Υπάλληλοι σούπερ μάρκετ αποκαλύπτουν μερικά μυστικά που τα σούπερ μάρκετ δεν θέλουν να ξέρετε για να ξοδεύετε περισσότερα. Γιατί τα Σούπερ Μάρκετ Δεν Έχουν Παράθυρα και άλλες 10 Πληροφορίες για Συνηθισμένα Πράγματα που Δεν Γνωρίζετε Αλλά Σίγουρα Πρέπει
Το απούλητο μακιγιάζ μένει στα ράφια.
Το μακιγιάζ μπορεί να μείνει στο ράφι για μήνες ή και χρόνια αν δεν πωληθεί, ώστε να βρεθείτε με ένα ληγμένο προϊόν, παρόλο που είναι σφραγισμένο. Ελέγχετε πάντα την κατάσταση του καλλυντικού πριν το αγοράσετε και αν είναι από μια μάρκα που δεν έχει μεγάλη φήμη ή παρατηρήσετε ότι το προϊόν είναι ετών, καλύτερα αφήστε το εκεί.
Αυτός είναι ο τρόπος για να γνωρίζετε ότι ένα προϊόν είναι σε προσφορά.
Αν θέλετε να αγοράσετε ένα προϊόν αλλά δεν είστε σίγουροι αν θα πέσει η τιμή του στο μέλλον, δείτε τις ετικέτες. Όταν οι καταλήξεις των τιμών είναι “0,01”, για παράδειγμα, 99,01 $, ακόμα κι αν δεν διαφημίζεται, σημαίνει ότι είναι λίγο πριν βγάλουν το προϊόν από τα ράφια και είναι πιθανώς ένα από τα τελευταία είδη.
Το τμήμα όπου είναι πιο πιθανό να βρείτε προσφορές.
Το τμήμα όπου είναι πιο πιθανό να βρείτε καλές προσφορές είναι το τμήμα σπιτιού, όπου θα βρείτε διακοσμητικά για το σπίτι, σεντόνια, πετσέτες, βαλίτσες κ.λπ., γιατί είναι αυτό που δουλεύει λιγότερο στο κατάστημα και για να πουλήσει γρήγορα έχει χαμηλότερες τιμές.
Τα κατεστραμμένα φρούτα και λαχανικά δεν πάνε χαμένα.
Κάθε μέρα οι υπεύθυνοι του τμήματος φρούτων και λαχανικών ελέγχουν ότι όλα τα είδη είναι φρέσκα και αντικαθιστούν τα χαλασμένα ή υπερώριμα με πιο πράσινα προϊόντα. Μερικά πετιούνται καθημερινά από τα σούπερ μάρκετ, αλλά ένα μεγάλο μέρος αυτών καταλήγει να επεξεργάζεται και να επιστρέφει στο σούπερ μάρκετ με τη μορφή κοκτέιλ φρούτων.
Το ψωμί δεν είναι φρέσκο.
Τις περισσότερες φορές, τα προϊόντα αρτοποιίας δεν είναι φρέσκα. Τα στέλνουν κατεψυγμένα και το μόνο που κάνουν οι αρτοποιοί στο κατάστημα είναι να τα ξεπαγώνουν και να τα ψήνουν σύμφωνα με τις οδηγίες που παρέχονται.
Τα ρούχα στο σούπερ μάρκετ είναι καλής ποιότητας.
Τα σούπερ μάρκετ έχουν τις δικές τους αποκλειστικές μάρκες ρούχων, αναζητώντας κομμάτια υψηλής ποιότητας σε πιο προσιτή τιμή. Ωστόσο, τα ρούχα αυτών των καταστημάτων έχουν κακή φήμη, ενώ δεν θα έπρεπε.