Ο κορονοϊός έχει μπει για καλά στη ζωή μας και μας έχει φέρει τα πάνω κάτω. Οι άνθρωποι των McDonalds θέλοντας να στείλουν το δικό τους μήνυμα για την καταπολέμηση του ιού αποφάσισαν να αλλάξουν το πασίγνωστο λογότυπο και να το “Χωρίσουν” στα δύο!
Σε ανάλογη κίνηση ανασχεδιασμού λογοτύπου έχουν προχωρήσει και άλλες γνωστές εταιρίες όπως η Nike, Η Mastercard, τα starbucks.
Ο οργανισμός DPZ & T συνεργάστηκε με τα McDonalds Βραζιλίας και έδωσαν μια νέα μορφή στο ιστορικό Logo της εταιρίας . Ουσιαστικά χώρισαν το λογότυπο σε δύο μέρη θέλοντας έτσι να δείξουν ότι η απόσταση μπορεί να σώσει ζωές. Η αλλαγή συνοδεύτηκε με το μήνυμα «χωρισμένοι για μια στιγμή, έτσι ώστε να μπορούμε πάντα να είμαστε μαζί».
View this post on InstagramMesmo um pouco mais separados, #tmj. E, juntos, vamos sair dessa mais fortes e unidos.