατανάλωση υδατανθράκων προτιμούν με κάποιο τρόπο να παραγγείλουν σούσι σε εστιατόρια, θεωρώντας το μια υγιεινή εναλλακτική σε άλλα πιάτα. Στην πραγματικότητα, μια μερίδα περιέχει περισσότερους υδατάνθρακες από ένα μπιφτέκι, αν και το τελευταίο είναι πιο θερμιδικό. Αν θέλετε να χάσετε βάρος, θα πρέπει να επιλέξετε κάτι λιγότερο επιβλαβές για τη σιλουέτα σας.

Η σάλτσα σόγιας είναι ένα υγιεινό υποκατάστατο του αλατιού

Οι διατροφολόγοι συμβουλεύουν να μην επιλέγετε σάλτσα σόγιας αντί για αλάτι. Διαφορετικά ένα γεύμα σε ένα κινέζικο εστιατόριο μπορεί να έχει ως αποτέλεσμα την κατανάλωση πολλών ημερήσιων δόσεων αλατιού χωρίς καν να το προσέξετε.

Είναι καλύτερα να προσθέτετε λίγο αλάτι στο φαγητό σας τακτικά παρά να πιστεύετε ότι ένα τέτοιο υποκατάστατο είναι υγιεινό.

Μέλι αντί για ζάχαρη

Όλοι γνωρίζουν ότι η ζάχαρη κάνει κακό στη σιλουέτα και την υγεία μας, γι’ αυτό προσθέτουμε μέλι σε ό,τι θέλουμε να γλυκάνει. Στην πραγματικότητα, είναι ακόμα πιο θερμιδικό από τη ζάχαρη. Η διαφορά δεν είναι τόσο μεγάλη, αλλά δεν θα δείτε καμία πρόοδο στην απώλεια βάρους με αυτόν τον τρόπο, αυτό είναι σίγουρο.

Δείτε ακόμη 24 Μύθοι Σχετικά με την Υγιεινή Διατροφή

Τα αποξηραμένα φρούτα είναι το καλύτερο σνακ

Η διαδικασία ξήρανσης κάνει τα φρούτα να χάνουν έως και το 80% των βιταμινών και των αντιοξειδωτικών τους. Αυτό σημαίνει ότι είναι καλύτερα να έχετε φρέσκα φρούτα ως σνακ.

Τα αποξηραμένα φρούτα είναι επίσης επικίνδυνα καθώς ορισμένοι κατασκευαστές προσθέτουν γλυκό σιρόπι σε αυτά, μειώνοντας έτσι τη χρησιμότητά τους ακόμη περισσότερο.

Το ποπ κορν είναι ανθυγιεινό

Οι επιστήμονες έχουν αποδείξει ότι το ποπ κορν που έχει φτιαχτεί σε ζεστό αέρα είναι μια υγιεινή και χρήσιμη τροφή. Ένα φλιτζάνι ποπ κορν περιέχει σχεδόν διπλάσια αντιοξειδωτικά που ονομάζονται πολυφαινόλες από οποιοδήποτε φρούτο ή λαχανικό. Επιπλέον, το ποπ κορν περιέχει φυτικές ίνες που είναι πολύ καλές για την υγεία σας.

Φυσικά, δεν πρέπει να φάτε υπερβολικα, αλλά ένα κανονικό φλιτζάνι ποπ κορν μπορεί να γίνει ένα υπέροχο σνακ.

Το τυρί είναι ο μεγαλύτερος εχθρός όσων κάνουν δίαιτα

Οι περισσότερες δίαιτες αναφέρουν ότι καλύτερα να ξεχάσετε το τυρί γιατί περιέχει πολλά λιπαρά και θερμίδες. Ωστόσο, μπορείτε να το φάτε ακόμα και στις πιο αυστηρές δίαιτες, καθώς έχει περισσότερο ασβέστιο από τα περισσότερα άλλα προϊόντα. Περιέχει επίσης λινολεϊκό οξύ που αναστέλλει τη συσσώρευση λίπους και βοηθά να χάσετε βάρος.

Το αλκοόλ είναι επιβλαβές σε οποιαδήποτε ποσότητα

Ένας από τους μύθους της υγιεινής διατροφής λέει ότι το αλκοόλ πρέπει να διαγραφεί από τη ζωή ενός ατόμου που ενδιαφέρεται για την υγεία του. Ωστόσο, το κρασί έχει και χρήσιμα στοιχεία. Για παράδειγμα, το κόκκινο κρασί περιέχει πολλές πολυφαινόλες που υποστηρίζουν τα αιμοφόρα αγγεία. Μην ξεχνάτε, ωστόσο, να τηρείτε τον κανόνα του ενός ποτηριού.

Τα υγιεινά έλαια κάνουν οποιοδήποτε φαγητό καλύτερο

Λάδι καρύδας, λινέλαιο, λάδι κολοκύθας… Όλα αυτά έχουν γίνει ισόβιοι σύντροφοι σε ανθρώπους που ακολουθούν υγιεινή διατροφή. Πολλοί τα χρησιμοποιούν στη μαγειρική χωρίς καν να το σκέφτονται. Ωστόσο υπάρχει ένας κίνδυνος εδώ. Το λινέλαιο, για παράδειγμα, γίνεται εντελώς δηλητηριώδες όταν θερμαίνεται λόγω μεγάλων ποσοτήτων ακόρεστων οξέων. Ορισμένα λάδια πρέπει να καταναλώνονται μόνο ωμά.

Τα προϊόντα χωρίς λιπαρά είναι πιο υγιεινά

Πολλοί άνθρωποι παίρνουν την απώλεια βάρους τόσο σοβαρά που επιλέγουν μόνο τροφές χωρίς λίπος – οι οποίες, στην πραγματικότητα, μπορεί να είναι ακόμα πιο θερμιδικές από τα κανονικά προϊόντα. Σκεφτείτε το: αν απαλλαγείτε από το λίπος, που δίνει στις τροφές τη γεύση τους, πρέπει να το αντικαταστήσετε με κάτι. Επιπλέον, τέτοιες τροφές περιέχουν λιγότερες βιταμίνες και χρήσιμα στοιχεία.

Για παράδειγμα, όλα τα γαλακτοκομικά προϊόντα περιέχουν λιποδιαλυτές βιταμίνες D, E, A, και K. Επομένως, χωρίς λίπη καθόλου βιταμίνες.

πηγή φωτό

Δείτε επίσης 8 Τροφές που ΔΕΝ Πρέπει να Ξαναζεσταίνετε σε Φούρνο Μικροκυμάτων

Βαθμολόγησε το Άρθρο!

Διάλεξε αστέρια! Μας βοηθάτε να γίνουμε Καλύτεροι!

Βαθμολογία 4.3 / 5. Αξιολογήσεις: 6

Δεν υπάρχουν αξιολογήσεις ακόμα. Γίνε ο Πρώτος που θα δώσει αστέρια!

© Απαγορεύεται η αναδημοσίευση χωρίς προηγούμενη γραπτή άδεια του εκδότη ή χωρίς τοποθέτηση ενεργού link της πηγής σε εμφανές σημείο

Written by Jimmy Taylor

58 Ιδέες για Σκανδιναβικά Μπαλκόνια

58 Ιδέες για Σκανδιναβικά Μπαλκόνια

DIY χάρτινα φυτά,DIY διακοσμητικά,DIY κατασκευές

Πώς να Φτιάξετε Χάρτινα Φυτά