in , , ,

10 Κόλπα για την Πείνα που Προκαλείται από Άγχος και Στρες

Ο σύγχρονος ρυθμός ζωής, εργασίας και των καθημερινών ανησυχιών μας μπορεί πολύ εύκολα να μας οδηγήσει να άγχος και στρες. Και τις περισσότερες φορές στρεφόμαστε στο φαγητό ως καταφύγιο για να νιώθουμε καλύτερα και να ηρεμήσουμε. Είναι εκείνη τη στιγμή που το φαγητό μπορεί να γίνει ο χειρότερος εχθρός μας: καταναλώνουμε περιττές θερμίδες και μετά αισθανόμαστε ένοχοι που τις έχουμε καταναλώσει. Γίνεται ένας φαύλος κύκλος που είναι δύσκολο να ξεφύγουμε, αλλά ευτυχώς, υπάρχουν μερικές εύκολες λύσεις.

5 Χρώματα τοίχων που μειώνουν το άγχος!

Μάσημα τσίχλας

© minervastock / Depositphoto© imagepointfr / Depositphotos

Το μάσημα τσίχλας είναι μια πολύ αποτελεσματική θεραπεία για τη μείωση του στρες. Όταν αρχίζετε να αισθάνεστε ανήσυχοι ή αναστατωμένοι, μπορείτε να μασάτε τσίχλα χωρίς ζάχαρη για να παραμείνετε ήρεμοι και συγκεντρωμένοι. Επίσης, σύμφωνα με αυτήν τη μελέτη, το μάσημα τσίχλας χωρίς ζάχαρη μπορεί να μειώσει την ημερήσια πρόσληψη θερμίδων, ενώ ταυτόχρονα αυξάνει την ποσότητα ενέργειας που καταναλώνουμε καθημερινά.

Πιείτε τσάι

© TarasMalyarevich / Depositphotos

Τα αφεψήματα μπορούν να είναι ισχυροί σύμμαχοι όταν πρόκειται να ξεγελάσουν το μυαλό μας για να μην πεινάμε. Κάθε φορά που αισθάνεστε άγχος και θέλετε να τρέξετε για να ανοίξετε το ψυγείο, επιλέξτε να φτιάξετε ένα χαλαρωτικό τσάι αντ’ αυτού. Όχι μόνο θα αισθανθείτε πιο χαλαροί, αλλά θα είστε επίσης σε θέση να ενυδατώσετε το σώμα σας και να εξαλείψετε τις τοξίνες. Μπορείτε να δοκιμάσετε ένα αφέψημα από φύλλα λεμονιού και βασιλικό, που έχει αντί-στρες αποτέλεσμα ή κόκκινο τσάι, το οποίο είναι αντιοξειδωτικό και βοηθά στον έλεγχο της όρεξής σας.

Μην πίνετε ενεργειακά ροφήματα

© AllaSerebrina / Depositphotos© belchonock / Depositphotos© belchonock / Depositphotos© ViktoriaSapata/ Depositphotos

Ο καφές και κάθε είδος ροφήματος που περιέχει καφεΐνη, είναι γνωστό ότι είναι εχθροί οτιδήποτε σχετίζεται με την ηρεμία και τη χαλάρωση. Αυτή η ουσία (που συνήθως συνδυάζεται με ζάχαρη) αυξάνει την ποσότητα της αδρεναλίνης στο σώμα και ενισχύει τα συμπτώματα του στρες και του άγχους. Στη συνέχεια, ενεργοποιείται ένας φαύλος κύκλος: αισθάνεστε πιο αγχωμένοι και θέλετε να φάτε περισσότερο. Γι’ αυτό, αντί να έχετε πρωινό με καφέ ή να πίνετε αναψυκτικό με το μεσημεριανό γεύμα, είναι καλύτερα να επιλέξετε ένα φλιτζάνι τσάι ή ένα ποτήρι λεμονάδα.

