in , ,

Σημάδια Διατροφικής Διαταραχής που Δεν Θεωρούνται Υγιεινές Συνήθειες

σημάδια διατροφικής διαταραχής,συμβουλές υγείας,υγεία
Σημάδια Διατροφικής Διαταραχής που Δεν Θεωρούνται Υγιεινές Συνήθειες

Η κουλτούρα υπαγορεύει τους κανόνες διατροφής και υγιεινού τρόπου ζωής και κάθε μέρα στο διαδίκτυο, οι fitness μπλόγκερ με τέλεια σώματα μας λένε να γυμναζόμαστε κάθε μέρα και να τρώμε σαλάτες για δείπνο. Ωστόσο, σπάνια μιλούν για τις συνέπειες και τις παρενέργειες αυτού του τρόπου ζωής. Μόνο στις ΗΠΑ, 30 εκατομμύρια άνθρωποι έχουν αναπτύξει διατροφικές διαταραχές από τη δίαιτα και την προσπάθεια να γίνουν ελκυστικοί και σε φόρμα. Υπάρχουν μερικά προειδοποιητικά σημάδια που δείχνουν ότι ήρθε η ώρα να επανεξετάσετε τη διατροφή σας πριν αναπτυχθεί μια πιο επικίνδυνη διαταραχή. 10 Συνήθειες που Πρέπει να Σταματήσετε για την Υγεία σας

Περνάτε πολύ χρόνο εξετάζοντας τα ελαττώματα του σώματός σας.

Συχνά τα κορίτσια στέκονται μπροστά στον καθρέφτη και κοιτάζουν τις κοιλιές και τους γοφούς τους. Δεν υπάρχει τίποτα κακό σε αυτό αν δεν συμβαίνει 15 φορές την ημέρα. Τα άτομα που έχουν διατροφική διαταραχή είναι τόσο προσκολλημένα στο σώμα τους που νιώθουν ότι πρέπει να ελέγχουν την κοιλιά τους μετά από κάθε γεύμα. Το κάνουν για να μειώσουν το επίπεδο του άγχους τους.

Πανικοβάλλεστε όταν παραλείπετε μια μέρα γυμναστήριο.

Το να είστε σωματικά ενεργοι είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να χάσετε επιπλέον βάρος και να βελτιώσετε τη διάθεσή σας, αλλά όπως όλα τα άλλα, δεν πρέπει να υπερβάλετε.

Εάν έχετε οικογένεια, δουλειά, φίλους, χόμπι ή παιδιά, τότε το καθημερινό γυμναστήριο μπορεί να σας εξαντλήσει και να σας κάνει αντικοινωνικούς. Όταν παραλείπετε μια μέρα σας προκαλεί δυσφορία ή πανικό και αισθάνεστε την ανάγκη να κάψετε θερμίδες αμέσως μετά το γεύμα, αυτό μπορεί να υποδηλώνει διατροφική διαταραχή.

Η κατάσταση των μαλλιών, του δέρματος και των νυχιών σας χειροτερεύει.

Όταν μια διατροφική διαταραχή γίνεται πολύ σοβαρή, οι συνέπειές της είναι αισθητές στην εμφάνιση ενός ατόμου. Εάν δεν λαμβάνει αρκετά θρεπτικά συστατικά από τις τροφές, το δέρμα του αρχίζει να ξεφλουδίζει. Μπορεί να αρχίσει να χάνει τα μαλλιά του και να φθείρονται τα νύχια του.

Μπορεί να υπάρχουν και άλλα σημάδια όπως σακούλες κάτω από τα μάτια, πρήξιμο, ξηρότητα στο στόμα, προβλήματα όρασης και προβλήματα περιόδου στις γυναίκες. Αυτός είναι ο τρόπος με τον οποίο το σώμα δείχνει ότι δεν λαμβάνει τη σωστή φροντίδα και ότι η κατάσταση πρέπει να διορθωθεί το συντομότερο δυνατό.

Το φαγητό είναι η μεγαλύτερη απόλαυση της ζωής σας.

Πολλοί άνθρωποι το λένε ως αστείο και δεν υπάρχει τίποτα ασυνήθιστο στο να απολαμβάνετε το φαγητό. Αλλά αν αυτή η ευχαρίστηση γίνει πιο σημαντική από οτιδήποτε άλλο ή αν δεν έχετε αρκετή ενέργεια ή χρόνο για οτιδήποτε άλλο, αυτό είναι ένα ανησυχητικό σημάδι που σημαίνει ότι μάλλον θα πρέπει να επισκεφθείτε έναν γιατρό.

Η εμμονή με το φαγητό είναι ένα δημοφιλές πρόβλημα γιατί είναι πολύ πιο εύκολο να αγοράσετε και να φάτε κάτι νόστιμο παρά να κάνετε μια σχέση που θα σας κάνει ευτυχισμένους ή να πετύχετε στην εργασία σας. Αλλά το πιο εύκολο δεν σημαίνει πάντα καλύτερο.

Φοβάστε να φάτε με άλλους ανθρώπους κοντά σας.

Εάν ένα άτομο έχει διατροφική διαταραχή, η συνάντηση σε ένα εστιατόριο γίνεται βασανιστήριο. “Τι θα σκεφτούν αν φάω ολόκληρο το γεύμα;” ή “Παρήγγειλαν σαλάτες και θέλω πίτσα, οπότε θα παραγγείλω μόνο νερό”, “Αν παραγγείλω κάτι άλλο, όλοι θα νομίζουν ότι είμαι χοντρός”, “Θα φάω το γλυκό στο σπίτι”, – Αυτές είναι μόνο μερικές από τις σκέψεις που προκαλούνται από μια διατροφική διαταραχή. Με τέτοιες σκέψεις, ένα άτομο δεν μπορεί να χαλαρώσει και να απολαύσει καλό φαγητό με φίλους.

