Όταν πρέπει να ψωνίσετε γρηγορά στο σουπερ μαρκετ, είναι πάντα πιο εύκολο να πάρετε ένα καλάθι από το να μπείτε στην ταλαιπωρία να σπρώχνετε ένα καρότσι καθώς δεν είναι τόσο πρακτικό. Γνωρίζατε όμως ότι η επιλογή σας ανάμεσα σε καλάθι ή καρότσι θα μπορούσε να επηρεάσει τις αγοραστικές σας συνήθειες στο σουπερ μαρκετ; 6 Μυστικά που τα Σούπερ Μάρκετ Δεν Θέλουν να Ξέρετε
Έρευνα
Τα σούπερ μάρκετ χρησιμοποιούν πολλές τεχνικές για να σας κάνουν να αγοράσετε περισσότερα πράγματα. Γνωρίζατε ότι οι εταιρίες λαϊκής μπορούν να αγοράσουν ένα σημείο στο ράφι του καταστήματος; Τα καλύτερα σημεία είναι στο ύψος των ματιών, οπότε θα δείτε αμέσως τα προϊόντα. Ιδίως αυτά για τα παιδιά, τοποθετούνται στο ύψος των ματιών τους, ώστε να τα βλέπουν και να γκρινιάζουν αν μπορούν «απλώς να πάρουν αυτό το ένα πράγμα;» μέχρι να ενδώσετε τελικά. Η χρήση καλαθιών και καροτσιών είναι ένας άλλος τρόπος χειραγώγησης της αγοραστικής σας συμπεριφοράς. Το Πανεπιστήμιο Erasmus στην Ολλανδία διαπίστωσε ότι το καλάθι σας κάνει πιο επιρρεπείς σε παρορμητικές αγορές.
Προφανώς έχει να κάνει με τη στάση του σώματος. Όταν κρατάτε ένα καλάθι, το τραβάτε προς το μέρος σας ενώ ένα καρότσι απομακρύνεται. Αυτή η μικρή διαφορά καθιστά πιο πιθανό να ενδώσετε στους πειρασμούς που σας περιβάλλουν στο σούπερ μάρκετ. Η πιθανότητα κάποιος με καλάθι να αγοράσει ένα από αυτά τα λιγότερο θρεπτικά σνακ είναι 6,84 φορές μεγαλύτερη από ό,τι για κάποιον με ένα καρότσι.
Έτσι, αν θέλετε να ξοδέψετε λιγότερα χρήματα ενώ ψωνίζετε στο σούπερ μάρκετ, ένας καλός τρόπος για να ξεκινήσετε θα ήταν να πάρετε ένα καρότσι και να το σπρώχνετε μπροστά σας. Με αυτόν τον τρόπο θα μπείτε λιγότερο στον πειρασμό να αγοράσετε όλα τα δελεαστικά σνακ που σας περιβάλλουν.
πηγή φωτογραφίας