in , ,

Τι Προκαλεί το Παραμιλητό στον Ύπνο και Πώς να το Ελέγξετε

Το να μιλάτε στον ύπνο σας χωρίς να το γνωρίζετε είναι πολύ συνηθισμένο. Μελέτες έχουν δείξει ότι έως και το 66% των ανθρώπων το έχουν βιώσει κάποια στιγμή στη ζωή τους. Και παρόλο που είναι συνήθως αβλαβής και δεν απαιτεί ιατρική περίθαλψη, μπορεί να ενοχλήσει τον σύντροφό σας και να τον εμποδίσει να κοιμηθεί.

Κληρονομικότητα

Οι ειδικοί δεν μπορούν να αναφέρουν τον ακριβή λόγο για τον οποίο οι άνθρωποι μιλούν στον ύπνο τους. Οι ιατρικές μελέτες έχουν δείξει ότι μπορεί να συμβεί στις οικογένειες. Μελέτες στη Φινλανδία και την Ιαπωνία διαπίστωσαν ότι τα δίδυμα συχνά παραμιλούν στον ύπνο που μπορεί να συνυπάρχει με υπνοβασία και εφιάλτες. Μερικοί ερευνητές προτείνουν ότι οι γονείς που μιλούν ύπνο είναι πιο πιθανό να έχουν παιδιά που κάνουν το ίδιο.

Στέρηση ύπνου

Ο καθένας μπορεί να μουρμουρίζει στον ύπνο του, αλλά ορισμένοι παράγοντες, ειδικά η στέρηση του ύπνου, μπορούν να οδηγήσουν σε παραμιλητό με τον ύπνο. Οι ειδικοί θεωρούν ότι συμβαίνει όταν οι άνθρωποι έχουν άγχος ή στερούνται ύπνου. Όταν δεν υπάρχει αρκετή ξεκούραση, μπορεί να επηρεάσει τον εγκέφαλο και την ποιότητα του ύπνου.

Διαταραχές ύπνου

Το παραμιλητό είναι μια διαταραχή ύπνου. Μπορεί να συμβεί σε οποιονδήποτε ανά πάσα στιγμή, αλλά τα άτομα με άλλες διαταραχές ύπνου έχουν αυξημένο κίνδυνο να ενοχλήσουν τους συγκατοίκους τους παραμιλώντας. Οι γιατροί πιστεύουν ότι υπάρχει σχέση μεταξύ παραμιλητού, υπνοβασίας και εφιαλτών.

Ορισμένα φάρμακα

Υπάρχουν πολλά φάρμακα που μπορούν να διαταράξουν τον ύπνο ως παρενέργεια, συμπεριλαμβανομένου του παραμιλητού και επηρεάζουν συνήθως τον έλεγχο των μυών κατά τη διάρκεια του ύπνου. Όταν ο μυϊκός τόνος μας αυξάνεται, μπορεί να οδηγήσει σε κλοτσιές, άλματα από το κρεβάτι και ομιλία. Ορισμένα φάρμακα που χρησιμοποιούνται συνήθως, όπως ορισμένα αντικαταθλιπτικά, μπορούν να σας κάνουν να μιλάτε στον ύπνο σας.

Πώς να ελέγξετε το παραμιλητό στον ύπνο

Η αλλαγή ορισμένων συνηθειών μπορεί να μας βοηθήσει να το ελέγξουμε. Μερικές συμβουλές για υγιή ύπνο περιλαμβάνουν:

  • Αποφύγετε τα βαριά γεύματα κοντά στην ώρα του ύπνου
  • Φτιάξτε ένα άνετο κρεβάτι με ποιοτικό στρώμα και μαξιλάρια
  • Αποφύγετε την καφεΐνη αργά το απόγευμα και το βράδυ
  • Τηρήστε ένα σταθερό πρόγραμμα ύπνου κάθε μέρα

πηγή φωτογραφιών: brightside

© Απαγορεύεται η αναδημοσίευση χωρίς προηγούμενη γραπτή άδεια του εκδότη ή χωρίς τοποθέτηση ενεργού link της πηγής σε εμφανές σημείο

Written by Jimmy Taylor

Αφήστε μια απάντηση

Παπούτσια Μπαλαρίνες: Γιατί παραμένουν ακόμη και σήμερα αξεπέραστες!

32 Ιδέες για Κρεμαστά Φωτιστικά Κουζίνας