Δείτε ακόμη 8 Τρόποι να Αποτρέψετε την Αύξηση Βάρους στη Μέση Ηλικία

Τρώτε συχνά ανθυγιεινά.

Υπάρχουν μέρες που μπορείτε να ξεχάσετε τη διατροφή σας και να φάτε ό, τι θέλετε. Συνήθως αποτελούν γέφυρα μεταξύ ορθορεξίας και βουλιμίας. Η υπερκατανάλωση τροφής οδηγεί σε αίσθημα ενοχής, οπότε το άτομο αρχίζει να ελέγχει ακόμη περισσότερο τη διατροφή του, γεγονός που οδηγεί σε υπερφαγία και αίσθημα ενοχής ξανά.

Ένα άτομο με διατροφική διαταραχή θα μπορούσε να τρώει 10.000 θερμίδες την ημέρα και να εξακολουθεί να πεινάει. Είναι πολύ δύσκολο να σπάσετε αυτόν τον φαύλο κύκλο αν δεν ζητήσετε βοήθεια.

Σκέφτεστε συνέχεια το φαγητό.

“Αν τρώω τώρα 5 ξηρούς καρπούς, δεν μπορώ να φάω για άλλες 4 ώρες”, “Θα παχύνω αν τρώω υδατάνθρακες μετά τις 6 το απόγευμα;” “Πρέπει να αγοράσω 7 πακέτα τυρί cottage χαμηλών λιπαρών ή θα πεινάσω όλη την εβδομάδα” ή “Θα κοιτάξω αυτό το μπισκότο αλλά δεν θα το φάω”.

Η σκέψη για φαγητό είναι μια φωνή στο κεφάλι σας που δεν μπορεί να απενεργοποιηθεί ή με άλλα λόγια ορθορεξία (διατροφική διαταραχή που χαρακτηρίζεται από υπερβολική ενασχόληση με την κατανάλωση υγιεινής τροφής). Αυτοί οι άνθρωποι σκέφτονται το φαγητό τους πολύ νωρίτερα, προσπαθούν να ελέγξουν την όρεξή τους και τρώνε καλό φαγητό ανεξάρτητα από τις περιστάσεις.

Μαγειρεύετε περίπλοκα και νόστιμα πιάτα μόνο για άλλους ανθρώπους.

Οι άνθρωποι που δεν τρώνε τα αγαπημένα τους φαγητά συχνά προσπαθούν να μαγειρέψουν σε άλλους ανθρώπους κάτι νόστιμο. Οι συμμετέχοντες σε πείραμα διατροφής είπαν ότι κατά τους 13 μήνες που έκαναν αυστηρή δίαιτα, ήθελαν πραγματικά να διαβάσουν βιβλία συνταγών.

Μια διατροφική διαταραχή μπορεί να κάνει ένα άτομο να μαγειρέψει νέες λιχουδιές για τους συγγενείς του. Υπάρχει η πιθανότητα όταν όλοι φύγουν από το τραπέζι, ο σεφ να χάσει τον έλεγχο και να φάει όλα όσα έχει μαγειρέψει. Μια τέτοια συμπεριφορά μπορεί να υποδηλώνει βουλιμία.

Είστε πάντα κρύοι.

Όταν έχετε πολύ λίγο λίπος στο σώμα σας, είναι δύσκολο για εσάς να ζεσταθείτε. Και αυτό δεν είναι μόνο ένα πρόβλημα που αντιμετωπίζουν τα άτομα με δίαιτα “χαμηλών λιπαρών”. Εάν έχετε πάντα μια κουβέρτα μαζί σας ακόμη και το καλοκαίρι και παίρνετε παντού μαζί σας το μπουφάν σας για παν ενδεχόμενο, μπορεί να μην τρώτε αρκετά.

Εάν αισθανθήκατε πεινασμένοι διαβάζοντας αυτό το άρθρο αλλά αποφασίσατε ότι δεν ήταν καλή στιγμή για φαγητό …

Στις περισσότερες περιπτώσεις, τα σήματα που μας λένε πότε πεινάμε και πότε χορταίνουμε προγραμματίζονται κατά την παιδική ηλικία. Αυτά τα σήματα βοηθούν ένα άτομο να παρέχει στο σώμα του νέα ενέργεια και θρεπτικά συστατικά όταν χρειάζεται. Εάν ένα άτομο αγνοεί αυτά τα σήματα πολύ συχνά με υπερκατανάλωση τροφής ή μη κατανάλωση αρκετής, τα σήματα μπορεί να διαταραχθούν και να προκαλέσουν ανθυγιεινή διατροφική συμπεριφορά.

πηγή φωτό

Δείτε επίσης 10 Σημάδια στο Σώμα που Δεν Πρέπει να Αγνοήσετε, για καλή Υγεία!

© Απαγορεύεται η αναδημοσίευση χωρίς προηγούμενη γραπτή άδεια του εκδότη ή χωρίς τοποθέτηση ενεργού link της πηγής σε εμφανές σημείο

Written by Jimmy Taylor

πράγματα που φράζουν την αποχέτευση,χρήσιμα,φράξιμο αποχέτευσης,συμβουλές για το σπίτι

10 Πράγματα που Δεν Πρέπει να Ρίχνετε στην Αποχέτευση

τοξωτές πόρτες,ιδέες για τοξωτές πόρτες,διακόσμηση σπιτιού,ιδέες διακόσμησης σπιτιού

28 Ιδέες για Τοξωτές Πόρτες που θα Αλλάξουν το Σπίτι σας