Όλοι έχουν λαχταρίσει ένα νόστιμο χάμπουργκερ, παγωτό ή ένα κρύο αναψυκτικό αφού τα είδαν σε διαφημίσεις. Αλλά μετά έρχεται η απογοήτευση όταν συνειδητοποιούμε ότι το πραγματικό προϊόν δεν είναι αυτό που μας διαφήμισαν. Το μυστικό πίσω από αυτήν την οφθαλμαπάτη ονομάζεται styling φαγητού και είναι μια τεχνική που χρησιμοποιούν οι φωτογράφοι για να μας κάνουν να γευτούμε με τα μάτια μας. Γιατί Μερικές Μυρωδιές Επαναφέρουν Αναμνήσεις
Τα μπιφτέκια είναι γεμάτα με σφουγγάρια και οδοντογλυφίδες.
Οι λάτρεις του burger γνωρίζουν πολύ καλά ότι στις διαφημίσεις φαίνονται μεγάλα και ορεκτικά, αλλά η πραγματικότητα είναι πολύ διαφορετική.
Για να φαίνονται όμορφα, μία από τις τεχνικές είναι το λιώσιμο του τυριού με ένα πιστολάκι μαλλιών. Βάζουν επίσης σφουγγάρια σε χάμπουργκερ για να τους δώσουν περισσότερο ύψος και χρησιμοποιούν οδοντογλυφίδες για να κρατήσουν τα υλικά στη θέση τους. Η τελευταία πινελιά είναι το λάδι, το οποίο δημιουργεί την ψευδαίσθηση ότι το κρέας είναι ζουμερό και φρεσκομαγειρεμένο.
Το παγωτό είναι στην πραγματικότητα πουρέ πατάτας και μαλακτικό μαλλιών.
Το παγωτό είναι ένα από τα πιο δύσκολα τρόφιμα για φωτογραφία, καθώς λιώνει πριν την τέλεια λήψη! Αλλά οι επαγγελματίες φωτογράφοι βρήκαν τον τρόπο να δουλεύουν με αυτό: το παγωτό αντικαθίσταται με πουρέ πατάτας αναμεμειγμένο με μαλακτικό μαλλιών και χρώμα, που το κάνει να φαίνεται αληθινό. Και το καλύτερο από όλα; Δεν λιώνει.
Ένα ταμπόν στα μικροκυμάτα είναι αυτό που βλέπετε ως ατμό από ζεστό φαγητό.
Ένας ευρέως χρησιμοποιούμενο κόλπο για να δώσει την αίσθηση ότι τα τρόφιμα είναι φρέσκα από το φούρνο είναι το ζέσταμα ενός ταμπόν στο φούρνο μικροκυμάτων και η τοποθέτησή του πίσω από το φαγητό, έτσι ώστε να φαίνεται ο ατμός. Ένα παράδειγμα αυτού είναι αυτό που έκανε ένας φωτογράφος όταν έπρεπε να φωτογραφίσει μια γεμιστή πατάτα, την οποία στολίζει με ατμό για να της δώσει περισσότερη λάμψη.
Οι τηγανίτες γεμίζουν με χαρτόνι και το σιρόπι είναι λάδι μηχανής.
Το μυστικό για να φαίνονται οι τηγανιτές τόσο ορεκτικές στις διαφημιστικές φωτογραφίες είναι η προσθήκη δίσκων από χαρτόνι μεταξύ καθεμίας, έτσι ώστε να έχουν μεγαλύτερο ύψος. Το λάδι μηχανής χύνεται επίσης έτσι ώστε το φαγητό να μην το απορροφά όπως συμβαίνει με το κανονικό σιρόπι και να φαίνεται λαμπερό καθ’ όλη τη διάρκεια της φωτογράφισης.
Ένα δροσιστικό αναψυκτικό έχει συχνά ψεύτικο πάγο.
Η λήψη φωτογραφιών δεν είναι γρήγορη δουλειά, καθώς η εύρεση της τέλειας λήψης και όλων των λεπτομερειών με τον καλύτερο τρόπο απαιτεί πολλές ώρες και αφοσίωση. Αλλά τα τρόφιμα φυσικά δεν έχουν τόσο πολύ χρόνο – για παράδειγμα, ο πάγος στα αναψυκτικά λιώνει σε λίγα λεπτά. Επομένως, χρησιμοποιούνται ψεύτικα παγάκια για να αποφευχθεί αυτό το πρόβλημα.
Το κοτόπουλο γίνεται χρυσοκάστανο χάρη σε απορρυπαντικό.
Ένα νόστιμο ψημένο κοτόπουλο είναι πάντα δελεαστικό και οι διαφημιστές φροντίζουν να το παρατηρήσουμε. Ένας στυλίστας τροφίμων μας έδειξε πώς να δημιουργήσουμε αυτά τα 100% ελκυστικά κοτόπουλα.
Αρχικά, στέγνωσε το ωμό κοτόπουλο με χαρτοπετσέτες, αφαιρώντας κάθε υγρό που μπορεί να έχει το δέρμα, έτσι ώστε να επιτευχθεί τραγανό αποτέλεσμα αργότερα. Στη συνέχεια, το γέμισε με χαρτοπετσέτες για να του δώσει περισσότερο όγκο και για να μην φαίνεται τόσο λεπτό όσο ήταν στην πραγματικότητα. Στη συνέχεια έκλεισε τις τρύπες με βελόνες, στερέωσε τα φτερά στο σώμα και έδεσε τα πόδια μεταξύ τους. Στη συνέχεια, το έβαλε στο φούρνο, έτσι ώστε να αρχίσει να παίρνει ένα καφετι χρώμα. Τέλος, ανακάτεψε απορρυπαντικό με βαφή και έβαψε το κοτόπουλο με αυτό το διάλυμα για να επιτύχει ένα λαμπερό χρυσό χρώμα.