Οι 12 «θεοί» που μας απαλλάσσουν από το άγχος!

Φάτε πικάντικο φαγητό, αλλά όχι κάθε μέρα

© Valeev / Depositphotos© rodrigo_lucentini / Depositphotos

Ορισμένες έρευνες ισχυρίζονται ότι η προσθήκη καυτερών πιπεριών στο γεύμα σας θα μπορούσε να μειώσει την όρεξή σας. Η καψαϊκίνη κάνει το σώμα να αισθάνεται χορτάτο και καίει περισσότερες θερμίδες από άλλα τρόφιμα. Αυτό συμβαίνει επειδή το σώμα χρησιμοποιεί περισσότερη ενέργεια για να διαχειριστεί τη θερμότητα από τις καυτές πιπεριές. Έτσι, εάν αισθάνεστε άγχος, μπορείτε να δοκιμάσετε αυτό το τέχνασμα για να ικανοποιήσετε την όρεξή σας και να αποφύγετε να φάτε ξανά αμέσως μετά το γεύμα. Αλλά προσέξτε να μην το κάνετε καθημερινά, γιατί διαφορετικά το σώμα σας θα το συνηθίσει και δεν θα παράγει το ίδιο αποτέλεσμα.

Αποφύγετε το κόκκινο και το κίτρινο στα τρόφιμα

© duskbabe / Depositphotos© AGphoto / Depositphotos

Γνωρίζατε ότι τα χρώματα έχουν τεράστια επίδραση στην όρεξή σας; Όταν βλέπουμε ένα γεύμα ή ένα περιτύλιγμα με μία από τις παραπάνω αποχρώσεις, ο εγκέφαλός μας ενεργοποιεί μια σειρά μηχανισμών που μας κάνουν να αισθανόμαστε πεινασμένοι. Γι’ αυτό συνιστάται να αποφεύγετε τα τρόφιμα με αυτά τα χρώματα στην κουζίνα εάν θέλετε να χάσετε βάρος. Με αυτόν τον τρόπο θα είναι ευκολότερο για εσάς να αποφύγετε την επιθυμία να φάτε όταν αισθάνεστε άγχος ή στρες.

Επιλέξτε τροφές που βοηθούν να παράγετε την «ορμόνη ευτυχίας»

© belchonock / Depositphotos© ivanmateev / Depositphotos© belchonock / Depositphotos

Η σεροτονίνη είναι γνωστή ως «ορμόνη της ευτυχίας», επειδή είναι υπεύθυνη για τη ρύθμιση της διάθεσής μας. Όταν τα επίπεδα της σεροτονίνης είναι χαμηλά, έχουμε την τάση να αισθανόμαστε πιο αγχωμένοι και συναισθηματικά ασταθείς, κάτι που μπορεί να μας οδηγήσει να θέλουμε περισσότερο φαγητό σε μεγαλύτερες ποσότητες. Είναι σημαντικό να ρυθμίσετε σωστά τα επίπεδα σεροτονίνης του σώματός σας για να έχετε μια ισορροπημένη διατροφή. Κανονικά, το σώμα σας το κάνει αυτό για εσάς, αλλά μπορείτε επίσης να φάτε τροφές πλούσιες σε τρυπτοφάνη (μια ουσία που βοηθά στην εξισορρόπηση της σεροτονίνης), όπως ανανά, σπανάκι, δαμάσκηνα και αβοκάντο.

