Όλοι περιστασιακά επισκεπτόμαστε σαλόνια ομορφιάς για να κόψουμε την ψαλίδα, να κάνουμε μανικιούρ ή να ψαλιδίσουμε τα φρύδια μας. Λένε ότι η ομορφιά απαιτεί θυσίες, αλλά δεν πρέπει να είναι κάτι που απειλεί την υγεία και την ασφάλειά μας, γι’ αυτό πρέπει να είμαστε πολύ προσεκτικοί όταν επιλέγουμε κομμωτήριο και στυλίστα. Και δεν αφορά μόνο την καθαριότητα του κομμωτηρίου και τον επαγγελματισμό των εργαζομένων του. Υπάρχουν 11 σημάδια για να αναγνωρίσετε ένα καλό σαλόνι ομορφιάς ώστε να σώσετε τη διάθεσή σας και την υγεία σας. Τι γίνεται όταν δεν βγάζετε το μακιγιάζ πριν τον ύπνο, από το πρόσωπό σας
Χρήση μη αποστειρωμένων ή/και μη αναλώσιμων εργαλείων και αναλώσιμα.
Μερικές φορές μπορείτε να δείτε έναν κομμωτή να σας πλησιάζει με μια χτένα που βγαίνει από την τσέπη του και έχει ήδη χρησιμοποιηθεί σε άλλους πελάτες. Αυτό είναι απαγορευτικό καθώς τα εργαλεία πρέπει πάντα να απολυμαίνονται ή να αποστειρώνονται πριν από τη χρήση.
Στην ιδανική περίπτωση, ο σωστός επαγγελματίας θα πρέπει να ανοίξει ένα πακέτο με απολυμασμένα εργαλεία ακριβώς μπροστά σας. Οι
Ο στυλίστας των φρυδιών δεν σας ζητά να χαμογελάσετε.
Για να βρει το σωστό σχήμα φρυδιών για εσάς, ένας σωστός στυλίστας πρέπει να λάβει υπόψη τις επιμέρους ιδιαιτερότητες του προσώπου σας. Για αυτό, θα συζητήσει μαζί σας και θα σας κάνει να χαμογελάσετε. Εάν κατά τη διάρκεια της συνομιλίας, το δεξί σας φρύδι σηκώνεται, για παράδειγμα, ένας επαγγελματίας δεν θα το ανασηκώσει.
Ο κομμωτής δεν κάνει μασάζ στο κεφάλι σας όταν το λούζει.
Το μασάζ στο τριχωτό της κεφαλής κατά το λούσιμο είναι μια τυπική πρακτική σε πολλά σαλόνια ομορφιάς. Διεγείρει την κυκλοφορία του αίματος και προάγει την ανάπτυξη των τρίχων. Προσφέρει επίσης ήπια απολέπιση έτσι ώστε τα νεκρά κύτταρα του δέρματος να μην συσσωρεύονται, προκαλώντας πιτυρίδα. Εάν ο κομμωτής δεν κάνει μασάζ στο τριχωτό της κεφαλής σας, δείχνει ότι αυτό το σαλόνι ομορφιάς απέχει πολύ από το να είναι πολυτελές.
Τα πινέλα του μακιγιέρ αποθηκεύονται σε βάζα.
Τα πινέλα ενός καλού μακιγιέρ δεν αποθηκεύονται ποτέ σε ανοιχτές επιφάνειες, αλλά σε ειδικές θήκες. Διαφορετικά, θα μαζέψουν σκόνη. Κάθε βούρτσα χρησιμοποιείται μόνο για την εφαρμογή μακιγιάζ σε έναν πελάτη και απολυμαίνεται καλά πριν από κάθε χρήση.
Τα καλλυντικά προϊόντα και τα βερνίκια τζελ δεν έχουν ημερομηνίες του πότε ανοίχτηκαν.
Κάθε καλλυντικό προϊόν έχει τη δική του ημερομηνία λήξης μετά το άνοιγμα της συσκευασίας. Κατά μέσο όρο, το κραγιόν μπορεί να αποθηκευτεί για 1 έτος, σκιές ματιών, από 3 έως 6 μήνες και μάσκαρες για 3 μήνες. Μερικά από τα τζελ βερνικιών νυχιών γίνονται άχρηστα 1 χρόνο μετά το άνοιγμα τους.
Είναι δύσκολο για τους ειδικούς ομορφιάς να θυμούνται πότε άνοιξε κάθε προϊόν, γι’ αυτό και τα αυτοκόλλητα με την ημερομηνία έναρξης θα εγγυηθούν σε έναν πελάτη ότι δεν χρησιμοποιείται ένα ληγμένο προϊόν.