Δείτε ακόμη Γιατί τα σφουγγάρια της κουζίνας έχουν διάφορα χρώματα
Η σαντιγί αντικαθίσταται με κρέμα ξυρίσματος.
Μερικά ροφήματα ή φέτες κέικ με σαντιγί είναι πάντα μια καλή ιδέα, αλλά η σαντιγί είναι πολύ ευαίσθητη στο ψυγείο, πόσο μάλλον σε ένα στούντιο φωτογράφισης. Για να αποφευχθεί το λιώσιμο της σαντιγί χρησιμοποιείται αφρός ξυρίσματος καθώς φαίνεται καλύτερα και είναι πιο ανθεκτικός.
Τα σημάδια στα ψητά γίνονται με μια πολύ ζεστή σχάρα.
Στην πραγματική ζωή, τα ψητά μπορούν να είναι τέλεια στη γεύση, αλλά ελάχιστα ελκυστικά στην εμφάνιση. Αλλά στον κόσμο της διαφήμισης, είναι δυνατόν να επιτευχθούν τέλεια συμμετρικές γραμμές σχάρας. Σύμφωνα με έναν στυλίστα τροφίμων, χρησιμοποιήστε μια καθαρή, λαδωμένη σχάρα και ρυθμίστε τη θερμοκρασία στο μέγιστο, ώστε τα σημάδια να είναι πιο έντονα.
Εάν το φαγητό είναι ήδη μαγειρεμένο, αλλά οι γραμμές δεν είναι αρκετά ελκυστικές για φωτογράφιση, οι στιλίστες βγάζουν το μυστικό τους όπλο και σημαδεύουν τα ψητά με ένα φλόγιστρο μπάρμπεκιου ή μια καυτή μεταλλική ράβδο για να μοιάζουν με το μοτίβο έχει η σχάρα.
Ο αφρός καφέ γίνεται με γάλα και κρέμα γάλακτος.
Τις κρύες μέρες, δεν υπάρχει τίποτα πιο ευχάριστο από έναν ωραίο καφέ σε καφετέρια. Ακόμα κι αν προσπαθήσουμε να το επαναλάβουμε στα σπίτια μας, πιθανότατα δεν θα μοιάζει με αυτό που έχει παρασκευαστεί από έναν barista, αλλά οι στιλίστες φαγητού μπορούν να πλησιάσουν αρκετά. Ένας από αυτούς εξηγεί πώς το κάνει.
Πρώτον, φτιάχνει στιγμιαίο καφέ αφού είναι πιο γρήγορος και φθηνότερος από τον καφέ που σερβίρεται σε καφετέριες. Στη συνέχεια, προσθέτει γάλα και κρέμα γάλακτος για να δώσει μια παχύτερη συνοχή. Προσθέτει επίσης σιρόπι σοκολάτας για να ενισχύσει το χρώμα του. Για να πετύχει τον αφρό, βάζει το μείγμα σε αφρόγαλα, το οποίο λειτουργεί ως σταθεροποιητής του αφρού, έτσι ώστε να μην διαλύεται τόσο γρήγορα.
Το χρώμα των φραουλών τελειοποιείται με κραγιόν.
Τα βατόμουρα, τα σμέουρα και οι φράουλες είναι τόσο νόστιμα αλλά στις διαφημίσεις, φαίνονται πάντα πολύ πιο λαμπερά από ό, τι όταν τα αγοράζουμε στο μανάβικο. Το μυστικό; Τίποτα περισσότερο και τίποτα λιγότερο από ένα κραγιόν που χρησιμοποιείται για να καλύψει λευκές κηλίδες ή τυχόν ατέλειες που μπορεί να έχει το προϊόν.
Τα φρούτα ψεκάζονται με νερό και γλυκερίνη για να φαίνονται φρέσκα.
Όσο πιο φρέσκο είναι ένα φρούτο ή λαχανικό, τόσο πιο υγιεινό και πιο ορεκτικό θα φαίνεται. Για να επιτευχθεί αυτό, οι φωτογράφοι συχνά αναμειγνύουν 50% νερό και 50% γλυκερίνη σε ένα μπουκάλι ψεκασμού και ψεκάζουν το μείγμα στα φρούτα και τα λαχανικά τους. Η γλυκερινη χρησιμοποιείται έτσι ώστε οι σταγόνες του νερού να μην εξατμιστούν γρήγορα. Στην πραγματικότητα, παραμένουν άθικτες μέχρι να τις πλύνετε.
Το γάλα αντικαθίσταται με κόλλα.
Αν και οι διαφημιστικές φωτογραφίες των μπολ με γάλα μπορεί να είναι ελκυστικές με τα δημητριακά και τα φρούτα τους, η πραγματικότητα είναι ότι δεν θα θέλετε να φάτε τίποτα από αυτά.
Ένας φωτογράφος έδειξε το πιο συνηθισμένο κόλπο που χρησιμοποιείται για να απεικονίσει ένα δελεαστικό πρωινό. Αποτελείται, πρώτα, από μια απλή ζύμη αλευριού και νερού ως βάση για να γεμίσει το μπολ. Στη συνέχεια, προσθήκη λευκής κόλλας αντί για γάλα, έτσι ώστε τα δημητριακά να μην βυθιστούν και να μην κολλήσουν μεταξύ τους, δίνοντας στον φωτογράφο περισσότερο χρόνο για να βρει την τέλεια λήψη.
Δείτε επίσης 10 Κόλπα IKEA που μας Κάνουν να Αγοράζουμε τα Ίδια Πράγματα για Δεκαετίες