in , , ,

7 Επιθυμίες που Μπορούν να σας Πουν τι Πραγματικά Χρειάζεται το Σώμα σας

Μπορεί να κοιμηθείτε, να ξυπνήσετε και να σκέφτεστε όταν φάγατε αυτό το νόστιμο κομμάτι σοκολάτας, ή ίσως αγωνίζεστε να ζήσετε ακόμη και μια μέρα χωρίς ντομάτες. Αυτού του είδους οι επιθυμίες μπορούν να υποδηλώνουν ότι έχετε άγχος, αλλά σύμφωνα με ορισμένους ερευνητές, μπορεί να σας δείξουν γιατί και τι πραγματικά χρειάζεται το σώμα σας.

Πώς Αντιδρά το Σώμα σας αν Περπατάτε Ξυπόλητοι πιο Συχνά

Πικάντικο φαγητό

Το πικάντικο φαγητό γίνεται έτσι κυρίως λόγω των πιπεριών. Εκτός από την επιτάχυνση του μεταβολισμού σας, ένα συστατικό που ονομάζεται καψαϊκίνη μπορεί να ανακουφίσει τον πόνο στις αρθρώσεις και τους μύες και να αντιμετωπίσει την ημικρανία.

Μαύρη σοκολάτα

Λίγη μαύρη σοκολάτα περιέχει περισσότερη καφεΐνη από ένα κουτάκι κόκα κόλας (περίπου 30 mg). Αυτό το συστατικό ενισχύει την ενέργειά σας επειδή διεγείρει το κεντρικό νευρικό σύστημα. Έτσι, κάθε φορά που αισθάνεστε κουρασμένοι και νυσταγμένοι, είναι φυσιολογικό να λαχταράτε μια σοκολάτα για να γίνετε πιο παραγωγικοί.

Η δεύτερη αιτία γιατί θέλετε μαύρη σοκολάτα είναι επειδή χρειάζεστε μαγνήσιο. Ωστόσο, οι ερευνητές δεν είναι σίγουροι για αυτό, επειδή υπάρχουν άλλα προϊόντα που περιέχουν μαγνήσιο, όπως τα καρύδια.

Φυστικοβούτυρο

Γενικά, το φυστικοβούτυρο είναι πλούσιο σε θρεπτικά συστατικά. Περιέχει ένα συστατικό που χρησιμοποιείται για την παρασκευή φαρμάκων, κυρίως για τη μείωση των επιπέδων χοληστερόλης.

Θα μπορούσατε επίσης να λαχταράτε το φυστικοβούτυρο λόγω διατροφικής ανεπάρκειας. Αυτό το προϊόν είναι πηγή πρωτεϊνών, αντιοξειδωτικών, λίπους, σιδήρου, μαγνησίου και ασβεστίου.

Πάγος

Η επιθυμία για μάσημα πάγου συχνά σχετίζεται με έλλειψη σιδήρου. Μπορεί να συμβεί με ή χωρίς αναιμία. Ο πραγματικός λόγος της επιθυμίας είναι ασαφής, αλλά υπάρχει μια θεωρία ότι μπορεί να αυξήσει την εγρήγορση εάν έχετε έλλειψη σιδήρου με αναιμία.

Μια άλλη λιγότερο δημοφιλής εκδοχή του γιατί μπορεί να έχετε αυτή την επιθυμία είναι το άγχος και τα συναισθηματικά προβλήματα.

Γλυκίσματα

Τα γλυκίσματα έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε υδατάνθρακες. Είναι εύκολο να αισθανθείτε ικανοποιημένοι αφού φάτε μια φέτα κέικ, επειδή με πολλές θερμίδες μπορείτε να έχετε πολύ ενέργεια, γρήγορα. Η έρευνα ανακάλυψε ότι ο «παγκόσμιος χρόνος επιθυμίας για υδατάνθρακες» κυμαίνεται μεταξύ 3:30 μ.μ. και 5 μ.μ. κάθε μέρα, οπότε να είστε προσεκτικοί κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου, εάν κάνετε μια ειδική δίαιτα.

Επίσης, όταν το σώμα σας αισθάνεται πεινασμένο για ψωμί, κέικ ή ζυμαρικά, στερείται χρωμίου ή αζώτου. Και ορισμένοι ερευνητές συνδέουν την επιθυμία για υδατάνθρακες με χαμηλή διάθεση και άγχος. Η κατανάλωση κέικ απελευθερώνει την ορμόνη της ευτυχίας που ονομάζεται σεροτονίνη.

Κρέας και χάμπουργκερ

Εάν ξαφνικά έχετε επιθυμία για χάμπουργκερ, σκεφτείτε τι ακριβώς σας κάνει να το θέλετε. Είναι μάλλον το κόκκινο κρέας. Πρώτα απ’ όλα, το κρέας περιέχει πολλές πρωτεΐνες, οπότε ίσως έχετε έλλειψη. Δεύτερον, το κόκκινο κρέας περιέχει σίδηρο, ψευδάργυρο και βιταμίνη Β.

Επίσης, μια μελέτη έδειξε ότι η διατροφή πλούσια σε πρωτεΐνες θα μπορούσε να είναι το κλειδί για να σας βοηθήσει να αποφύγετε το υπερβολικό τσιμπολόγημα και την παχυσαρκία.

Αναψυκτικά

Θα μπορούσε απλώς να έχει νόημα ότι προτιμάτε ανθρακούχα ποτά, αντί για απλό νερό, όταν αισθάνεστε διψασμένοι. Αλλά περιέχουν φωσφορικό οξύ που αποπλένει ασβέστιο και μαγνήσιο από τα οστά σας. Εάν πίνετε αρκετά αναψυκτικά καθημερινά, υπάρχει πιθανότητα να δυσκολευτείτε να προσλάβετε αυτά τα 2 θρεπτικά συστατικά.

Γιατί Μερικές Τρίχες του Σώματος Μεγαλώνουν Υπερβολικά και φαινομενικά σε μια νύχτα!

πηγή φωτογραφιών:brightside

© Απαγορεύεται η αναδημοσίευση χωρίς προηγούμενη γραπτή άδεια του εκδότη ή χωρίς τοποθέτηση ενεργού link της πηγής σε εμφανές σημείο

Written by Jimmy Taylor

Αφήστε μια απάντηση

8 Εναλλακτικές Εάν Ξεμείνετε από Χαρτί Υγείας

DIY Υφασμάτινα Μπολ. Κομμάτια ύφασμα και μπαλόνια!