Φάτε ψωμί με ελαιόλαδο για πρωινό

© marcoscastillo / Depositphotos© HandmadePicture / Depositphotos© photodesign / Depositphotos

Όλοι αγαπάμε ένα πλούσιο πρωινό, ειδικά κατά τη διάρκεια του Σαββατοκύριακου. Ωστόσο, μια μελέτη διαπίστωσε ότι ορισμένα τρόφιμα που είναι πλούσια σε ακόρεστα λίπη, όπως αβοκάντο, ελαιόλαδο και ξηροί καρποί, είναι πολύ αποτελεσματικά ώστε να πληροφορήσουν τον εγκέφαλό σας ότι φάγατε αρκετά. Εάν περνάτε μια αγχωτική περίοδο, σκεφτείτε να αλλάξετε πρωινό και να φάτε ψωμί με λίγο ελαιόλαδο, αντί για αυγά και τηγανίτες. Θα μπορούσε να σας βοηθήσει να αποφύγετε την υπερκατανάλωση τροφής λόγω άγχους κατά τη διάρκεια της ημέρας.

Ενεργοποιήστε τη μύτη σας με το άρωμα της μέντας

© yana-komisarenko / Depositphotos

Το άρωμα της μέντας μπορεί να λειτουργήσει ως ένα καλό συμπλήρωμα για να μειώσει την όρεξη και να σας βοηθήσει να καταναλώσετε λιγότερες θερμίδες κατά τη διάρκεια της ημέρας. Μπορείτε να έχετε ένα αιθέριο έλαιο μέντας μαζί σας και να το μυρίσετε κάθε φορά που αισθάνεστε άβολα ή άγχος. Όχι μόνο θα απολαύσετε ένα ευχάριστο άρωμα, αλλά θα βοηθήσετε επίσης το σώμα σας να μην τρώει περιττά τρόφιμα.

Φάτε κάτι όταν αισθάνεστε αγχωμένοι

© belchonock / Depositphotos© luckybusiness / Depositphotos

Εάν αντιμετωπίζετε συμπτώματα άγχους ή στρες και αρχίσετε να αισθάνεστε ανεξέλεγκτη όρεξη, είναι καλύτερο να φάτε κάτι αντί να κάνετε μια τεράστια προσπάθεια να μην το φάτε. Αλλά το κόλπο είναι αυτό που τρώτε. Επιλέξτε ένα υγιεινό προϊόν όπως ξηρούς καρπούς και ειδικά καρύδια, μισή μπανάνα ή κόκκινα φρούτα.

Το γεύμα σας πρέπει να διαρκεί 20 έως 25 λεπτά

© liudmilachernetska / Depositphotos© DanieleCruciani / Depositphotos

Μερικές φορές συμβαίνει ότι ο γρήγορος και ταραχώδης ρυθμός στον οποίο ζούμε μας οδηγεί να φάμε βιαστικά. Ή ίσως κάθεστε μπροστά από τον υπολογιστή σας και τρώτε μεσημεριανό ενώ εργάζεστε ακόμα. Ή ίσως τρώτε δείπνο ενώ ελέγχετε το κινητό σας τηλέφωνο ή τα e-mail σας. Αλλά το γεύμα πρέπει να είναι σχεδόν ένα τελετουργικό. Είναι πολύ σημαντικό να ξοδέψετε τουλάχιστον 20 έως 25 λεπτά για να φάτε ήσυχα και χωρίς περισπασμούς. Με αυτόν τον τρόπο, θα δώσετε στον εγκέφαλό σας τον απαραίτητο χρόνο για να επεξεργαστείτε αυτό που κάνετε και τελικά να αισθανθείτε χορτατοι. Αυτός είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να αποφύγετε την κατανάλωση περιττών θερμίδων.

20 Φυτά που Διακοσμούν το Σπίτι και Αλλάζουν την Ατμόσφαιρα

© Απαγορεύεται η αναδημοσίευση χωρίς προηγούμενη γραπτή άδεια του εκδότη ή χωρίς τοποθέτηση ενεργού link της πηγής σε εμφανές σημείο

Written by Jimmy Taylor

Αφήστε μια απάντηση

DIY Πίνακες από Επαναχρησιμοποιούμενη Τσάντα Αγορών

21 Δημιουργικές Ιδέες Διακόσμησης Κρεβατιού

21 Δημιουργικές Ιδέες Διακόσμησης Κρεβατιού