in , ,

7 Τροφές που Βοηθούν να Έχετε Μακριές Βλεφαρίδες

Υπάρχουν πολλοί τρόποι για να βελτιώσετε την ανάπτυξη των βλεφαρίδων σας: μπορείτε να χρησιμοποιήσετε αιθέρια έλαια, να κάνετε μασάζ στα βλέφαρά σας και να κάνετε στις βλεφαρίδες σας ένα διάλειμμα από το μακιγιάζ. Αλλά ο ευκολότερος τρόπος για να τα βελτιώσετε είναι να διαφοροποιήσετε τα καθημερινά γεύματά σας. Το μόνο που χρειάζεται να κάνετε είναι να τρώτε μερικά υγιεινά και νόστιμα τρόφιμα που θα ωφελήσουν, όχι μόνο τις βλεφαρίδες σας, αλλά και ολόκληρο το σώμα σας.

Αυγά

Τα αυγά έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε πρωτεΐνες. Τα μαλλιά και οι βλεφαρίδες αποτελούνται από κερατίνη. Οι τροφές που είναι πλούσιες σε πρωτεΐνες βοηθούν το σώμα να λάβει τη σωστή ποσότητα αμινοξέων για την παραγωγή κερατίνης. Θα κάνει τις βλεφαρίδες σας πιο δυνατές και μεγαλύτερες.

Σολομός

Ο σολομός είναι πηγή ωμέγα-3 λιπαρών οξέων, βιταμινών D και Β. Τα ωμέγα-3 λιπαρά οξέα προστατεύουν τις βλεφαρίδες από το σπάσιμο και από το να πέσουν έξω. Οι βιταμίνες D και B ενισχύουν την ανάπτυξη των βλεφαρίδων.

Ξηροί καρποί

Τα καρύδια περιέχουν λιπαρά οξέα Ωμέγα-3 και βιταμίνη Ε που μεταφέρουν αίμα και οξυγόνο στα θυλάκια των μαλλιών. Βοηθούν να κρατήσετε τις βλεφαρίδες σας στη θέση τους για περισσότερο και να μεγαλώνουν πιο γρήγορα.

Φρούτα και λαχανικά

Τα φρούτα και τα λαχανικά περιέχουν βιταμίνες Α και C. Αυτές οι βιταμίνες ωφελούν την ανάπτυξη των βλεφαρίδων και την παραγωγή κολλαγόνου. Η φλούδα φρούτων και λαχανικών περιέχει πυρίτιο, ένα βασικό μέταλλο που βοηθά τις βλεφαρίδες σας να γίνουν μακριές και υγιείς.

Μανιτάρια

Τα μανιτάρια είναι μια πολύτιμη πηγή βιταμίνης Β3. Βελτιώνουν την κυκλοφορία του αίματος και βοηθούν στην παραγωγή κερατίνης. Η βιταμίνη Β3 διεγείρει την ανάπτυξη των βλεφαρίδων και εξαλείφει τις ξηρές και εύθραυστες βλεφαρίδες. Βοηθά στην κυτταρική αναπαραγωγή και αποτρέπει την πτώση των βλεφαρίδων σας.

Φασόλια

Τα φασόλια περιέχουν βιταμίνη Η και φολικό οξύ. Η βιταμίνη Η αυξάνει τη ροή του αίματος στα θυλάκια των μαλλιών σας, κάνει τις βλεφαρίδες σας να φαίνονται πιο παχιές και εμποδίζει να αφυδατωθούν και να πέσουν. Βοηθά το σώμα σας να απορροφήσει αμινοξέα και λιπαρά που είναι απαραίτητα για υγιείς βλεφαρίδες. Το φολικό οξύ εμποδίζει τις βλεφαρίδες σας να γίνουν εύθραυστες.

Ολόκληροι σπόροι σιτηρών

Είναι πλούσιοι σε βιταμίνη Β6 και σίδηρο. Η βιταμίνη Β6 διεγείρει την παραγωγή μελανίνης, της χρωστικής που δίνει στα βλεφαρίδες το χρώμα τους. Ο σίδηρος αποθηκεύεται στα θυλάκια των μαλλιών και αποτρέπει την αδυναμία των βλεφαρίδων και την πτώση.

© Απαγορεύεται η αναδημοσίευση χωρίς προηγούμενη γραπτή άδεια του εκδότη ή χωρίς τοποθέτηση ενεργού link της πηγής σε εμφανές σημείο

What do you think?

Written by Jimmy Taylor

Αφήστε μια απάντηση

12 Σημάδια πως Δεν θα Γίνεται Πλούσιοι όσο Σκληρά και αν Δουλεύετε και Κάνετε Οικονομία

Τα Καλύτερα Φρούτα για Διαβητικούς και Πόσα Πρέπει να Τρώτε