in , ,

Τι να Φάτε όταν Έχετε Γρίπη Σύμφωνα με τους Γιατρούς

Όταν είστε άρρωστοι με γρίπη, δεν είναι διασκεδαστικό να προσπαθείτε να καταλάβετε τι να φάτε και να πιείτε. Γι’ αυτό έχουμε μια λίστα με τροφές και υγρά που συνιστώνται από τους γιατρούς για να σας βοηθήσουν.

recep-bg/Getty Images

Τι να πίνετε όταν έχετε γρίπη

Το νερό είναι το καλύτερο πράγμα που μπορείτε να καταναλώσετε για να σας βοηθήσει να ξεπεράσετε τη γρίπη. “Κατά τη διάρκεια μιας λοίμωξης, ο βασικός μεταβολικός ρυθμός του σώματος αυξάνεται, ο οποίος μπορεί να οδηγήσει σε αυξημένη απώλεια υγρών και πρέπει να αυξήσετε την ενυδάτωση με νερό για να μετριάσετε αυτές τις απώλειες”, λέει ο Ian Nelligan, MD, του Stanford Health Care.

Ο Nelligan συνιστά να αποφύγετε αναψυκτικά, αθλητικά ποτά και χυμούς λόγω της υψηλής περιεκτικότητάς τους σε ζάχαρη. Μεγάλες ποσότητες ζάχαρης μπορεί να προκαλέσουν διάρροια, η οποία θα σας αφυδατώσει περισσότερο.

“Λίγη ζάχαρη είναι εντάξει όταν αισθάνεστε αδιαθεσία, αλλά η υψηλή περιεκτικότητα σε σάκχαρα μπορεί να προκαλέσει διάρροια, επομένως δεν τα προτείνουμε σε άτομα που αντιμετωπίζουν συμπτώματα διάρροιας ή διαταραχή του στομάχου από γρίπη” , λέει η Jessica Cheng, MD, του Πανεπιστημίου της Καλιφόρνια Davis Health.

Όσον αφορά τα εναλλακτικά ροφήματα χαμηλής περιεκτικότητας σε ζάχαρη, όπως καφέ και τσάι, επιλέξτε χωρίς καφεΐνη. Η καφεΐνη μπορεί να προκαλέσει πονοκεφάλους και νευρικότητα, γεγονός που μπορεί να σας κάνει να αισθανθείτε χειρότερα, ειδικά εάν τα συνδυάζετε με φάρμακα για τη γρίπη.

Και αλκοόλ; Αυτό είναι και εκτός. “Το αλκοόλ αφυδατώνει και πρέπει να αποφεύγεται”, λέει ο Nelligan.

Τι να φάτε όταν έχετε γρίπη

Η γρίπη συνοδεύεται από άσχημα συμπτώματα, όπως μυϊκούς πόνους, ρινική καταρροή, έμετο και διάρροια. Αυτά τα συμπτώματα όχι μόνο σας αφυδατώνουν, αλλά σας ξοδεύουν σημαντικά θρεπτικά συστατικά και θερμίδες, τα οποία είναι βασικά για να τροφοδοτήσετε το σώμα σας με την ενέργεια που χρειάζεται για την καταπολέμηση της λοίμωξης.

Γι’ αυτό, εκτός από το νερό, θα πρέπει να τρώτε για να αναπληρώσετε ό, τι έχετε χάσει. Ο Charles Peters, MD, του Συστήματος Υγείας Mayo Clinic, προτείνει αυτές τις τροφές:
Ζωμός
Κοτόσουπα
Γιαούρτι
Φρούτα με υψηλή περιεκτικότητα σε βιταμίνη C
Φυλλώδη λαχανικά
Μπρόκολο
Βρώμη
Πιπεριές
Χρένο

Ο ζωμός και η κοτόσουπα περιέχουν σημαντικές ποσότητες νατρίου, που είναι ένας τύπος ηλεκτρολύτη που μπορεί να βοηθήσει το σώμα σας να παραμείνει ενυδατωμένο. Προσοχή, αν έχετε ιατρική πάθηση που απαιτεί να ακολουθείτε δίαιτα με χαμηλή περιεκτικότητα σε νάτριο.

Το γιαούρτι είναι άφθονο σε πρωτεΐνες, ασβέστιο, ψευδάργυρο, βιταμίνες Β και D, οι οποίες μπορούν να βοηθήσουν στη μείωση της εντερικής δυσλειτουργίας. Περιέχει επίσης ορισμένα προβιοτικά, τα οποία προάγουν την υγιή πέψη. Αυτό μπορεί να βοηθήσει τους πάσχοντες από γρίπη που παρουσιάζουν ναυτία ή έμετο.

Τα φυλλώδη λαχανικά, το μπρόκολο και τα φρούτα – όπως πορτοκάλια, φράουλες, ανανάς, ακτινίδια και μάνγκο – είναι μια πλούσια πηγή βιταμίνης C, οι οποίες έχουν δείξει μελέτες ότι μπορούν να μειώσουν τη διάρκεια της ασθένειάς σας. Η βιταμίνη C είναι επίσης ιδιαίτερα αποτελεσματική στην καταπολέμηση του κοινού κρυολογήματος.

Οι φυτικές ίνες στη βρώμη μπορούν να ανακουφίσουν τα προβλήματα του στομάχου και του εντέρου.

Προκαταρκτικές μελέτες δείχνουν ότι ορισμένες άλλες πολλά υποσχόμενες θεραπείες περιλαμβάνουν το σκόρδο και το τζίνσενγκ, αλλά χρειάζονται περισσότερα επιστημονικά στοιχεία για την οριστική απόδειξη ότι αυτές οι θεραπείες βοηθούν τους περισσότερους ανθρώπους.

Υγρά έναντι τροφής: Η ενυδάτωση είναι πιο σημαντική

Όταν είστε άρρωστοι με γρίπη, μπορεί να μην αισθάνεστε να κάνετε τίποτα, συμπεριλαμβανομένου του φαγητού ή ροφημάτων. Ποιό όμως είναι πιο σημαντικό;

“Το φαγητό δεν είναι τόσο σημαντικό όσο η ενυδάτωση κατά τη διάρκεια της οξείας ασθένειας”, λέει ο Τσενγκ. “Όταν είστε άρρωστοι με πυρετό, το σώμα σας χρησιμοποιεί περισσότερη ενέργεια, οπότε είναι σημαντικό να παραμείνετε καλά ενυδατωμένοι και να διατηρήσετε τους ηλεκτρολύτες σας αναπληρωμένους.” Η διατήρηση επαρκούς ενυδάτωσης είναι η πρώτη σας προτεραιότητα. “

© Απαγορεύεται η αναδημοσίευση χωρίς προηγούμενη γραπτή άδεια του εκδότη ή χωρίς τοποθέτηση ενεργού link της πηγής σε εμφανές σημείο

Written by Jimmy Taylor

5 Χρήσιμες Συμβουλές για την Αγορά Διακοσμητικών

5 Χρήσιμες Συμβουλές για την Αγορά Διακοσμητικών