Η τεράστια αλυσίδα σούπερ μάρκετ, Tesco προχωρά σε μια καινοτόμα κίνηση για τη μείωση της σπατάλης τροφίμων, εισάγοντας το «κίτρινο αυτοκόλλητο», που δείχνει πως ένα προϊόν φτάνει στην ημερομηνία λήξης του και είναι δωρεάν όπως αναφέρει το SkyNews.
Η πρωτοβουλία αυτή εντάσσεται στις προσπάθειες της εταιρείας να μειώσει τα απόβλητα και να επιτύχει τους στόχους της για μηδενικές εκπομπές άνθρακα.
Η δοκιμή της νέας πολιτικής πραγματοποιείται σε περιορισμένο αριθμό καταστημάτων Express και αφορά πελάτες που επισκέπτονται τα καταστήματα μετά τις 9:30 μ.μ.
Πριν από την τοποθέτηση των δωρεάν τροφίμων στα ράφια στα σούπερ μάρκετ, αυτά θα προσφέρονται πρώτα σε φιλανθρωπικές οργανώσεις και στα μέλη του προσωπικού σύμφωνα με το ieidiseis.gr.
Tα βρετανικά σουπερμάρκετ Tesco δίνουν μπόνους στα στελέχη που μειώνουν την σπατάλη τροφίμων
Η βρετανική αλυσίδα σουπερμάρκετ, Tesco, επιταχύνει τη δέσμευσή της να μειώσει στο μισό τη σπατάλη τροφίμων κατά πέντε χρόνια. Για το σκοπό αυτό, εφαρμόζει ένα πρόγραμμα επιβράβευσης στα στελέχη της, αμείβοντας παραπάνω όσα στελέχη της υιοθετούν βασικά μέτρα βιωσιμότητας, συμπεριλαμβανομένης της μείωσης της σπατάλης τροφίμων.
Η Tesco έχει ήδη επιτύχει μείωση 45% στη σπατάλη τροφίμων σε όλες τις δικές της δραστηριότητές. Ωστόσο, έχει ακόμα αρκετά βήματα να κάνει, παρά το γεγονός ότι μόλις το 0,35% των τροφίμων στα ράφια των καταστημάτων της, πέρυσι, κατέληξαν ως απόβλητα. Ο Ken Murphy, Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου Tesco, δήλωσε πως, παρά το γεγονός πως θα προσπαθήσουν να μείνουν πιστοί στους στόχους τους, βιωσιμότητα δεν αποτελεί ατομική προσπάθεια, αλλά συλλογική για ολόκληρο τον κλάδο τους.