Δείτε ακόμη Οι Δερματολόγοι Μοιράζονται 9 Μυστικά για πιο Υγιές Δέρμα
Οι καθαρές πετσέτες αποθηκεύονται σε ανοιχτά ράφια.
Τα σαλόνια ομορφιάς που ενδιαφέρονται για τη φήμη τους δίνουν μεγάλη προσοχή στον τρόπο αποθήκευσης των πετσετών τους. Μόνο μεμονωμένες τυλιγμένες πετσέτες μπορούν να αποθηκευτούν σε ανοιχτά ράφια, διαφορετικά, θα γεμίσουν σκόνη και η χρήση τους θα είναι ανθυγιεινή. Φθαρμένες πετσέτες δεν πρέπει να υπάρχουν σε ποιοτικά σαλόνια ομορφιάς.
Ο επαγγελματίας ομορφιάς αποσπάται από το τηλέφωνό του ενώ εργάζεται.
Ένας επαγγελματίας που αποσπάται συνεχώς από το τηλέφωνό του μπορεί να δημιουργήσει μια κακή εντύπωση, ειδικά αν μιλάει για ιδιωτικά θέματα ή γράφει ένα μήνυμα με το ένα χέρι, προσπαθώντας να χτενίσει τα μαλλιά σας ή να κόψει τα φρύδια σας με το άλλο.
Εάν ένας αισθητικός αποφασίσει να απαντήσει στο τηλέφωνο κατά τη διάρκεια μιας θεραπείας ομορφιάς, είναι σημαντικό να πλύνει τα χέρια του πριν αγγίξει το πρόσωπό σας. Και, φυσικά, κανείς δεν θα εκτιμούσε να κάθεται σε ένα σαλόνι όπου οι εργαζόμενοι συζητούν μεταξύ τους για την προσωπική τους ζωή και τους πελάτες τους.
Ένας κοσμετολόγος που έχει υπερβαλει με αισθητικές παρεμβάσεις στον εαυτό του.
Οι ειδικοί λένε ότι μια αφθονία fillers στο πρόσωπο ενός αισθητικού θα πρέπει να υποψιάσει τον πελάτη. Τα υπερμεγέθη χείλη, για παράδειγμα, μπορεί να υποδηλώνουν ότι έχει επαγγελματική παραμόρφωση, πράγμα που σημαίνει ότι μπορεί να είναι προκατειλημμένοι προς την εμφάνιση των πελατών τους και να παρέχουν παρόμοια αποτελέσματα στα πρόσωπά τους.
Επαγγελματίας ομορφιάς με μακριά νύχια
Τα μακριά νύχια σε κομμωτή, μακιγιέρ, στυλίστα φρυδιών ή μανικιουρίστα μπορούν να προκαλέσουν ενοχλήσεις στον πελάτη, ενδεχομένως να τον γρατζουνίσουν. Εάν ένας κομμωτής, για παράδειγμα, δουλεύει χωρίς γάντια, τα νύχια του μπορούν να κολλήσουν στα μαλλιά σας.
Μια τηλεόραση με δυνατό ήχο
Πηγαίνουμε σε σαλόνια ομορφιάς για να χαλαρώσουμε και η τηλεόραση με δυνατό ήχο δεν συμβάλλει σε αυτό. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο αν το σαλόνι που επισκέπτεστε παίζει πάντα δυνατά τηλεοπτικές εκπομπές ή ειδησεογραφικά κανάλια και αν το προσωπικό αγνοεί τα αιτήματα των πελατών να μειώσουν την ένταση, είναι καιρός να αρχίσετε να ψάχνετε για άλλο.
Ο επαγγελματίας ομορφιάς δεν σας ρωτά αν σας αρέσει αυτό που έχει κάνει.
Αφού ολοκληρώσει την εργασία του, ο επαγγελματίας ομορφιάς πρέπει πάντα να ρωτά αν είστε ικανοποιημένοι με το αποτέλεσμα. Είναι σημαντικό για ένα σωστό επαγγελματία να ακούει σχόλια, ανεξάρτητα από το αν είναι καλά ή κακά. Εάν αισθάνεστε ότι θέλουν να σας ξεφορτωθούν αμέσως και δεν νοιάζονται για τη γνώμη σας, καλύτερα να αναζητήσετε ένα σαλόνι πιο πελατοκεντρικό.
Δείτε επίσης 12 Φυσικές Θεραπείες για Νεανικό Δέρμα – Φυσικά καλλυντικά καλύτερα και από Φαρμακοποιούς!