in , ,

8 Τροφές που Ενισχύουν το Πάγκρεας

Το πάγκρεας είναι σημαντικό μέρος του πεπτικού μας συστήματος. Όχι μόνο ρυθμίζει και εξουδετερώνει την όξινη τροφή που λαμβάνει το στομάχι μας, αλλά τα ένζυμα που εκκρίνονται από το πάγκρεας βοηθούν επίσης στην πέψη υδατανθράκων, πρωτεϊνών και λιπιδίων. Ένα υγιές πάγκρεας σημαίνει μια ρυθμιζόμενη πρόσληψη σακχάρου και ένα καλύτερο πεπτικό σύστημα στο σώμα.

Κουρκουμάς

© Depositphotos.com© Depositphotos.com

Ο κουρκουμάς αναφέρεται συχνά ως ένα φυσικό αντιφλεγμονώδες που βοηθά στη μείωση του πόνου που προκαλείται από την αίσθηση καψίματος στο πάγκρεας. Επίσης, διεγείρει την παραγωγή ινσουλίνης στο πάγκρεας που ρυθμίζει τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα και προλαμβάνει τον διαβήτη.

Σκόρδο

© Depositphotos.com© Depositphotos.com

Ίσως έχετε ακούσει ανθρώπους να τρώνε σκόρδο και μέλι με άδειο στομάχι. Το σκόρδο είναι ένα φυσικό αντιβιοτικό και ο συνδυασμός του με διαφορετικά είδη τροφών όπως το μέλι, το κρεμμύδι, η τριγωνέλλα και άλλα πολλαπλασιάζει την επίδρασή του. Αυτοί οι συνδυασμοί είναι γνωστό ότι αυξάνουν την ανοσία σας επιδιορθώνοντας τους ιστούς διαφόρων εσωτερικών οργάνων συμπεριλαμβανομένου του παγκρέατος.

Σπανάκι

© Depositphotos.com

Εμπλουτισμένο με βιταμίνη Β και σίδηρο, το σπανάκι ικανοποιεί τις βασικές ανάγκες του παγκρέατος. Ο σίδηρος βοηθά στην πρόληψη της φλεγμονής και η βιταμίνη Β τρέφει το πάγκρεας. Συνδυάστε το σπανάκι με κρεμμύδι για να φτιάξετε μια σαλάτα ή φτιάξτε ένα stir fry σπανάκι με σκόρδο. Το σπανάκι είναι γεμάτο με έναν παράγοντα καταπολέμησης του καρκίνου που ονομάζεται MGDG (μονογαλακτοσαλκυλγλυκερόλη) που μπορεί να μειώσει τις πιθανότητες εμφάνισης καρκίνου του παγκρέατος.

Μπρόκολο

© Depositphotos.com

Το μπρόκολο και άλλα σταυρανθή λαχανικά όπως το λάχανο, το κουνουπίδι και η λαχανίδα είναι γνωστά για τις ιδιότητές τους που καταπολεμούν τα καρκινικά κύτταρα στο πάγκρεας, διατηρώντας το ταυτόχρονα υγιές. Παρέχουν εύκολα απορροφήσιμα θρεπτικά συστατικά γεμάτα με φλαβονοειδή, τα οποία βοηθούν στην ενίσχυση του μηχανισμού αποτοξίνωσης του σώματός μας.

10 Τροφές που Ενισχύσουν το Ανοσοποιητικό

Κόκκινα σταφύλια

© Depositphotos.com

Τα κόκκινα σταφύλια περιέχουν ρεσβερατρόλη, μια φαινολική ουσία που θεωρείται επίσης ισχυρό αντιοξειδωτικό. Βοηθά στη μείωση της παγκρεατικής φλεγμονής και καταστρέφει επίσης τα καρκινικά κύτταρα του παγκρέατος.

Οι ειδικοί συμβουλεύουν τη λήψη μερίδας κόκκινων σταφυλιών μία φορά την ημέρα. Οι άνθρωποι επιλέγουν επίσης να καταναλώνουν κόκκινο κρασί για να επιτύχουν τα ίδια οφέλη. Ωστόσο, η κατανάλωση τους ως φρούτο είναι πολύ πιο συμφέρουσα από οποιαδήποτε άλλη μορφή.

Γλυκοπατάτες

© depositphotos

Πιστεύετε στη θεωρία ότι εάν ένα τρόφιμο μοιάζει με ένα όργανο στο σώμα, βοηθά στην φροντίδα και ανάπτυξη του συγκεκριμένου οργάνου; Όπως τα καρύδια για το μυαλό, το σέλινο για τα οστά και οι ντομάτες για την καρδιά, η ομοιότητα των γλυκών πατατών στο σχήμα και το χρώμα του παγκρέατος είναι απίστευτη.

Οι γλυκοπατάτες μειώνουν τον κίνδυνο καρκίνου του παγκρέατος έως και 50%. Σταθεροποιούν τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα απελευθερώνοντας το σταδιακά στην κυκλοφορία του αίματος.

Ρίγανη

© Depositphotos.com© Depositphotos.com

Η ρίγανη ήταν μια πολλά υποσχόμενη θεραπεία για διαταραχές που προκαλούνται από οξείδωση όπως ο διαβήτης καθώς είναι γεμάτη με φαινολικά αντιοξειδωτικά. Εάν οι αναφορές είναι αληθινές, η ρίγανη είναι μια ισχυρή αντι-υπεργλυκαιμική ουσία και είναι επίσης καλή για το πάγκρεας σας.

Πικραλίδα

© Depositphotos.com© Depositphotos.com

Το τσάι πικραλίδας είναι ήδη γνωστό για την αποτοξίνωση του ήπατος και του παγκρέατος, το οποίο βοηθά στην αναμόρφωση των κατεστραμμένων παγκρεατικών ιστών, ενώ ενισχύει την παραγωγή χολής. Το εκχύλισμα ρίζας πικραλίδας βοηθά στην καταπολέμηση των καρκινικών κυττάρων χωρίς να έχει σοβαρή επίδραση στα μη καρκινικά.

© Απαγορεύεται η αναδημοσίευση χωρίς προηγούμενη γραπτή άδεια του εκδότη ή χωρίς τοποθέτηση ενεργού link της πηγής σε εμφανές σημείο

Written by Jimmy Taylor

Πώς να Βάψετε Ξύλο με Τσάι

DIY Mouse Pad με Χαρτί Scrapbooking